مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیامی منتسب به گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات به مدیر عامل

مخابرات ما – در پی وقایع اخیر در تجمع بازنشستگان مخابرات، گروهی با نام گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات ایران متنی خطاب به مهندس سلطانی مدیر عامل این شرکت صادر کرده اند.
بخش هایی از این پیام را در زیر می خوانید.

 

پیام ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس شرکت مخابرات ایران به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سهامداران عمده مخابرات 

با سلام و درود فراوان به روح فتوح و ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی و با سلام ودرود به تمامی شهدا ؛ ازشهدای کربلا گرفته تاشهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و شهدای تقدیمی مخابرات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

جناب سلطانی و سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران؛

این حرکتی که طبق دستور شما به پلیس امنیت برای سرکوب بازنشستگان رنج دیده و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در روز حماسی ۲۳ فروردین صادر شده بود برای هیچ احدی قابل قبول نبوده ونخواهددبود .گزارش غلط شما به پلیس امنیت مایه تاسف است ….

اگر فکر میکنید میتوانید با این روش حق حقوق بازنشستگان و ایثارگران عزیز مخابراتی را پایمال نمائید سخت در اشتباه هستید . یقین بدانید مدارک و مستندات ما برای این حق خواهی در دستگاه قضایی گویای همه این حقایق میباشد .یقینا این حرکت شما سزاوار فرهیختگان مخابراتی نبوده و این امر و تکرار آن انقلاب خونبارمان که ره آورد خون هزاران شهدای گرانقدر و جانبازان فداکار است لوث و زیر سئوال میبرد .

شما بدانید ؛ اسلام دین ارزشهاست و هدفش جایگزین کردن مناسبات اسلامی به جای ضد ارزشها بوده و رسالتش فراهم آوردن امکانات و تسهیلات این حرکت رهائی بخش است.لازم است بدانید ؛ برخوردی که از طرف یکی از نیروهای امنیتی با پیرمرد کهنسال و از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و نماینده قانونی بازنشستگان صورت گرفت ، موجب خشم جامعه ایثارگری مخابرات گردیده و ما ایثارگران چنین حرکتی را شدیدا محکوم و از مراجع قضایی و فرماندهی نیروهای امنیتی برخورد شدید … را خواهانیم.

1362230cookie-checkپیامی منتسب به گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات به مدیر عامل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
45 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    اگر شرکت مخابرات پول ندارد به مطالبات و بن خوار بار وغیره بازنشستگان مخابرات پرداخت کند / دولت نظام جمهوری اسلامی کمک مالی و غیره را به افغانستان، فلسطین و لبنان و یمن وغیره را قطع کند و به شرکت مخابرات کمک کند.

  2. درپاسخ به فرماندهی نیروهای امنیتی تهران بزرگ می گوید

    درپاسخ به فرماندهی نیروهای امنیتی تهران بزرگ
    عملکرد، رفتار بد و غیرقانونی پلیس امنیت با کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در تجمع سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم و از پلیس امنیت انتقام می گیریم

  3. حمید زاده می گوید

    تشکلهای صنفی مخابرات ۶ استان کشور طی نامه سرگشاده‌ای به رهبر انقلاب، روسای سه قوه، سهام‌داران عمده و مالکان شرکت مخابرات ایران، ضمن شوم دانستن برخورد با موی سپیدان بازنشسته و شاغل مخابرات در روز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ، خواستار رسیدگی فوری به فاجعه سه‌شنبه سیاه ، مجازات خاطیان، و برکناری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شدند.
    ند.

    🔻متن کامل این نامه سرگشاده بدین شرح است:

    ☘️ به نام خدا

    ▪️مقام معظم رهبری دامت افاضاته
    ▪️مسئولان بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ( ریاست قوه مقننه , مجریه و قضائیه )
    ▪️سهامداران و مالکان شرکت مخابرات ( دفتر فرامین, تعاون سپاه و دولت )

    ☘️ لن تُقَدَّسَ اُمّهٌ لا یُؤخَذُ للضَّعیفِ فیها حَقُّهُ مِن القَوِیِّ غیرَ مُتَعتَعٍ

    🔹اتفاق شوم و برخورد با موی سپیدان بازنشسته و شاغل شرکت مخابرات در ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را محکوم و از مدیران نظام جمهوری اسلامی خواستار پیگیری و مجازات خاطیان هستیم .

