مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظر شما را می خواهیم بدانیم! صندوق توسعه فیبر برای مخابرات منافعی خواهد داشت؟

مخابرات ما- حتما شنیده اید مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه فیبر نوری تشکیل داده است.

این صندوق بر اساس موجودی (که از وزارت ارتباطات، دولت و ….) تهیه می کند بر اساس تصمیم مجلس و وزیر ارتباطات در پروژه های مختلف فیبر در استانها سرمایه گذاری میکند.

 

حالا سوال ما از شما این است که :

آیا به نظر شما منافعی از این صندوق به مخابرات ایران و استانها خواهد رسید یا خیر؟

 

پس از اینکه نظرات خود را نوشتید طی چند روز اینده خبر حیرت آوری در همین مورد خواهید شنید که البته باورش برای همه سخت است.اما اتفاق خوبی در حوزه فیبر است.

 

1422780cookie-checkنظر شما را می خواهیم بدانیم! صندوق توسعه فیبر برای مخابرات منافعی خواهد داشت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. رامین می گوید

    هیچ منفعتی ررای من کارمند رسمی نداره فقط جییبهای سهامدار عمده پر پول میشه و خوب میخورند

  2. ناشناس می گوید

    سلام خدا قوت .
    این طرح قطعا با این مدیران سفارشی ورانتی ناموفق خواهد بود.مضاف براینکه کارمندان عصر طلایی همه باز نشسته شدند

  3. ناشناس می گوید

    دیگی که برای ما کارمندا نجوشه بهتره….

  4. fazl می گوید

    درود بر سردبیر متعهد.قطعا حمایت از توسعه شبکه فیبر برای بزرگترین شرکت ارتباطی کشور که ساختمان ها و داکت ها را در اختیار دارد و فاز اولیه توسعه فیبر را در سال ۱۳۹۵ با نصب سوئیچ های olt از شرکت فایبر هوم شروع کرده و هم اکنون در اکثر مراکز بزرگ سوئیچ ها نصب هستند و شبکه دسترسی فیبر نیاز در خیلی از منطقه ها ایجاد شده است .لذا مخابرات با سرمایه خود و صندوق توسعه می تواند به سرعت شبکه ftth را توسعه ه و با جمع آوری سوئیچ های دیجیتال موجود و تبدیل به ساف سوئیچ هزینه های پاور مراکز و نگهداری را حذف نماید .لذا کار باید بصورت پایلوت در یک استان شروع گردد و بعد از ایجاد شبکه فیبر اینترنت و تلفن بر بستر فیبر به مشترکین ارائه گردد و با جمع آوری سوئیچ های تلفن و دیتا قدیمی مخابرات به سود آوری عالی.خواهد رسید.ولی متاسفانه خلاقیت در شرکت دیده نمی شود.

  5. مطلع می گوید

    این طرح فی نفسه مثبت است آنچه آن را به بیراهه خواهد کشید اهداف سیاسی مجریان خواهد بود . مجریانی که غالبا به جانبی غش می کنند. وزیر در صدد دایری ۲۰ میلیونFTTH است حتما می دانید دایری هر خط مذکور برای مشترک بطور میانگین ۴ میلیون تومن (امسال، برای سالهای بعد هم ۵میلیون تومن) هزینه دارد هرماه هم که ۲۰۰ تا۳۰۰ هزارتومن ، حال بفرمایید ۲۰ میلیون خانوار ایرانی چه کسانی هستند که این هزینه را در سبدشان لحاظ می توانند بکنند؟!!
    پیش بینی می شود برای شعرشان قافیه خواهند ساخت. این عرض بنده را ثبت کنید برای ۵ سال دیگر.

  6. ناشناس می گوید

    وقتی توان پرداخت حقوق را ندارید بی جا می کنید دنبال توسعه هستید

  7. کارمند می گوید

    با سلام
    هدف این صندوق تامین منابع مالی مورد نیاز جهت توسعه فیبر در استانهاست (که انصافا کم هم نیست) آنچه در این خبر در مورد چند و چون تامین منابع مالی صندوق نوشته اید کمی کلی بود و این سوال را به ذهن متبادر می کند که این منابع مالی دقیقا از کدام محل بناست تامین شود
    به هر روی توسعه فیبر یعنی معرفی تکنولوژی جدید به مشتریان و معرفی تکنولوژی جدید یعنی ارائه خدماتی با کیفیت بالاتر و بدیهی است ارائه این خدمات درآمد شرکت را بخصوص در ارائه سرویس های اینترنت پر سرعت به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد. نکته ای که در اینجا لازم است یاد آور شوم طراحی سبد محصول جهت ارائه سرویس های مبتنی بر فیبر به مشتریان، در کنار توجه به موارد فنی است که متاسفانه شرکت همواره در طراحی محصولات (سرویس ها و کمپین ها) ضعیف عمل کرده. در رویکردی اصول محور و نظام مند، توسعه این بستر مخابراتی، افزایش رضایت مشترکین را در پی خواهد داشت و متعاقبا سهم شرکت مخابرات از بازار و افزایش چشمگیردرآمد شرکت را از طریق ارائه سرویس های مبتنی بر فیبر را شاهد خواهیم بود البته چنانچه عرض شد، این در صورتی است که اجرای این پروژه از نظر کیفی و کمی چه از لحاظ پیاده سازی فنی چه طراحی سرویس های مبتنی بر فیبر، چه معرفی فیبر به مشتریان هدف و چه موارد مبتنی بر خدمات پس از فروش، همگی اصولی، علمی و دلسوزانه پیگیری شود. البته با توجه به اینکه بنده مستقیما در جریان اجرای این پروژه در استان خودم بوده ام موفقیت این پروژه با رویکرد و خط مشی فعلی بسیار دور از انتظار است.

