مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مجمع امسال مخابرات سروصدای زیادی خواهد داشت؟

مخابرات ما- همیشه هشدارهای لازم را داده ایم امیدواریم این نوشته نیز جدی گرفته شود.

مخابرات ما- پنجشنبه ۱۵ تیر ماه، مجمع سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سال هاست که کارکنان  و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، امید به مجمع بسته اند تا شاید در یکی از این جلسات مشکلات آنان مطرح و به پاسخ برسد.اما هرگز چنین نشد.

چند سالی است که امتیازات اولیه شاغلین و بازنشستگان  حذف شده و در این لحظه تک امیدها برای بهبود شرایط هم از دلشان پاک شده.

ضمنا شایعاتی به گوش می رسد که بخش عمده مطالبات شاغلین از حساب بدهی های مخابرات خارج شده به ویژه آنچه که از حقوق اولیه شاغلین در سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده.شایعه بعدی در مورد دریافت وام صکوک و هزینه کرد آن بدون پرداخت سنوات بازنشستگان ۱۴۰۱ است که آنان را به شدت ناراحت کرده است اما شفاف سازی نشده.

عده ای می گویند تمام بدهی های مخابرات به مخابراتی ها از حساب هزینه های شرکت کسر شده تا در نهایت بخش تلفن ثابت با سود سالیانه صورتهای مالی را تنظیم کند.

نحوه پرداخت حقوق، وضعیت بیمه درمان (تامین اجتماعی) و بیمه تکمیلی را می بینید! و …

اینها همه شایعه است؟ اگر شایعه است چه کسانی ساخته اند و هدفشان چیست؟ اگر شایعه نیست بسی جای تاسف است برای  کسانی که ناجیان واقعی مخابرات (کارکنان و بازنشستگانش) را به جزیره متروک فقر هدایت کرده اند!

 

گفته ها و شایعات بسیار است، اما آنچه مایه نگرانی همه ماست شکل برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام در روز پنجشنبه است.شنیده ایم گروه گروه بازنشستگان و شاغلین به قصد شرکت در مجمع راهی تهران می شوند تا به هر شکلی شده حرفشان را بزنند.با آرامش یا با عصبانیت و پرخاش! چه می توان کرد؟ آنچه در طی این چند سال بر مخابراتی ها گذشته، حاصلی جز این ندارد!

همین گروه عصبانی معتقد است برگزاری مجمع در ملکی نظامی برای جلوگیری از حضور آنان است! این موضوع همه را عصبانی تر کرده است!

توصیه می کنیم هنوز دیر نشده شیوه های رفتاری سهامداران و مدیران با مخابراتی ها تغییر یابد وگرنه این عصبیت شدید اجتماعی در جامعه مخابراتی کار دست همه خواهد داد!

از ما گفتن!

دیگر خود دانید!

 

1435960cookie-checkمجمع امسال مخابرات سروصدای زیادی خواهد داشت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
25 نظرات
  1. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام آقای آرشیان عزیز
    همانگونه که نوشته اید مطالب کاملا صحت دارند و آقای سلطانی بد جور رفتار کرد و حالا دیگر دیر شده است

  2. مسعود مازندران می گوید

    همکاران شرکتی بفرمائید سکوت
    دیدید که باز هم برگ دیگری از افتخارات مخابرات در جهت تضییع حقوق همکاران رقم خورد. وام و گرفتن و خوردن و از سنوات خبری نیست دیگه باید چیکار بکنن که ما بفهمیم آزار و اذیت عمدی داریم میشیم. خدایا ما چه گناهی کردیم که پرسنل مخابرات شدیم. ما چه گناهی کردیم که مخابرات و فروختن و هیچگونه تصمیم گیر نبوده ایم و حالا هم حقمون که چندر غاز هستش رو بالا کشیدن

  3. علی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    همانطور که شما بهتر میدانید گوش سهامدار عمده و مدیران به این هشدار ها بدهکار نیست.مشخص نیست که پشت این ها به کدام نهاد گرم است که این قدر راحت و با قلدری از پرداخت حقوق جاری و تصریح شده در آئین نامه استخدامی استنکاف می کند و با منت همین حداقل حقوق را هم تا نیمه ماه بعد پرداخت می کند.البته به کار گرفتن سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی به سمت مدیر عامل یک شرکت فنی گویای اهداف آقایان هست.گره مشکلات کارکنان و بازنشستگان به دست خودشان و با اتحاد و همدلی با یکدیگر باز خواهد شد.