    🔹بدترین صحنه های برخورد با تعدادی از همکاران بازنشسته و شاغل از جمله حاج آقای صحرایی که ۱۳ سال کسی به ندای حق طلبی آنان توجه نکرده است را در رسانه های بین المللی شاهد بودیم ! و از آن رنج می بریم !

    🔹اینکه بعد از سالهای حقی بر زمین مانده است و اینکه بعد از بارها تعهد ادای دین توسط مسئولان و سهامداران بی تعهدی ها باعث حضور میدانی کارکنان این شرکت شده است می طلبد مقصر را در غیر کارکنان بیابیم !

    🔹بارها نمایندگان کارکنان با دستگاه‌های امنیتی و کشوری مکاتبه و از خطر بیرون‌ریزی مشکلات کارکنان اخطارهای لازم داده شده است اما با این حال و با توجه به بی‌توجهی دستگاه‌های اشاره شده گویا تبانی بر علیه حق و حق طلبان صورت گرفته است !

    🔹با توجه به ماهیت اسلامی نظام و سنت عدالت جویی و پیگیری حق توسط ائمه معصوم (ع) , از مسئولین محترم خواستار رسیدگی فوری به فاجعه فوق الاشاره و اصلاح سیستم مدیریتی در شرکت مخابرات هستیم .

    🔹وجود مدیران و مشاورانی که دارای شرکت‌ها و سمت‌های متعدد و در جرگه مرفهان بی‌درد و بی‌نگاه به ارزش‌های ایثارگری هستند از عمده معضلات این شرکت می‌باشد ! و ما تشکل‌ها خواستار عزل و برکناری مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران هستیم.

    🔹عذر خواهی از مظلومان روز سه شنبه ۲۳ فروردین و اجابت خواسته آنان کمترین ادای دین به این طبقه جهادگر و ایثارگر شرکت مخابرات ایران است .

    ▫️انجمن صنفی مخابرات استان تهران
    ▫️انجمن صنفی مخابرات منطقه اردبیل
    ▫️انجمن صنفی مخابرات منطقه خراسان رضوی
    ▫️شورای اسلامی کار مخابرات منطقه مازندران
    ▫️انجمن صنفی مخابرات منطقه گلستان
    ▫️انجمن صنفی مخابرات منطقه اصفهان

  4. ناشناس می گوید

    چرا از وام خبری نشد یا حریف بانک رفاه نشدین رئیس بانک رفاه اق قلا واقعا راست میگفت ما همچنین وامی نمیدیم من فردی هستم بازنشسته ۵ بار ب بانک مراجعه کردم گفت وام بدون اصلا و ب هیچ عنوان نمیدیم مگر با یک شرط برای ۵۰ میلیون وام باید ۸۰ میلیون تومان ناجیز و خیلی کم را ب مدت سه ماه در حسابت بذاری من اگه ۸۰ میلیون داشتم حتی تابلو بانک را هم نگاه نمیکردم بلاخره دیگه خبری از وام نیست

  5. بازنشسته تأمین اجتماعی می گوید

    تاریخ : ۳ – اسفند – ۱۴۰۰

    وام بدون ضامن به ۹۵ هزار و ۹۸۳ نفر پرداخت شد و این در حالی است که متاسفانه وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است چرا؟

    بازنشسته تأمین اجتماعی

  6. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    سلام. حالا اگر اولویت اول بازنشستگان هستند پس چرا که ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هست، بن خواربار، دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بازنشستگان مخابرات هنوز هم پرداخت نشده است چرا؟

  7. ناشناس می گوید

    اضافه کاری ۱۱۰ ساعت از شمول آبان ماه سال ۱۳۸۳ را به کارمندان رسمی مراکزتلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات ستان تهران و سایر مدیران و مسئولان مخابرات دادند.
    ولی متاسفانه اضافه کارای ۱۱۰ ساعت از شمول آبان ماه سال ۱۳۸۳ را به کارگران مراکزتلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران ندادند.
    بن کارگری – کارگران رسمی از اریبهشت سال ۱۳۸۶ قطع کردند و تاکنون نیز نمی دهند.
    از سال ۸۸ زمان اجراء بخش خصوصی تاکنون جبران خدمات به کارگران رسمی مخابرات ندادند و دیگر واحدها این پاداش جبران خدمات را دریافت می کند.
    دولتمردان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  8. ناشناس می گوید

    سلطانی دیگر جایی در مخابرات ندارد.

