مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک هفته با دکتر سرائیان.

[box]مخابرات ما- از سردبیر پرسیدم «بالاخره دکتر سرائیان می خواهد چه کند؟» گفت : «برو گفته های یک هفته گذشته اش را بخوان!»[/box]

مخابرات ما  (نادر80) –  از سردبیر پرسیدم «بالاخره دکتر سرائیان می خواهد چه کند؟» گفت : «برو گفته های یک هفته گذشته اش را بخوان!»

من هم چنین کردم.اما با این وجود نتوانستم شفاف و واضح بدانم که قدم بعدی در این مسیر چیست! اصلا تکلیف ما چیست! کارکنان باید چه کنند! طرحی , برنامه ای, …

شاید او شخصیت پیچیده ای دارد.یا من ذهنم با گفته هایش منطبق نمی شود.

تقصیر سردبیر است. یک قرار گفتگو نمی گذارد تا ما هم مثل یک کارشناس خودمان سوالاتمان را بپرسیم.حالا اگر دوستان سردبیر بودند, صد بار با آنها قرار گذاشته بود!

نکات مهم گفته های دکتر سرائیان را در طول یک هفته گذشته برای شما هم می آوریم.با هم فکر کنیم تا ببینیم چگونه می توان به ایشان کمک کرد!

****

28 اردیبهشت – تهران:

[box]

دکتر سرائیان در جمع مدیران شرکت مخابرات استان تهران: انتظاربالا از مخابرات تهران نشان از جایگاه کلیدی این شرکت دارد

سرائیان از تصویب افق چشم انداز شرکت تا اردیبهشت سال 1400 توسط اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خبر داد و اذعان داشت: بر اساس چشم انداز افق 1400، شرکت مخابرات ایران تبدیل به شرکتی یکپارچه دیجیتال می شود که بر اساس سفارش مشتری به ارایه خدمت می پردازد.   

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تجربه، غیرت ، تعصب و روحیه خدمت به خلق خدا را در رسیدن به اهداف متعالی شرکت و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای تامین رفاه جامعه اسلامی موثر دانست و افزود: می توانیم مخابرات رابه جایگاه اصلی و والای آن برسانیم و سرمایه ای که با مجاهدت و تلاش پیشینیان هم اکنون به دست ما رسیده است را ارتقا دهیم

[/box]

29 اردیبهشت:

[box]

دکتر سرائیان در نشست کاری با مدیران عامل استان ها: مزیت رقابتی شرکت مخابرات ایران در بخش دیتا، کیفیت است

وی با بیان تعریفی از دارایی در شرکت  و اظهار اینکه دارایی ها باید در راستای ایجاد مزیت رقابتی، خلق ارزش کند گفت: دارایی های که در راستای مزیت رقابتی نیست باید حذف و تعدیل شده یا به دارایی های مولد تبدیل شود.

دکتر سرائیان با تشریح FMC  در مجموعه مخابرات ایران گفت: ارتقا  شبکه حاصل از  FMC در مخابرات ایران، موجب ساماندهی و همگرایی حوزه های ثابت و سیار خواهد شد.

 وی افزود: شرکت مخابرات ایران در افق 1400 شرکتی پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال براساس سفارش مشتری در کلاس جهانی خواهد بود

[/box]

1 خرداد -اصفهان-

[box]

 دکتر سراییان در آیین افتتاح 1031 پروژه مخابراتی در استان اصفهان مطرح کرد : فناوری و نوآوری منشاء خلق ثروت در دنیا است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارکان مهم در شرکت مخابرات ایران را برشمرد و گفت: «مشتریان به عنوان مطرح کننده نیاز، سهامداران به عنوان سرمایه‌گذار و کارکنان به عنوان اتصال دو حلقه فوق، عناصر اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهند که با توجه به این عناصر، فعالیت‌ها انجام می‌شود.»

[/box]

3 خرداد-

[box]

دکتر سرایيان : مردم درباره امواج آنتن هاي تلفن همراه دغدغه نداشته باشند

مديرعامل شركت مخابرات ايران در باره تعرفه هاي اينترنت هم گفت: شركت مخابرات بر پايه هزينه ها، خدمات مطلوبي ارائه مي كند و سازمان تنظيم مقررات راديويي تمام تعرفه هاي اپراتورهاي مختلف را رصد مي كند، لذا شاكيان مي توانند در سايت اين سازمان شكايت و هر نوع تخلفي را ثبت كنند.[/box]

4 خرداد-

[box]

دکتر سراییان : سهامداران ، سهام شرکت مخابرات ایران را حفظ کنند

دکتر سراییان با اشاره به رقابت موجود بین اپراتورها در عرضه اینترنت یادآورشد:« برنامه ما ارایه سرویس مقبول است.در بازار رقابتی هرکس بتواند جنس بهتر، با کیفیت بالاتر وقیمت مناسب ترداشته باشد، سهم بیشتری می گیرد و از آنجا که ما روی توسعه وارتقا کیفیت متمرکز شده ایم.امیدواریم که رضایت مشتری را نیز حاصل نماییم.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص وضعیت نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران و اینکه آیا در سال 95 موضوع تعدیل وبازنشستگی پیش از موعد مطرح خواهد شد، گفت:« در این باره بایستی مطالعه کرد با این حال تلاش ما این است که باتولید کار بتوانیم بیشترین بهره وری را از نیروی موجود داشته باشیم.»

