مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر مالی- امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

مخابرات ما- بر اساس اطلاعات رسیده به مخابرات ما، به نظر می رسد از فردا عملیات واریز حقوق برای کارکنان شرکت شسکام انجام شود اما واریز آن ممکن است پس فردا باشد.

از شرکت خدمات اول هم خبر می رسد تا امروز وعده ای مبنی بر واریز حقوق داده نشده.احتمالا فردا شکل و زمان واریزی برای کارکنان این شرکت مشخص خواهد شد.

برای کارکنان شرکتی، تا این لحظه فقط واریز حقوق قطعی است و از واریزی های دیگر مانند عیدی و سنوات ۱۴۰۱ و سنوات ۱۴۰۲ چیزی ذکر نشده است.

در مورد گروه های دیگر مانند رسمی ها و قراردادی ها خبری برسد اعلام می کنیم. به نظر می رسد این ماه برای واریز حقوق مشکلی وجود نداشته باشد اما هنوز لیست های حقوقی به دلایلی بسته نشده است.دلایلش نیز در خبرهای آینده ذکر خواهیم کرد اما اجازه بدهید تا حصول برخی نتایج چیزی علنی نشود.

در مورد پرداخت بیمه ها خبر جداگانه ای تنظیم می شود.
1477460cookie-checkخبر مالی- امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

Please rate this

0 1 2 3 4 5
46 نظرات
  1. علی نجفی می گوید

    سلام لطفا دعواهاتونو وسط ماه بکنید اخر ماه بجای واریز حقوق بازی در نیارید من فردا عمل جراحی دارم ریالی هم ندارم کسی هم حاضر نیست چندباره قرض بده آقای سردبیر محترم لطفا این پیام را بگوش آقای سلطانی برسونید البته همه گرفتاری دارند بخدا قسم دیگه درد امانم را بریده لازم باشه نام پزشک جراح و بیمارستان را براتون بفرستم آقای مدیر خونه شما اگر یه نفر شش ماه شب و روز ناله بکنه اعصاب بقیه خراب نمیشه کمی بفکر امثال من مستاجر مردم با دو فرزند دانشجو و دو بیمار کلیوی و دیابتی که جز این چندرغاز حقوق چیزی دیگه نداره چه خاکی بسرم بریزم شما را بخدا تا سه شنبه حقوق خدمات اول را واریز بکنید لطفا لطفا لطفا

  2. وطن دوست می گوید

    سلام دیر نیست که همین روزها بریزن تو اداره و اوناییکه حق کارگر و…را ضایع کردند و ظلم کردن به نیروها را بگیرند و چنان ابرو ریزی بشه،دیگه وقتشه که این اتفاق برا مخابرات بیفته شک نکنید چون کسانی الان هستند که دارند تلاش میکنند تا این مدیران که دارند ضربه به ابرو و حیثیت و خون شهدا میزنند را نابود کنند

  3. ناشناس می گوید

    …. بدبخت بیچاره شرکتی که ۷ یا ۸ تومن میگیره صداشم در نمیاااااد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب چرا صداشم در نمیاد؟ کار خوبی کردین؟
      اتفاقا صدای رسمی ها رو من درآوردم!
      ولی صدای شما رو نتونستم در بیارم. همش میخواهید یکی دیگه بره براتون بنگه
      حتی وقتایی که به کامنت نیاز داشتم تا حرفتونو به کرسب بنشونم …

      1. مهدی می گوید

        آره خداوکیلی انگار همه راضین مدیران اومدن چند دستگیر ایجاد کردن الان mdfنه کارشناسی میگیره نه حق فنی هیچی قسمت اداری کارشناسی میگیره اون یکی ماموریت میگیره و…

  4. علیزاده می گوید

    سلام سر دبیر لطفا تکلیف کسانی که می‌خواهند درخواست بازنشستگی دهند مشخص شود به دلیل عدم پرداخت بیمه معوقه امکان این درخواست نیست و کف حقوق را می‌دهند لطفا پیگیری نمایید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آقای علیزاده
      من در این مورد صحبت می کنم ولی بدونید حداقل پول بیمه بازنشسته ها رو میدن

  5. ناشناس می گوید

    لطفا بابت بیمه هم پیگیر باشید ما الان ۱۵ روزه که بیمه نداریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پیگیری کردم خبرشو هم براتون نوشتم
      هر دو شرکت تقریبا مثل هم هستن

