مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سوال خانواده مرحوم: شما در مخابرات، به پول مرده هم رحم نکردید؟

مخابرات ما- اعضای خانواده فوتی های مخابراتی ما را وادار به یک تحقیق کردند! به عنوان مخابراتی خجالت کشیدیم!
مخابرات ما- مدتی بود پیام های پراکنده ای داشتیم از افراد مختلف که ادعا می کردند در خانواده مخابراتی، فوتی داشته اند اما از بیمه معلم غرامتی نگرفته اند! از آنجا که پرداختی های بیمه معلم زمان مشخصی نداشته، ما هم به حساب بدقولی بیمه معلم گذاشتیم.

 

تا اینکه یکی از خوانندگان مخابرات ما پیامی با این مضمون برای سردبیر فرستاد:

آقای سردبیر سلام

پدرم خواننده سایت شما بود و بارها دیده بودم خبرهای شما را می خواند. من هم امشب به یاد پدرم به سایت شما مراجعه کردم تا مشکلی را با شما در میان بگذارم.راستش پدرم سال گذشته فوت کرده است.ما به دنبال بیمه تکمیلی و غرامت فوت ایشان رفتیم. هر بار که به مخابرات مراجعه کردیم به ما گفتند بیمه معلم هنوز پرداخت نکرده است.

یک بار  هم به شما پیام دادم . راستش این بار آنقدر ناراحت شده ام که واقعا از مخابرات بیزار شده ام. کاش پدرم هرگز در مخابرات کار نمی کرد! کاش …!

برادر بزرگوار! تازه متوجه شده ام بیمه معلم یک سال است هزینه فوت را به مخابرات پرداخت کرده اما مخابرات از پرداخت آن امتناع می کند! (مشخصات و آدرس را در پیامی جداگانه ارسال می کنم تا بدانید واقعیت را می گویم!

آیا این درست است که مخابرات حتی به پول مرده ها هم رحم نکند؟

آیا شما نمی دانید من و خانواده ام چقدر در تنگنا بوده ایم و چقدر از دیگران قرض کرده ایم؟ در حالی که پول خودمان در حساب مخابرات یک سال خاک خورده است!

 

باورش ابتدا سخت بود! اما گفته های ایشان عین واقعیت است! افراد زیادی هستند که فوت کرده اند، پول غرامت بیمه آنان نیز از سوی بیمه معلم به حساب مخابرات واریز شده اما یک سال است که آب از دست مخابرات نمی چکد!

تا بحال دیده بودیم مخابرات از حقوق شاغلین می زند ، دیده بودیم رفاهیات شاغل و بازنشسته را نمی دهد، شنیده بودیم پول بیمه را از حساب همه کم می کند اما در جیبش نگه میدارد! اما …. دیگر ندیده بودیم که …. نمی دانستیم که کار به جایی رسیده است که دیگر به پول مرده هم رحم نمی کنند! غرامت مرده را هم پرداخت نمی کنند! آن هم غرامتی که بیمه به مخابرات پرداخت کرده ولی یک سال در حساب مخابرات باقی مانده است!

 

حالا یک نفر به ما بگوید، این مخابراتی که به مرده و زنده شاغل  و بازنشسته اش رحم نمی کند، انتظار دارد این افراد چگونه برای منافع او بجنگند؟!

در پاسخ به این دوست مهمان

آقای سردبیر سلامپدرم خواننده سایت شما بود و بارها دیده بودم خبرهای شما را می خواند. من هم امشب به یاد پدرم به سایت شما مراجعه کردم تا مشکلی را با شما در میان بگذارم.

نوشتم:     شرمنده ام! به جای همه شرمنده ام!

بیمه معلم مدعی است حدود ۲-۳ میلیارد تومان بابت فوتی ها به مخابرات پرداخت کرده است …

 

1397880cookie-checkسوال خانواده مرحوم: شما در مخابرات، به پول مرده هم رحم نکردید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. بازنشسته ۹۳ می گوید

    خدایا
    به کدامین جهنم سپرده ای مارا
    که شبش صبح نمیشود،😠😔

  2. خدمات اولی می گوید

    منم شرمندم از خودم ک تو مخابرات کار میکنم بزرگترین اشتباه زندگیمون

  3. ارها می گوید

    این چه پولیه که سر سفره میبرن؟پول خون کارگر زنده و مرده متاسفم براشون

  4. ناشناس می گوید

    از من ( به عنوان یک خیرخواه) به مسئولین نامحترم مخابرات نصیحت:
    والله بالله بترسید از آه مظلوم.
    بترسید از نفرین زن وبچه کارگران بی پناه
    والله بالله دنیا ارزش این همه ظلم و حق خوری را ندارد.دیری نخواهد پاییدکه خودرادرعالم برزخ پیش
    دادگاه عدل الهی خواهید دید.
    از من انجام وظیفه گفتن بود. خوددانید

