مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون نیروی انسانی خدمات اول: در تلاش هستیم به تعهدات خود عمل کنیم

مخابرات ما- اصغرنژاد معاون نیروی انسانی شرکت خدمات اول: در تلاش هستیم تا با دریافت بودجه از کارفرما بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

 مخابرات ما- اصغرنژاد معاون نیروی انسانی شرکت خدمات اول مخابرات در پیامی خطاب به کارکنان این شرکت، گزارشی کوتاه از شرح فعالیت های این شرکت نوشته است.

سلام و طاعات و عبادات قبول حق انشاالله .

بلاخره بعد از ۱۲ سال زمان پایان همکاری شرکت خدمات اول مخابرات با شرکت مخابرات ایران فرا رسید. در ابتدای شروع این همکاری شرایط حقوق و مزایای پرسنل در بسیاری از استان‌ها که تحت پوشش پیمانکاران محلی بودند بسیار بهم ریخته بود و اکثریت پرسنل از بی عدالتی در پرداخت ها و تفاوت حقوق در استان‌های مختلف گلایه داشتند حق بیمه ها بسیار بی نظم پرداخت شده بود و پیمانکاران علی رغم دریافت حق و حقوق پرسنل از کارفرما از بابت پرداخت حقوق ماهیانه به پرسنل کم کاری کرده و پرسنل از ایشان مطالبات زیادی داشتند .

در این شرایط بود که این شرکت با هدف رعایت عدالت در کلیه پرداختها و ایجاد نظم در پرداخت حقوق و افزایش امنیت شغلی عزیزان شروع به همکاری با مخابرات نمود چه بسیار عزیزانی که از داشتن قرارداد و فیش حقوقی و حق و حقوق خویش کاملا نا آگاه بودند و شرکت این امکانات را برای تمامی عزیزان ایجاد کرد .خدا را گواه میگیرم که در طول این مدت تمامی همکاران ستادی و دفاتر نمایندگی از هیچ تلاشی در جهت کسب رضایت همکاران فرو گذاری نکرده و همواره خود را موظف به پاسخگویی به پرسنل می دانستند . قطعا در این مسیر کاستی هایی هم وجود داشته که بنده به نمایندگی از تمامی دست اندرکاران از این بابت از همه عزیزان عذر خواهی میکنم امیدوارم به لطف خداوند متعال شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شرکت مخابرات ایران به همت تمامی پرسنل بوده و نتیجه آن پرداخت های بهتر به پرسنل و اخذ رضایت حداکثری ایشان باشد .

بنده به نمایندگی از طرف مدیران ستادی و دفاتر نمایندگی از زحمات تک به تک عزیزان و همکاری بسیار دوستانه تمامی سروران با این شرکت که باعث پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران شده و باعث سرافرازی  این شرکت در سراسر کشور بوده کمال تشکر را دارم و به همه پرسنل ادای احترام میکنم .

سال ۱۴۰۳ را به تمامی عزیزان تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی خوب توام با سلامتی و شادی و امنیت کامل شغلی پیش رو داشته باشید و  همانطور که مدیریت محترم عامل شرکت گفته است در تلاش هستیم با دریافت بودجه از کارفرما به تعهدات خود عمل نموده و دو سنوات سال گذشته و سال جاری و مانده مرخصی دو ساله را به عزیزان پرداخت نماییم

.در خصوص بیمه های معوق نیز به دنبال تعیین تکلیف  با سازمان تامین اجتماعی هستیم و انشاالله با همکاری شرکت مخابرات ایران این معوقات پرداخت خواهد شد .