  6. شرکت عجیب طاها می گوید

    آخ آخ الهی…از بس سرشون شلوغه نمیرسن لیستهارو آماده کنن

  7. جیب تار عنکبوت زده می گوید

    جیگرمون خون کردن با این حقوق دادنشون

  8. ناشناس می گوید

    سردبیر بخدا ثواب داره یکم خوشحالمون کن
    یه خبر از سنوات و عیدی بده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت
      آخه خبر باید باشه که من بدم یا همینجوری از خودمون خبر بسازیم

      1. شرکتی می گوید

        متاسفانه مدیران مخابرات نه تنها متوجه نمی نشن بلکه شوخلوخ هم می کننددرست مثل اون بازپرس محترم که پشت سر هم سوال می کرد و دنبال کشف حقیقت بود از متهم .کسی هم که شوخلوخ کنه ،متوجه هم نشه رو باید متوجهش کرد. ….تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  9. خسته از زمونه می گوید

    سردبیر عزیز
    خواهشا یخبر از خروج رفاهیات از فریز بگیر .اینماه قرار بود از فریز دربیاد
    خواهشا یخبر بگیرید و انتشار بدید
    بچه های قراردای منتظر خبر شما هستن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من خبری نشنیدم

  10. علی می گوید

    سنوات نوش جانشان باشه ،انشالله همیشه سالم باشند

  11. سلام فرمانده می گوید

    سلام و عرض ادب,چرا وقتی پول هست بازم بی برنامگی بیداد میکنه؟اشکال کار کجاست که حل نمیشه.

  12. حقیقت می گوید

    خب
    سناریو چینی الکی که نیس
    وقت میخاد
    هوش میخاد
    تلاش زیاد میخاد .
    ماهم کاری از دستمون برنمیاد نشستیم ببینیم مدیران نمونه مخابراتی اینماه چه بلایی میخان سرمون بیارن
    دیگه چون پول هس
    نمیتونن بگن پول نیست و مالیات بسته حسابو یا تامین اجتماعی بسته حساب رو
    بزارین من راهنمایی کنم شمارو مدیران عزیزم .
    بهتر بگین
    شب پول تو حساب بودا
    یهو صب گم شده پوالا
    بگین داریم تلاش می‌کنیم پیدا کنیم پولا به کدوم کشور پرواز کرده که تو راه با تفنگ شکاری بزنیمش نذاریم در بره

  13. ناشناس می گوید

    با سلام شایعه شده میخوان چند غاز مطالبات جذب ۹۹ رو بدن . صحت داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خودتون میگین شایعه
      چطور شده که این جذب ۹۹ رو شایع کردن؟
      نخیر. یا باید همه رو بدن یا هیچی. تا پایان سال

  14. گیلگمش می گوید

    دست شما دردنکنه سردبیر. ممنون که اطلاع رسانی میکنید

  15. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات ایران لطفا تا وام صکوک تمام نشده معوقات بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت کنید.

  16. Omidvar می گوید

    سلام سردبیرجان مگه حقوق بانک تجارت واریز نمیکنه؟به اونم گفتن که یه طوری واریز کن تا نیروها اذیت بشن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه دیگه
      فقط یک ماه بود …

      1. Omidvar می گوید

        یعنی بازم واریز حقوق افتاد دست مخابرات؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          نه. بانک میده

      2. حسینی می گوید

        سلام سردبیر جان یعنی چی فقط ۱ماه بود؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          هیچی من اشتباه کردم.
          ظاهرا این ماه هم بانک واریز میکنه