  5. ناشناس می گوید

    بله این کوچکترین ظلم مخابرات است

  6. جمیع حروف الفبا...وقتی نمی خوام شناخته بشم! می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی؛
    آیا بزرگواران مدیر مخابرات نمی دانند که ندادن حق مردم و یا همان ادا نکردن حق الناس جزء گناهان کبیره ی غیر قابل بخشش است؟
    این بزرگواران اگر به جای ما بودند و اینگونه رفتاری را میدیدند ، چه رفتار متقابلی را انجام می دادند؟
    اگر سر سوزنی از مزایا و حقوق همین جناب مدیرعامل کسر گردد و یا پرداخت نشود دیگر به همکاری(!!!) خود ادامه خواهد داد؟
    اگر حقی از کسی ضایع شود بلاشک یکی از مراجعی که به آن سر خواهد زد ، جهت احقاق حق بعد از دادگاه نیروی انتظامی هم خواهد بود… آقای سلطانی شما که عمری در لباس نظام و نیروی انتظامی بودید می دانید که گاهی این موضوعات مسبب شروع جرم وجنایت می گردد؟
    از شما توقع می رود احقاق حق کنید.
    بخدا سخت نیست، اگر هم توان آن را ندارید تا بیشتر در باتلاق گناه فرو نرفته اید ؛ “استعفا ” بدهید … بهتر از این است که در آخر راه زندگی ؛ گور و قیامت خود را بسوزانید.
    خدا از نماز و روزه و حج و جهاد و معاد و توحید و …. میگذرد ؛ اما حق الناس … نه.
    امام حسین در شب عاشورا از اصحاب خواست تا هر کس حق الناسی به گردن دارد برگردد و در نبرد شرکت نکند.
    وجدان خود را بیدار کنید…. اگر وجدانی باقی مانده است….

  7. ناشناس 1 می گوید

    سلام سردبیرجان واقعا شرم آوره که الان فرزند متوفی در تنگنا بوده و مخابرات پرداخت نکرده بخدا خجالت میکشیم که کارمند مخابراتیم

  8. علی می گوید

    از حقوق چه خبررر رسمی ها…چی اضاف میدن

  9. ناشناس می گوید

    پولها از مرز خارج می شوند این طور نیست؟

  10. ناشناس می گوید

    از شرکتی که اقساط پرداختی صندوقی که هیچ نقشی در آن نداشته (آتیه سازان)را ضبط میکند و به صندوق پرداخت نمیکند،چه انتظاری دارید،این شرکت بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان به بانکها بدهکار است،وای به حال ما.

  11. ناشناس می گوید

    باسلام ، کاش مدیران ارشد مخابرات ، حداقل هفته ای یک ساعت وقت بگذارند و مطالب همکاران شاغل و بازنشسته را در سایت ها و کانال های مرتبط با مخابرات مطالعه کنند ، اگر اینکار انجام شود و کمی غیرت کاری و مسئولیت شغلی داشته باشند مطمئن هستم سکته را می زنند.

  12. هیچکس می گوید

    یکی نیست به این مسئولین تشنه خدمت بگه خدمت که تنها داشتن عناوین مدیر عامل و معاون و مدیر کل نیست همینکه آدم اونقدر شخصیت داشته باشه که لقمه بزرگتر از دهنش برنداره بزرگترین خدمته !

  13. هیچ بزرگ می گوید

    واقعا متاسف شدیم و متحیر روح آن بزرگوار شد

  14. مهدی می گوید

    متاسفانه مخابرات نزدیک ۹ماه هست رفاهیات بازنشستکان مظلوم وبی کس راهم پرداخت نکرده وفریادرسی نیست البته بازنشسته ای که روزی کل زندگی اش کارش بودامروزدیگه ارزش وجایگاهی نداردکه حتی به حساب بیاد،حساب وکتاب وقیامتی هست،قطعاروزی مسئولین بی کفایت دربرابرخداوند پاسخگوخواهندبود.

  15. علی ش می گوید

    خدمت شما بزرگواران عرض شود امسال درشهریورماه۱۴۰۱ مبلغ ۴۲۰۰۰تومان بحساب اینجانب بابت سود سهام واریز شد.درحالی که تو همین ماه برای یکی از بازنشستگان مخابرات مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰تومان واریز شده من متوجه نشدم که آیا همین مقدار حق من بوده لطفا درصورت امکان مرا از شک بیرون کنید%با تشکربازنشسته.

  16. رساگو می گوید

    سلام بیمه معلم پس از اخذ مدارک بیمه عمر مرحومین را بالیست وفیش واریزی به معاون توسعه انسانی اعلام وایشان برای معاون مالی بارونوشت به استانها اعلام میکند.حال اقایان زارع وجلیلوند ومحمودوند میبایست براساس لیست مبالغ رابه حساب استانهاواریزکنند.ازطرفی قسمت خزانه داری استانهابایدباخذمدارک به حساب وراث واریزکنند.علی ایحال هرکدام تعلل کنند خانواده مرحومین به حقشان نمیرسند

  17. خدمات اول می گوید

    پول دزدی برکت ندارد🥴😥

  18. ناشناس می گوید

    سلام
    آقا بالاخره یک شخص پشت این کارشکنی ها و دزدی ها هست.
    اون مسئولی که دستور میده فعلا واریز نکنید باید معرفی بشه.
    کی میتونه اسمش رو بگه؟
    آیا خودش وجود این رو داره که بیاد بگه من به فلان دلیل دستور این عدم واریز ها رو دادم؟!!!

  19. ناشناس می گوید

    سلام حق با این بنده خدا هست بیمه معلم هزینه کفن و دفن و بیمه عمر رو پرداخت نمیکنه الان مادر من ۵ماه به رحمت خدا رفته ولی مخابرات حاضر نیست پول مارو پرداخت کنه میگه بودجه نیست

    1. رساگو می گوید

      سلام ضمن عرض تسلیت.به اطلاع میرساندهزینه کفن و دفن پای مخابرات میباشد وبیمه عمر توسط بیمه معلم به حساب مخابرات واریز میشود

  20. ناشناس می گوید

    واقعاً اینجا گفتن لعنت بر ظالمین در میان سهامداران و مدیران ارشد مخابرات، توهین محسوب میشه!؟ چطور میتونن سود توزیع کنند، ولی پولی که به خانواده ی یک متوفی تعلق داره رو نپردازند!؟

نظرات بسته شده است.