مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات ایران: پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱خبر داد

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام خبر پرداخت رفاهیات همه بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۱، ضمن پوزش از این بازنشستگان اعلام کرد: به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱ به‌صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

مهندس مجید‌ سلطانی در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اعظم(ص)، ضمن نکوداشت این ایام عزیز و یادکرد از شهدای انقلاب که آزادی و استقلال و رهایی از طاغوت و استکبار را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند، تصریح کرد: با تلاش‌ها و همکاری‌های هیأت مدیره شرکت، معاونان، مدیران و همراهی سیاستگذاران و تصمیم‌گیران در دولت انقلابی و مجلس مردمی، بخش مهمی از مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۱ شرکت مخابرات در حال پرداخت است.

وی با پوزش از بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به علت نبود منابع مالی برای پرداخت تمامی مطالبات آنان تصریح کرد: در این تأخیر، هیچ تعمدی نبوده و اکنون به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات این بازنشستگان به صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه دیروز سه‌شنبه، به فضل الهی، مطالبات بازنشستگان پنج استان پرداخت شد، افزود: در مورد رفاهیات بازنشستگان عزیز  که از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با وقفه‌هایی مواجه شده بود، مشکلات و مسائل مالی، حل‌شده و باقی‌مانده طلب بازنشستگان در موضوع رفاهیات هم تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی با تجلیل و ارزشمند خواندن فعالیت‌های بازنشستگان این شرکت که پیشرفت‌های مخابرات، ماحصل زحمات این عزیزان از گذشته تا کنون بوده است، گفت: حقیقتاً وضعیت مالی شرکت مخابرات در گذشته مطلوب نبود و با تلاش همه‌جانبه افراد دخیل در موضوع مخابرات به عنوان یک امر ملی، مشکلات این صنعت پایه‌ای و زیرساختی کشور، به مرور در حال کمتر شدن است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان این شرکت در سراسر کشور گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مخابراتی در سراسر کشور داریم تلاش کارکنان در ایجاد، حفظ و نگهداری ارتباطات و توسعه آن در این مجموعه، بسیار ستودنی است.

وی با تأکید برهمدلی و همیاری مجموعه شرکت مخابرات برای ساختن آینده بهتر و روشن‌تر، گفت: مدیران شرکت مخابرات، خدمتگزاران جامعه و مردم هستند و امیدواریم پرداخت تمامی مطالبات کارکنان، به‌موقع صورت گیرد و مردم هم از خدمات مخابرات به‌خوبی بهره‌مند شوند.

 

1476060cookie-checkمدیر عامل مخابرات ایران: پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

Please rate this

0 1 2 3 4 5
85 نظرات
  1. شسکامی ناچار می گوید

    یعنی پرسنل شرکتی انسان نیستد؟؟

  2. همکاربازنشسته می گوید

    به نظرم ایشان، الان زمان فرارسیدن انتخابات ودهه فجر، خواسته این حرف دروغ هارامانندگذشته بزند. ولی بداند که حنای ایشان مانند گذشته، دیگرپیش همکاران بازنشسته هیچ رنگی ندارد. یادش بخیر دراین ایام. امام خمینی فرمودنگذاریداین انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

  3. ناشناس می گوید

    فقط بخاطر انتخاباته همین

  4. ناشناس می گوید

    گشایش مالی با ۳۵۰۰ میلیارد صکوک و باز پرداخت ۷۰۰۰ و خرده ای، نتیجه مدیریت ایشان و سیاستگذاران و دولت وانقلابی مجلس مردمی ،😭😭😭💪مخابرات پر در آمد…چه بر سر تو امد.با مدیرانی که اینکاره نیستن.و از جنس نظامی هستند.تا مخابراتی

    1. فقط خدااااا می گوید

      سلام
      جناب ناشناس
      وام صکوک چیه؟؟اینا همه الکیه وامی درکارنیست .همش سود ودرآمد شرکت هست مثلا میخوان بگن وام گرفتیم منت بذارن سرمون ماها که نباید ساده باشیم..از من بشنوین وامی درکار نبود سود ودرآمد هست.خیالتون راحت

  5. ناشناس می گوید

    آقوی سردبیر سلام
    سلطانی نگفت که کسی که دوسال پیش یه دندون پر کرده یک میلیون وپولش رو نگرفته الان اگر پرداخت بکنه اون یه میلیون الان شده ده هزار تومن چه جوری حساب میکنه باتوجه که به اینکه سهم بیمه رو کم کرده ولی به بیمه تکمیلی نداده .این …. نیست.من یه عصب کشی کردم الان شده ۳۷۰۰.یه پرکردنی داشتم۱۵۰۰ که دانا هم نداده.که باز با ندادن وتورم میشه ۵۰ هزار تومن