  17. ناشناس می گوید

    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان شرکت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، خواستار پرداخت معوقات کارکنان و بازنشستگان مخابرات شد.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه‌ی میثم باقری آمده است: احتراماً، همانگونه که مستحضر می‌باشید و در زمان حضور حضرتعالی در وزارت نیرو، هیأت وزیران بر اساس مصوبه شماره ۱۶۳۹۵۵/ت/۳۶۵۴۴/هـ مورخ ۰۸/۱۲/۸۵ که شرط ضمن عقد و ملاک واگذاری ۳۱ شرکت مخابرات استانی و شرکت ارتباطات سیار به بخش غیردولتی است، در بند ۶ تصریح کرده است: “کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به کارکنان اعم از حقوق، مزایا بیمه، بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ و درتعهد خریدار می‌باشد.” بر این مبنا آئین نامه استخدامی و پرسنلی مخابرات در سال ۸۹ به شماره ۲۴/۸۹ به تصویب هیأت مدیره رسیده است که باوجود این تصریح قانونی تاکنون دو مرتبه (سال ۹۲ تا ۹۷ و ۱۴۰۰تا ۱۴۰۲) به روز رسانی آن در بخش پرداخت کمک هزینه‌های رفاهی و مناسبتی و همچنین پرداخت پاداش‌های بهره‌وری و… متوقف شده است. به ویژه آنکه مجمع عمومی گروه مخابرات ایران برای بررسی صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ بر اساس گزارش بازرس قانونی، احتساب و پرداخت به‌روز هزینه‌های یادشده را به هیأت مدیره مخابرات تکلیف کرده است و متأسفانه نه هزینه‌های به روز مذکور (مابه‌التفاوت کمک هزینه‌های رفاهی و مناسبتی سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ کارکنان شاغل و بازنشسته و… ) پرداخت شده و نه در حسابهای شرکت شناسایی شده است که این امر برخلاف مواد ۲۳۵، ۲۳۷ و ۲۴۰ قانون تجارت و موجب شناسایی سود موهوم و حرام برای سهامداران که آن ستاد یکی از آنهاست می‌شود و موجب ایجاد اخلال در فرایند جاری و ارائه خدمات به مردم در شرکت معظم مخابرات می‌شود.

    در ادامه این نامه می‌خوانیم: از سوی دیگر با توجه به مالکیت ۹۰ درصدی مخابرات بر شرکت ارتباطات سیار ، مطابق گزارش توجیهی تیرماه سال جاری هیأت مدیره همراه اول برای افزایش سرمایه ، مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد تومان سود انباشته در حسابهای این شرکت شناسایی نموده که برای جلوگیری از توزیع آن، پیشنهاد افزایش سرمایه داده شده است. لذا با عنایت به بدهکاری کلان شرکت مخابرات به کلیه ذینفعان و ازجمله کارکنان و سود انباشته موجود یاد شده در شرکت ارتباطات سیار، اقدام به تأمین مالی از طریق صکوک با نرخ سود بالای ۳۰درصد در شرکت مخابرات با توجیه پرداخت مطالبات کارکنان فاقد توجیه منطقی و شرعی و خلاف مصالح سهامداران می باشد. از دیگر سو تصمیم سهامدار کنترلی مخابرات با تفکیک شرکت ارتباطات سیار از مخابرات و ایجاد شرکتهای متعدد زیر‌مجموعه همراه اول با پرداخت تبعیض آمیز حقوق و مزایای بسیار نقدی و غیر نقدی رفاهی به کارکنان این شرکتها نسبت به مخابرات، علاوه بر ایجاد بدبینی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین کارکنان مخابرات، باعث تحمیل هزینه های گزاف مالیاتی و موازی کاری اداری، فروش و نگهداری به سهامداران می شود.

    در پایان این نامه آمده است: لذا با عنایت به اینکه آن ستاد که حسب فرموده اخیر مقام معظم رهبری به عنوان یک موسسه دولتی یکی از سهامداران عمده واصلی شرکت مخابرات است انتظار بیشتری است تا نسبت به قانون تمکین کند. مع الوصف به جهت گسترش روز افزون نارضایتی کارکنان و بازنشستگان مخابرات به قید فوریت دستور فرمائید سود انباشته موجود در همراه اول برای پرداخت مطالبات کارکنان تخصیص یابد و برنامه زمانبندی مشخص درجهت ادغام همراه اول در شرکت مخابرات اجرایی شود

  18. ناشناس می گوید

    خدارو شکر
    حداقل بریزن از گشنگی نمیریم

  19. ناشناس می گوید

    با سلام مگر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران آقای سلطانی نگفته بود مخابرات ایران از شهریور ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که بهمن ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسیده وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

  20. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ادب
    کارکنان رسمی چرا اعتراض نمیکنید مگر بن خواربار شما در سال ۱۴۰۱ نباید بر اساس حداقل حقوق همانسال باشد مگر بن خواربار وسایر رفاهیات در سال ۱۴۰۲ نباید بر اساس حداقل حقوق ۱۴۰۲ یعنی بر اساس حداقل حقوق ۰ ۵۳۰۰۰۰ تومان در ماه باشد. آیا میدانید کسانیکه بازنشسته میشوند چقدر مستمری شان بخاطر رفاهیات کمتر میشود ؟؟

نظرات بسته شده است.