  8. ایثارگر می گوید

    قطعا خوب هست برای مخابرات ،چون دولت حق سهم ۳درصد خود از مخابرات رو بهش برگشت میده برای هزینه در توسعه فیبر نوری و این هم یعنی آینده بهتر برای مخابرات و سود بیشتر

  9. مسعود مولایی می گوید

    با سلام و عرض ادب
    این طرح بنا به دلایل فنی و اقتصادی ناموفق خواهد بود
    و مخابرات با این مدیریت چه در مخابرات ایران و چه استانها توان جذب منافع حاصل از این صندوق را ندارند با تشکر

  10. ناشناس می گوید

    آقو سلام اگه نظر بدیم حذف نمیشه که مدیرا ناراحت نشن

    1. رصدگر می گوید

      سلام آقوذف سه
      نخیر اگه طبق آیین نامه کامنت نویسی باشه چرا حذف شه.
      ولی اگه عصبانی‌تر رو بریزین توی قالب کلمات و فحش بدین و افترا و تهمت بزنین یا راجع به مسائل غیر مخابراتی صحبت کنین حتی اگر صحبت از رئیس جمهور باشه قطعا حذف میشه.
      اینو قبلا شفاف در یک پست نوشتیم نگی نگفتی ها!

  11. مسعود مولایی می گوید

    با سلام و عرض ادب
    این طرح بنا به دلایل فنی و اقتصادی ناموفق خواهد بود

  12. ناشناس می گوید

    سلام من که فکر نمی کنم
    ما یه مثلی داریم میگه : ” هدف خوردن زردآلو نیست فقط می خوایم هسته هاش درآد بدیم بچه ها بشکنند و مغرزشو بخورن ”
    لابد برا این طرح هم نقشه هایی دارن می خوان یه عده از عزیزان خودشونو بعنوان پیمانکار بفرستن بیاد با صورت وضعیتهای کلان سهمشو ببره

  13. ناشناس می گوید

    با سلام
    پرداخت هزینه های درمانی بیمه تکمیلی معلم کجا رسید دو سال است هزینه ها را داده ایم لکن از پرداخت خبری نیست

  14. ناشناس می گوید

    با سلام
    همکاران متقاضی بازنشستگی
    اول باید تکلیف رفاهیات ۱۴۰۱ روشن شود سپس درخواست بازنشستگی بدهیم ودر غیر اینصورت به قانون وراههای قانونی متوسل میشویم.

  15. ناشناس می گوید

    برای مخابرات منافع دارد زیرا علاوه بر سرمایه گذاری یک بستر پایدار و کم هزینه از جهت نگهداری برای مخابرات می باشد .و صد البته دیگی که برای کارکنان و بازنشستگان مخابرات نجوشد !!!!!!!!!

  16. ناشناس می گوید

    منافع کجا بود؟
    مخابرات شده گاو شیرده
    وقتی نمی تونه وصول مطالبات بکنه، منفعت کجا بود
    حقوق، بیمه تکمیلی، رفاهیات، مطالبات حق جذب، بهره وریها …. این ظلم را کجا فریاد کنیم

  17. ناشناس می گوید

    حتماًً به پاداش عدم اجرای قوانین و توافق ها با مجلس، بخش عمده ش رو میدن به مخابرات. همونطور که پارسال هم تعرفه ش رو زیاد کردند.

  18. ناشناس می گوید

    درصورتیکه تغیری درمدیریت وهیات مدیره صورت نگیره امکان بهره مندی ازاین مصوبه ها غیرممکنه.چون این مدیرعامل واین معاونین ومشاورین کاربلد نیستند .وپا میذارن این ور اون ورش.مثل گاو نه من شیر که بعددوشیدن بالگد میزنه همه شیررومیریزه.

  19. هیچ بزرگ می گوید

    تنها خبری که خواهیم شنید به بهانه این صندوق تعرفه افزایش پیدا می‌کند و نیروی انسانی مخابرات و مردم از این صندق بی بهره خواهد بود به همین سادگی

  20. فنی می گوید

    سردبیر جان فیبر آینده نداره پر هزینه س و نمای شهرها رو هم خراب میکنه پول تو سیستم های وایرلس هست وگرنه یکی مثل ایلان ماسک دیوانه نیست که این همه سرمایه گذاشته رو تو این کار در کل کاری نداریم مهم درآمد ما کارمندان شرکته که هیچ وقت بهبود پیدا نمیکنه حقوق اسفند رو فروردین بگیری ظلمه خداوکیلی

نظرات بسته شده است.