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

1486930cookie-checkمعاون نیروی انسانی خدمات اول: در تلاش هستیم به تعهدات خود عمل کنیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
30 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام انصاف ب خرج بدیم مخابرات شرکت خدمات اول رو خراب کرد، بالاخره کارفرمااول کاره چند سال خدمت شرکت بودم واقعا این دوسال اخراین مشکلات پیش اومد وگرنه مشکلی نداشتیم قبلترش،لازمه بگم ک وقتی خدمات اول اومدمیتونستیم ضامن بشیم ی جاهایی هم ابهت داشتیم باپیمانکارمحلی هیچی دامن گیرمون نشد،ی جاهایی هم حس شرکتی بودن نداشتیم ،

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با شما موافقم

  2. M می گوید

    لااقل فیش سنوات و مرخصی ۱۴۰۲ رو بگذارید بفهمیم چقدر هست

  3. میثم می گوید

    تو هر ماه سنوات رو از روی حقوق پرسنل کسر کردی ، بعد حالا منتظر تامین بودجه ای؟؟؟

  4. امیر می گوید

    سلام.همکار محترم که میگن قصد پرداخت کردن ندارن ،اگر منظور از مطالبات سنوات و مرخصی هستش که شرکت باید پرداخت کنه و هر چه زمان بگذره به ضرر شرکت خدمات اول هستش و این رو خودشون میدونن که سال بگذره باید به نرخ جدید پرداخت کنن .

  5. هناسم می گوید

    سر دبیر سلام
    جون خودم و جون خودتون از این یا داشت هیچی متوجه نشدم این نامه م مال قبل عید آقای اصغر نژاد بود
    جون بجه هاتون اگه چیزی باید بگیریم در گوشی بهم بگو بین خودمون می مونه من دو ریالی م کجه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از بغل دستی بپرسین

  6. ناشناس می گوید

    ظاهر سازی خوبی انجام میدید ادامه بدید موفق میشید

  7. رضاخان می گوید

    با سلام
    الحق و الانصاف شرکت خدمات اول همیشه درست و با انصاف با پرسنل خودش رفتار کرده و هر حقی رو مطابق با قانون به پرسنل داده متاسفانه در اکثر مواقع این مشکل از سمت مخابرات ایران بوده بعنوان کسیکه خودش ده سال حقش توسط شرکت مخابرات تضییع شده میگم چه از زمانیکه تو آزمون سال ۹۲ شرکت مخابرات تو مصاحبه در حقش اجحاف شد و اکثرا نیروهای سفارش شده رو گرفت چه زمانیکه ما رو برای دور کردن از قرارداد اصلی به پشتیبانی ۲۰۲۰ و جهنم ناک طالقانی فرستادن تو خودمون دممون بزاریم رو کولمون و بریم دوستان بی هبچ جانبداری میگم شرکت خدمات اول همبشه مطابق قانون رفتار کرده و این مخابرات که داره بازی در میاره به خصوص تیم مدیریتی فعلی و معاون جدیدش که هر جا نشستن دارن از خدمات اول بد میگن و می خوان جو رو ضد اونا کنن مثلا میگن ما جلوی مال اندوزی شرکت خدمات اول رو گرفتیم و خیلی ها داشتن سودهای کلان می گرفتن دوستان آگاه باشید اگرم سودی رد و بدل شده عرف قراردادها هست مثلا برای قراردادهای خدمات اول حاشیه سود ۵ درصد بوده یعنی ۵ درصد حقوق رو خدمات اول بر میداشته اونهم سهم قابل توجهیش بابت حقوق پرسنلی که دارن این سیستم رو مدیریت می کنن بوده و شاید هم سودی برای مدیرانش بمونه این رو هم بدونید آقای کاشانی به این پولها احتیاج نداره فکر کردید چرا این شرکت طاها اومده الله و اعلم ولی مطمئن باشید هدفی پشت این شرکت بوده چون اگه یادتون باشه قرار بود شرکت پیشتازان این قراردادها رو بگیره پس هر چه فریاد دارید بر سر مخابرات بزنید البته هدف مشخص و میشه بگم ولی سردبیر ممکن حذف کنه

    1. ناشناس می گوید

      احساس کردم وکیل آقای کاشانی این کامنت رو گذاشته

    2. کاربر می گوید

      باسلام .جالب اینکه تیم سال ۹۲ هنوز روی کار هستن و ما هیچ ما نگاه…..