  6. محسن می گوید

    مطالبات کارکنان چطور؟ آیا آخر سالی بعد از یکسال زجر کشیدن برای حفظ ارتباطات با دستان خالی،هیچ فکری برای پرداخت معوقات و مطالبات کارکنان رسمی مخابرات شده است یا بتوانیم بخش از بدهی های خود را مخصوصا کرایه خانه عقب مانده و هزینه مدرسه معوق شده فرزندانمان را بپردازیم یا خیر؟

  7. محمد می گوید

    ار سه سال قبل ۸ میلیون پس انداز من در صندوق ایثارگران را بلوکه کردن در ان زمان با این پول میشود یک خودرو پراید مدل پایین خرید حالا همان خودرو بالای صد میلیون ارزش دارد
    هنوز هم معلوم نیست حضرات کی می خواهند پس انداز ی که امروز ارزش چندانی ندارد بپردازند
    fi مسئولینی که خود را مومن نشان بدهند امیدی نمی توان داشت ما چقدر حماقت داشتیم این حرفها را باور کردیم

  8. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    سکه پایان خدمتم را بعد از هفت سال دریافت نکرده‌ام
    حدود هفت سال است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

    1. بازنشسته ۹۷ می گوید

      حالا کی گرفته که تو جا موندی هیشکی نگرفته

  9. مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران می گوید

    یکی از همکاران بنده با ۳۰ سال سابقه کار در اسفند ماه سال ۹۵ بازنشسته شد مبلغ بیش از ۱۴۰ میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با ۳۲ سال و ۷ ماه ۶ روز در اسفند ماه ۹۵ بازنشسته شدم مبلغ ۶۴ میلیون دادن آیا این عدالت است آیا بی قانونی و بی عدالتی نیست.

    و این درحالی است که با ۳۰ سال سابقه کار ایشان هر ماه برای مخابرات ۱۷۶ ساعت کار کرده است ولی اما بنده برای مخابرات ۲۴۰ ساعت کار کردم.

    بنده از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون هزاران بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟

    مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران

    حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.

    شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟

    بنده ۲۷ ماه سابقه حضور درجبهه دارم.

    بنده ۳ ماه بسیجی و ۲۴ ماه سربازی سابقه حضور در جبهه دارم.
    ایثار گرم هستم

  10. ناشناس می گوید

    در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
    شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است
    قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
    مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  11. ناشناس می گوید

    کارشناسان اقتصادی و مسئولان و… در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیاری عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.

  12. ناشناس می گوید

    بعد از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی متأسفانه مدیران …. شرکت مخابرات به وعده ی خودشان عمل نکردند و هر ماه و هر سال مزایای مختلف کارکنان رسمی مخابرات را قطع و یا کم کردن چرا؟
    شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات درست عمل نکرده است و هنوز هم درست عمل و رعایت نمی کند چرا؟

  13. حسین می گوید

    باور کنم یا نکنم؟
    این حرف یک مرده؟
    مردی که رو حرفهاش میشه حساب باز کرد
    میشه امیدوار شد این آخر زجره
    میشه که باور کرد ؟

  14. عباس. زارع بازنشسته مخابرات و بد بخت و دارای ۳تا سرطان و پول دارو و دوای مارا هم قطع کرده می گوید

    دروغی بیش نیست اینم مثل بقیه دروغ میگه اگر پرداخت شد بیاد بگه نه که هنوز یک ریال هم پرداخت نشد تمام آیتمهایی که باید بپردازند از قبیل خواربار و کلیه مناسبتها را از خواربار ما کم میکنه مثل بیمه تکمیلی و بقیه ار ازما کم میکنه و اغلب بازنشستگان بدهکار هم میشوند وهنوزپرداختی نشده همش دروغه

  15. ناشناس می گوید

    سلام چرا خبری از پرداخت رفاهیات کارگزاران نیست.

  16. ناشناس می گوید

    دروغ گفتن خرجی نداره پرداخت چی کشک چی دوغ چی

  17. ناشناس می گوید

    ایشون ازروزی که مدیریت مخابرات روبه عهده گرفته یک کلمه راست نگفته ،یک روزخوش ندیدیم ازبس دروغ شنیدیم

  18. علی ریاحی رفسنجان می گوید

    با سلام فواره چو بالا رود سرنگون گردد هر سربالایی یک سرازیری هم دارد به امید خدا حق و حقوق بازنشستگان مخابرات دارد به سرانجام نهایی می‌رسد انشاءالله که مابه التفاوت مبلغ تورم این چند سال را هم محاسبه و پرداخت کنند

  19. یاحقی می گوید

    سلام. موقع رای گیری شد .می خواهند یکی دومیلیون پول که ارزشش نسبت به سالهای گذشته ۸۰درصد ارزشش رو ازدست داده به بازنشسته ها بدهند باید کار را دست کار دانش می دادی متاسفانه استعفا دراین کشور جا نیفتاده ازپس کار برنمی آئی چرا قبول می کنید.

  20. ناشناس می گوید

    مهندس مجید‌ سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران باید برود | او دیگر قابل اعتماد نیست

نظرات بسته شده است.