  4. طلا می گوید

    درود.این اقایان پشتشون گرمه.واز هیچ چیزی تریس و واهمه ای ندارندماباید بند ناف. مخابرات را ببریم.مگر میشه کار گاهی ۶ ماه حق بیمه کارگر و رفاهیات و تکمیلی وسنوات و….. کارگرش را ندهد.همگی با هم پشت همدیگه هستند.

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    تیر ماه دارد به اتمام میرسدلیکن خواربار بازنشستگان مخابرات واریز نشد تا کی صبر کنیم مگر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نگفته بود از خرداد ماه بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پرداخت میشود پس چی شد ؟؟!!!!!

  6. خوزستان می گوید

    طلب شاغلین از حساب بدهی های مخابرات خارج شده یعنی چی؟ یعنی سنوات و مرخصی پرداخت نمیشن؟

  7. ناشناس می گوید

    یادتونه همش میگفتید که مدیریت و سهامداران طلب رفاهیات رو قبول دارند و فقط میگن هر موقع پول داشتیم از فریز خارج میشه؟ اتفاقاً این خبرتون پاسخ گفته های سابق خودتونه! اگر قبول داشتند و قصدی برای تغییر رفاهیات داشتند و نمیخواستند سال های ۹۱ و ۹۲ رو تکرار کنند که الان از محاسباتشون حذف نمیشد!

  8. خداوندانشاالله برای مقصران اصلی شرکت مخابرات نسازد که مخابرات رابه این روز انداخته اند چون کارشون نیست اینجانب بازنشسته ۸۸ باسه نفربی کار مجرد وباحقوق هشت ملیون دویست هزارتومان وچون سیمبان بودم کاردرارتفاع ده دوازده متری به خدای کعبه ستون فقراتم کلآ پیچ مهره است فقط پناه به خدامیبرم سلطانی مصبب کل این همه مشگلات است چون کارش نیست

  9. ناشناس می گوید

    سنوات شرکتی ها چیشد

  10. فنی می گوید

    دست کردن در جیب کارکنان دیگه شده رویه کلی سهامداران است

  11. ناشناس می گوید

    خیلی سخت نگیرید. کار سهامدار عمده از این تهدیدها گذشته.
    وقتی امید به تغییر، ولو اندک، داشته باشید که تشکل‌های شاغلین و بازنشستگان جرئت داشته باشند که به شکل متحد اعلام تجمع کنند. از این حرکات خودجوش و عصبانیت فردی انتظاری نداشته باشید و خودتون برای نوشتن هشدارها خسته نفرمایید.
    از محل حذف رفاهیات بازنشستگان و فریز رفاهیات شاغلین، سهامدار عمده داره ماهی ۳۰۰ میلیارد تومن و به عبارتی سالی ۳۶۰۰ میلیارد تومن سود به جیب می‌زنه! تازه بدون محاسبه معوقات! خیلی خیلی ساده‌اندیشه کسی که فکر کنه اینجور حرکات منفرد و خودجوش و عصبانیت کارکنان سبب دست کشیدن سهامدار عمده از چنین سود حرام شیرینی بشه! ضرب المثل معروفی داریم: صنار بده آش، به همین خیال باش!