  8. علیرضا می گوید

    درود
    خدمات اول می‌گوید پیگیر هستیم تا معوقات مزدی و بیمه‌ای پرداخت شود. دوستان توجه داشته باشند برای سنوات سال ۱۴۰۱ شرکت یک فیش بارگذاری نمود و تا پایان امسال پرداخت نکرد.
    حال اگر خدمات بخواهد طبق قانون کلیه حق و حقوق قانونی را بدهد مطابق آنچه که اداره کار برای یکی از خانم‌ها که خودش اوایل سال ۱۴۰۲ استعفا داده و گروه ۱۲ بوده (کارشناس امور اداری) بایستی مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کند.
    اولا خدمات و بویژه مخابرات حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند و ثانیا اگر بخواهند بخش کوچکی از این مبلغ را به عنوان سنوات و …پرداخت کنند هم آن را چنان به تاخیر می‌اندازند که با تورم موجود مبلغ پرداخت شده ارزش خود را کاملا از دست می‌دهد .
    لذا برخی از دوستان پیشنهاد طرح شکایت می‌دهند که با توجه به اوضاع پیش آمده بخصوص اینکه می‌بینیم مخابرات ایران به دوستان هم سفره خود رحم نکرده چه رسد به نیروهایی که برایش ارزشی نداشته و ندارند، با طرح شکایت و اخذ حق و حقوق بصورت قانونی موافق بوده و بایستی هرچه سریعتر قدام نمود.

  9. ناشناس می گوید

    جناب اصغرنژادخیلی بی عدالتی درحق مانیروهای شرکتی وارد شدچزا طرح کارشناسی برای یه عده اجرا شد ولی برای من که حدود۱۹سال سابقه ورشته مرتبط داشتم اجرا نکردین میتونستین برای همه اجرا کنین

  10. ناشناس می گوید

    دوستان گول این حرف هارو نخورید خبر موثق دارم قصد پرداخت ندارند فقط با شکایت گروهی به حقتون میرسید.

  11. حقیقت می گوید

    پس مطالبات حق کارشناسی و دیگر مزایا در این ۱۲ سال چی میشه ؟!؟!؟!
    کسانی که شکایت کردن فقط میگیرن ؟؟؟
    پس با این صحبت ها ماهم شروع کنیم به شکایت تا حق مون رو بگیریم

  12. ناشناس می گوید

    سلام سال نو شما و همه همکاران عزیز مبارک باشه. امیدواریم که این قول صحت داشته باشه و بهش عمل بشه.

  13. حسن لو می گوید

    سردبیر عزیز هر سال اول فروردین در مورد احکام و محاسبه احکام و افزایش احکام و پرداخت حقوق پرسنا رسمی و قراردادی با افزایش احکام در ماه اول صحبت میکردی.امسال خبرری نیست…ایا پرداخت حقوق با احکام جدید هست در فروردین ماه قربونت بشم عزیزی دل همه مایی پیام را چاپ کن و جواب بده و پست جدید بگدار در این رابطه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در سال های گذشته تا یکی دو ماه اول سال، هنوز مصوبه افزایش حقوق قطعی نبود لذا در موردش حرف زده می شد
      امسال مشخصه فقط باید اجرا بشه
      چشم می پرسم

      1. رساگو می گوید

        سلام به سردبیرعزیز ودوستان.حسب اطلاع ان شااله افزایش احکام را این ماه انجام میدهند

