مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این آخرین نشست مخابرات با نمایندگان کارکنان است

مخابرات ما- نیم ساعت دیگر نشست نمایندگان شاغلین با مدیران ارشد مخابرات آغاز می شود همه بدانید این آخرین نشست است.
مخابرات ما- ما خدای از بین بردن فرصت ها هستیم چرا که باورمان نمی شود فرصت احتمالی پیش رو طول عمر کوتاهی دارد! گمان می کنیم همیشه در همین موقعیت باقی خواهیم ماند.

 

جلسه مهمی تا نیم ساعت دیگر آغاز می شود و به عنوان وظیفه آخرین حرف را می زنم تا در تاریخ زندگی مخابرات ثبت شود.جلسه ای بین ۴ نفر نمایندگان شاغلین با اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و دو معاون مدیر عامل  در حال تشکیل است.

 

تا بحال تمام حرفهای لازم را گفته ایم اما می خواهیم فقط به یک نکته تاکید کنیم!

همه بدانید، این آخرین نشست رسمی و ارزشمند بین نمایندگان شاغلین با مدیران مخابرات است.

تنها فرصت باقیمانده برای دوام عمر مخابرات! امیدواریم به نتیجه منتهی شود وگرنه از این پس شاغلین از دو مسیر باقیمانده – شکایت و دست از کار کشیدن- مشکلات خود را پی می گیرند و کمیسیون اصل ۹۰ پرونده مخابرات را به قوه قضائیه ارجاع خواهد داد.ارتباط این دو را در مطلب جداگانه ای توضیح می دهیم.

 

وقتی کسی را در بن بست گیر بیندازید و هیچ راه عبوری برایش باقی نگذارید، از دیوار راست هم بالا خواهد رفت تا به حق طبیعی خود -همان آزادی- برسد! شاغلین را در بن بست مشکلات و مطالبات آزار ندهید!

 

پی نوشت: وقتی می گوییم شاغلین، منظور ما همه شاغلین و در تمامی دسته هاست.

 

1443440cookie-checkاین آخرین نشست مخابرات با نمایندگان کارکنان است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. امیرعباس می گوید

    سلام بر مخابرات ما،لطفا میتونید از وضعیت شرکت پرتو آبی یه اخباری بگرید، انگار کلا در حال تعطیل شدن هست و مشکل کامل با پرداخت حقوق کارکنان و تغییر کامل اعضای هیت مدیره و عدم پرداخت حقوق ها بیشتر از ۴ماه رو دارند. اگر بتونید اخبار درست رو بگرید ممنون میشم هیچکس جواب فرزندان مارو نداده و بخش پروژه ایرانسل که گفتن خودش اومده کمک بچه‌ها.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پرتو آبی در کدام استان است؟

  2. ali می گوید

    مدیران مخابرات رگ خواب شاغلین (رسمی و شرکتی )رو گرفتن و خوب میدانند که اگه دو ماه یکبار هم بهمون حقوق بدن هیچ اعتراضی نمیکنیم چون اگه با اولین تاخیر در پرداختی ها معترض میشدیم به این بدبختی گرفتار نمیشدیم که سی روز کار کنیم و بعد واسه گرفتن حق خودمون باید التماس کنیم و هرماه رو با پانزده روز تاخیر حقوق بگیریم . ان شاالله این جلسه تمام حرفها زده شده باشه و تضمین لازم جهت پرداخت به موقع حقوق گرفته شده باشد .

  3. عبدالله می گوید

    سلام بر سردبیر محترم
    بدلیل اینکه مداوم پیگیر مشکلات همه همکاران اعم از شاغل و بازنشسته و رسمی و شرکتی و غیره هستید و مسایل و واقعیات را منعکس می نمایید؛ از شما تشکر می نماییم.
    از قدیم گفته اند حق گرفتنی است و نه دادنی.متأسفانه مسؤلین شرکت مخابرات تا احساس فشار نکنند مشکلات همکاران برایشان اهمیتی ندارند.

نظرات بسته شده است.