  9. ناشناس می گوید

    دو کافی‌نت به خاطر بی قانونی در کشور سوء استفاده کردند
    دو کافی‌نت و در سایه سکوت، ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی دولت، دستگاه های نظارتی، دولتمردان و نمایندگان مجلس اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای این بازی کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

  10. ناشناس می گوید

    با هرگونه تغییر قیمت کالاهای اساسی برخورد می‌شود/ قیمت برنج از مرز ۱۰۰ هزار تومان عبور کرد

  11. اصغررضایی می گوید

    هیچ ایثارگری ضد نظام شعار نمی‌دهد و هیچ کدام از ایثارگران در تجمع ۲۳ فروردین حضور نداشتند. بلکه تجمع ایثارگران مخابرات با حمایت و هماهنگی قبلی با نهاد های انتظامی و امنیتی کشور و با حمایت نمایندگان مجلس صورت گرفته و هیچ بی احترامی در هیچ کدام از تجمعات به ایثارگران نشده است.

    1. یاحقی می گوید

      اصغرآقا کسی علیه نظام شعارنداده علیه ظلم شعاردادن ودر برابرظلم ایستادن ازنکاتی است که امام حسین فرمودند.هیهات مناالذله کسی علیه نظام شعارنداده.

  12. ناشناس می گوید

    و در کشور اسلامی چه کسی باید در برابر بی عدالتی ها پاسخگو باشد

  13. پلیس امنیت باید رفتارش را اصلاح کند می گوید

    پلیس امنیت باید رفتارش را اصلاح کند

  14. ناشناس می گوید

    بسیار حرکت زشت و زننده و ناپسند و کاملا محکوم است،این حقیر جناب حاج آقا حسین صحرایی را بسیار مرد انقلابی و دوست داشتنی میدانم.

  15. ناشناس می گوید

    به نظر می رسد در این قبیل موارد اعمال قانون و اجرای عدالت خواست عموم مردم است که اگر اعمال گردد، اعتبار نظام را افزایش می دهد و اگر نادیده گرفته شود، به اعتبار نظام اسلامی در نزد مردم لطمه وارد

  16. ناشناس می گوید

    فرماندهی نیروهای امنیتی بابت پلیس امنیت برای سرکوب بازنشستگان مخابرات باید ازبازنشسته های مخابرات عذرخواهی کنند.

  17. بازنشسته طهران می گوید

    باسلام وقبولی طاعات بدونه مقدمه عرض کنم که بر خورده غیر انسانی که با پیشکسوتان واللخصوص با پیشکسوت عزیزمان اقای صحرایی به تلافی حرکت شجاعانه ایشان در نماز جمعه تهران ، تاسف برای مدیر عاملی که در ابتدای سال ۱۴۰۰از پرداخت رفاعیات بازنشسته حمایت میکند، دقیقاً یکسال بعد با چرخش ۳۶۰درجه حرمت بازنشسته را این چنین میشکند، تاسف برای وزیری که خودش را بخواب زد، تاسف برای سهامدارعمده ای که بخاطر منافع خودش مطالبات بحق بازنشسته را امنیتی جلوه میدهد، کسانی که روبروی بازنشسته ایستاده اید بدانید که تاوان شکستن حرمت مو سپیدان سنگین است، واین نیز بگذرد تا…….

  18. علی می گوید

    سلطانی چی فکر کردی سخت در اشتباهی ما نیروهای شرکت مخابرات ایران اصلا شما را بعنوان مدیر عامل به رسمیت نمی شناسیم این چه طرز بر خوردی بود که با زحمت کشان و پیش کسوتان مخابرات انجام دادند خجالت بکشید شما و اونی که به شما دستور چنین بر خوردی را می دهد حق خوری می کنید حقوق حقه را پایمال می کنید و ظلم می کنید و ………. از خدا بترسید عاقبت خوبی در انتظار شما نیست

  19. ناشناس می گوید

    شرم آور و تاسف باراست که از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ دستگاهی تاکنون به دنبال حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات نبوده و نیست چرا؟

  20. ناشناس می گوید

    اگر مخابرات پول ندارد پس چرا دو ماه حقوق عیدی را به کارکنان رسمی در اسفندماه سال ۱۴۰۰ واریز کرده است.
    پس چرا بن خوار بار کارکنان رسمی مخابرات را با حقوق واریز کرده است.
    ولی متاسفانه بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بازنشستگان را امروز ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۱ واریز نکرده است چرا؟

نظرات بسته شده است.