  12. ناشناس می گوید

    خیلی اشتباه می کنند اعلام سود می کنند
    بیان اول بدهی و حق حقوق کارمند و پرسنل را پرداخت بکنن بعد بفکر سود دهی باشند
    خجالت آوره
    شرکت ورشکسته چرا باید سود اعلام بکنه، سود را صفر اعلام کنید و بدهی مردم را بدید

  13. شرکتی بی پول می گوید

    سنوات وذخیره مرخصی ما شرکتی ها هم بلاتکلیف

  14. رضا از اهواز می گوید

    سلام ، سردبیر عزیز این مدیر مخابرات و معاونت توسعه اش با این رفتاری که در این چند سال با ما داشته اند و ظلمی که بر ده ها هزار پرسنل مخابرات کرده اند باعث شده اند بنده که عزیزترین و بهترین دوستانم که از شهدای مدافع حرم و عزیزان سپاه و بسیج و نیروی انتظامی هستن حسی داشته باشم که وصفش آسان نیست نمیدانم آن عزیزان را باور کنم یا امثال سلطانی و محبی ، البته که آن عزیزان را نمیتوان با دنیاپرستان مقایسه کرد ولی چه کنم که امثال این مدیران در آن سازمان ها مدیر بوده اند با دل خودم و حرف مردم چه کنم دیگر روی اینکه به کسی بگویم آن عزیز مدافع حرم رفیقم بود ندارم با این عملکرد مسئولی که بجز حقوق نجومی هیچی را نمی بیند . خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند و با دوستان و خادمان حرمین شریفین محشور فرماید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رضا جان
      هر چیزی رو در ظرف زمان و مکان خودش باید بررسی کنیم
      اعتقادات حریم مقدس هر کسی است که نباید واردش شد
      اتفاقات سالهای اخیر ربطی به عملکرد ماها نداره

  15. دلسوز آگاه می گوید

    سلام سر دبیر عزیز ، من در مخابرات ۳۲ سال و اندی کارمندی ساده ای بیش نبودم که این برام افتخاری بس عظیم بود که با دستانی پاک مخابرات رو ترک کردم اما همون روزی که ماشین های ملکی شرکت رو به حراج گذاشتن فروختن ( تو همون اوائل خصوصی سازی میگم ) که از محل درآمد آن به اعضای نا محترم هیات مدیره های استانی بیشترین وام با کمترین نرخ بهره رو بدن با خودم گفتم باید《 فاتحه این مخابرات آن رو خوند 》 و الآن همونی شد که نباید .

  16. از گیلان می گوید

    درود بر سردبیر گرامی
    همکاران گرامی شرکت مخابرات با این حجم از بدهی به پرسنلش، برای سال مالی قبل ۵۹ تومان سود اعلام کرده که عکسش رو ضمیمه کردم
    امیدوارم همه همکارانی که از شرایط موجود ناراضی و خواهان دریافت معوقات خودهستند خود را به این مجمع برسانند.
    ببینیم چند نفر برای بهبود شرایط خودمون همدل هستیم.

    سردبیر گرامی لطفا برای مشخص شدن تعداد همکاران واقعی یک نظرسنجی انجام بدید تا ببینم چند نفریم ؟

  17. اعتراض می گوید

    امروز دوشنبه ۱۲ تیر ماه سال ۱۴۰۲ است که متأسفانه هنوز هم تکلیف بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  18. ناشناس می گوید

    سازمان تامین اجتماعی متأسفانه هر سال از تفاوت افزایش مقوقه بازنشستگان را کم می کند و هم آشکار و …. و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… هم سکوت کرده اند چرا؟

  19. ناشناس می گوید

    قیمت کالا ۲ تا ۳ میلیون تومان بود که حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است و قیمت کالا ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم است که متأسفانه حقوق کارمندان، کارگران و بازنشست ها ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش یافته است چرا؟

  20. علی می گوید

    سلام سلام و صد سلام

    آب که از سر گذشت چه بک وجب چه صد وجب

    هشدار نهفته در این جمله را جدی بکیرید..

    اگر چاره ای نباشد برای حق مان خواهیم جنگید..

    آقایان بی معرفت

نظرات بسته شده است.