مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزودن 12 روز به مرخصی ذخیره بازنشستگان 1400

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران به مرخصی هر یک از متقاضیان بازنشستگی 12 روز اضافه کرد.
مخابرات ما – به گزارش  مخابرات ما، شرکت مخابرات ایران به حوزه‌های کارگزینی  دستور داده است برای کارکنانی که در پایان سال جاری به بازنشسته می شوند مدت 12 روز مرخصی به جمع ذخیره مرخصی ثبت شده انان در سیستم اضافه نموده و برای پرداخت به حوزه مالی اعلام گردد.
این 12 روز، ناشی از مصادف شدن تعطیلات رسمی با تعطیلات توافقی (پنجشنبه ها) در سالهای ‌ 97، 98 و 99 بوده که به نسبت حضور و کارکرد  افراد به آنان تعلق می گیرد. پیش از این برای سال 1400 به مرخصی شاغلین 6 روز اضافه شده بود.
مخابرات ایران اعلام کرده است که  برای کارکنان شاغل این 12 روز مرخصی باضافه ۲ روز مربوط به سال ۱۴۰۱ به مرخصی‌های قابل استفاده سال 1401 اضافه ممی شود که  در طول سال 1401 قابل استفاده می‌باشد. در صورت عدم استفاده در پایان سال ۱۴۰۱ صرفا برابر مقرات تا ۹ روز مرخصی های استفاده نشده قابل ذخیره میباشد.
1354920cookie-checkافزودن 12 روز به مرخصی ذخیره بازنشستگان 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اقا وقتی من خودم نه روزو ذخیره کرده بودم که پولشو بگیرم. الان اینا چجوری میخوان پول اون شش روز رو به من بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی پول 9 روز به علاوه 6 روز حقمون که نذاشتن بریمو میدن؟

  2. ناشناس می گوید

    سلااام، سردبیر این ۶ روز ۱۴۰۰ رو که به ما خصوصیها ندادن، آخه چراااااا، تو را به خدا لااقل این ۱۴ روزه سال ۱۴۰۱ رو پیگیری بفرمایید، آخه مگه مرخصی رسمی و خصوصی داره، خداا ما چکار کنیم از دست اینهمه ظلم، لطفااا پیگیری فرمایید…..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بابا میدن
      تا حقوق صبر کنید دیگه

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر پس تکلیف نیروهای شرکتی چی یک بوم و دو هوا

  4. ناشناس می گوید

    17 اسفند تجمع بزرگ بازنشستگان مخابرات جهت احقاق حقوق 13 ساله

  5. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر
    تکلیف پرسنل شرکتی چی میشه راجع به موضوع تعطیلات رسمی پنج شنبه ها . آیا باید اضافه کاری بدن طبق قانون یا اونا هم مرخصی اضافی میدن ؟؟
    میشه لطفا پیگیری کنی
    ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اون 6 روز 1400 رو پولشو میخوان بدن
      برای این 14 روز موندن هنوز نمیدونن چه کنن

      1. ناشناس می گوید

        12روز

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          2 روز هم برای 1401

      2. کارمند کوچولو می گوید

        بنظر میرسه بهتر بود مخابرات برای رسمی ها هم یا به ذخیره مرخصی اضافه میکردن یا پولشو میدادن بخصوص برای اون 14 روز که قراره به مرخصی سال 1401 اضافه بشه بهتر بود پولشو میدادن چراکه این مرخصی باید در سالهای مربوطه خودش استفاده میشد نه اینکه در یکسال بگن باید استفاده کنید. یا حداقل همانطور که این مرخصی 14 روز مربوط به پنج شنبه سه سال 97و98و99 میشه بگن میتونید طی سه سال آینده به تناسب از آن استفاده کنید نه اینکه بگن باید فقط در سال 1401 استفاده کنید

نظرات بسته شده است.