  14. مسعود می گوید

    این همه آسمان و ریسمان بافتی و منت سر ما گذاشتی که آخرش بگی دارین تلاش میکنین پرداخت کنین. حالا یه چیزی رو گوش کن در همون موقع که همه چی بهم ریخته بود پیمانکارانی بودند که نه تنها حق و حقوق رو به موقع می‌دادند بلکه برای مواقعی پاداش هم در نظر می‌گرفتند. ضمن اینکه بیاد داشته باشید که زندگی کارگری یعنی کف حقوق قانون کار یعنی کمترین حقوق قانونی کشور. که پرسنل حاضرند این شرایط را قبول کنند ولی همون حداقلی رو به موقع دریافت کنند. در ضمن ما در زمان پیمانکاری حداقل دوماه حق و حقوق را دریافت نمی‌کردیم نه اینکه دوسال. ضمنا پرسنل هیچ نقشی در مدیریت ناقص آقایان ندارند ولی همیشه دود این مدیریت سوخته تو چشمانشان هست. و در آخر اصلا نیاز به واریز مطالبات نیست. ما راه شکایت پیش گرفته ایم تا حقوقی فرا تر از این ها را از شما در مراجع قانونی طلب کنیم که خود می دانید. شما تمام تلاش خود را کرده اید. بله اندک تلاشی بوده ولی دمار از روزگار ما درآورده اید و در صورتی بود که تلفن‌های شرکت جنابعالی در مقام پاسخگویی نبودند و ما را به جای دیگری حواله می‌دادند.

  15. ناشناس می گوید

    بعد از ۱۰ سال کار کردن در خدمات الان با ترفند این شرکت رفته کنار و یک شرکت جدید آمده خوب حق سنوات ، پایه گروه …. همه رفت باد هوا چه بازی مخابرات راه انداخته چطور حق کارگران را پایمال می کنند الان جناب اصغر نژاد ، جناب قدیر کاشانی …. شما هم از مخابرات کنار می روید یا از این هیت مدیره به هیت مدیره دیگر تشریف می برید

  16. شرکتی می گوید

    پیمانکاران محلی درسته زیاد خوب نبودند.اما حق ما رو نخوردند.حتی بعضی از پیمانکاران محلی هم مساعده می دادند.ضمنا خود شرکت خدمات اول …….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بقیه پیامتون مفهوم نبود.

  17. مهدی می گوید

    تلاش خوبه ..اینو که قبلا هم میکردین یه کارجدید بکنین …

  18. جمال شجاعی می گوید

    سلام ودرود برتمامی مدیران وعوامل خدمات اول مخابرات
    بنده به نوبه خودم ازتلاشهای مسؤلان خدمات اول مخابرات درراستای تلاش‌های مضاعفی که به نیروهای خدمات اول انجام دادند تشکر و قدردانی مینمایم همه چی عالی بود، حقوق سروقت بود ازحقوق تاپول مرخصی ها بموقع واریز می‌شدفقط این اواخر پرداختها نامنظم بود درکل اکثریت نیروهای خدمات اول مخابرات ازخدمات اول راضی هستند انشالله همیشه سلامت و موفق باشید 🙏🙏

    1. صفری می گوید

      ازطرف خودتون نظربدید نه اکثریت 🤔🤔

  19. محسن می گوید

    سر دبیر این نامه قبل از عید بوده.شما دیر متوجه شدی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فکر نمی کنی شاید دلیلی داشته باشه؟!
      از این یادداشت هیچی دستگیرتون نشد؟
      اگر چیزی متوجه نشدین اشکال از منه باید یه فکر دیگه بکنم

  20. سیدجعفر-ارسلان می گوید

    جناب اصغرنژادعزیزسلام من ازطرف خودم این سال جدیدروبه شماوخانواده محترمتان تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشیدجناب مهندس این بچه هاازجون ودل دارن برای مخابرات زحمت میکشن امیدوارم که حق وحقوق شون پرداخت بشه حقی ازشون ضایع نشه باورمیکنیدمن خودم وقتی به خانواده خودم میگفتیم امسال واریزی نداشتیم هیچکس حرف ماروباورنمیکنه فکرمیکنن ماداریم بهشون دروغ میگیم امیدوارم امسال بتونیم تمام مطالبات خودمون بگیرم این بچه هادعاگوی شماوخانواده محترمتان خواهندیاحق سید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here