[/box]

حالا شما بگویید قدم بعدی چیست؟

 

603690cookie-checkیک هفته با دکتر سرائیان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. کارمند می گوید

    *گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من *
    *انچه البته به جایی نرسد فریاد است *
    ظاهرا نیروی انسانی برای اقای دکتر خیلی محلی از اعراب ندارد
    شاید هم ایشان فکر میکنند ما مخابراتی ها مانند همراه اولی ها مزایا و پاداش خاص میگیریم !!!!

  2. بوشهرررر می گوید

    دکتر سرائيان
    شمـــا اطلاع دارید استان بوشهر چه رسمی و چه خدمات اول هنوز حقوق نگرفتن ؟؟؟؟؟؟؟

    پس حتما به اطلاعشون برسانيد

  3. همکار می گوید

    سلام دوستان اطلاعاتی از بخشنامه جدید بازنشستگی دارید برای همکاران درسایت بگذارید
    تعداد زیادی همکاررا ازبلاتکلیفی در بیاورید

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    چیزی که ما در اصفهان در جلسات برگزار شده از آقای دکتر دیدیم بیشتر از اینکه تسلط بر امور باشد، دادن فضا به مدیرعامل استان و بقیه بود.
    بیشتر برای آقای دکتر برنامه می گذاشتند تا اینکه ایشان خودشان برنامه ها را تنظیم کنند.
    تمام محتوای جلسه توسط استان تامین شده بود و مدیران استانی، ذهن آقای دکتر را هر جا که می خواستند می بردند.
    در صورتیکه حس می کنم در صحبتهای همکارانم در اصفهان ایرادهای بسیاری وجود داشت که با اهداف اعلام شده ایشان همسویی نداشت ولیکن ایشان کمتر واکنش نشان می دادند و از اشکالات می گذشتند.
    فضای جلسات نیز با وجودیکه مرتب اعلام میشد که ازاد است ولی دارای سنگینی زیاد بود. و مدیران استانی سنگین صحبت می کردند. البته این مورد مرتبط با آقای سرائیان نیست بلکه مربوط به فضای بدون منطق و مسموم موجود در استان است.
    حس ما در اصفهان حس اقدام، تحرک و تغییر و به چالش کشاندن وضع موجود نبود.
    ببینیم در آینده چه خواهد شد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      امروز عصر ساعت 20:00 ميره روي سايت اين گزارش شما.

  5. مجيد می گوید

    اولين گام تغييرات وسبع و واجب در سطح معاونان و مديران ناكارامد هست ، تا محقق نشود ، اين مطالب در حد تىوري و شعار باقي مي ماند

  6. اشنا بوشه می گوید

    درود بر همکاران و مدیر عامل جدید و سردبیر گرامی.تا اینجا که هیچ روش و برنامه ی خاصی ارایه نگردیده است و مصوبات قبل در مورد حذف هئبت مدیره استانی چگونگی احکام جدید نیز بلاتکلیف مانده اند .اگر ایشان قصد تعغیر مثبت دارند بایستی سریعا کمیته ای تشکیل و عملکرد مدیران استانی برسی و مدیران ضعیف عزل گردند همچنین تمامی درامد ها به حسابی مشترک واریز و تمامی پرسنل از تهزان حقوق دریافت نمایند .توسعه متمرکز گردد و استقلال مالی از استانها جهت کاهش تخلفات مالی گرفته شود .

  7. سرشناس می گوید

    راستی سردبیر جان این مزیت رقابتی باید در فضای رقابتی پدید بیاد و معنا پیدا کنه وقتی رقیبی نیس مزیت رقابتی به چه دردی میخوره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای آقا!
      وقتی بلد نیستیم ازش استفاده کنیم
      خودمون تبدیلش می کنیم به نفطه ضعف

  8. ناشناس می گوید

    با سلام وتبریک به دکتر سراییان

    بنده از استان لرستان که پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده به عنوان یک متعصب مخابرات که یه عمر بدون اینکه با ان خیانت کرده باشم مشغول انجام وظیفه بوده ام _ خیلی از همکاران دیگه که فقط با خدا معامله می کنن _خدمت دکتر عرض کنم که جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است در استان ما خداییش جناب مدیر وپیرو ان اعضاء محترم هییت مدیره بیش از یک سال است که اصلا برنامه ای برای شرکت ندارند و سر ماه بدون اینکه فعالیت وکاری تعدادی از پرسنل وخود اعضای هییت مدیره انجام بدن فقط حقوقی می گیرنن وبنظرمن قدم جناب دکتر اینه که کار را به کاردان دهد اگر هم می خواهد سیاسی کار کند حداقل یه شخص وپیدا کنه که الفبا مخابرات را بلد باشه

  9. صالح می گوید

    ایشان از روزی که تشریف آوردن برنامه هایی برای استان تهران دربخش افزایش درآمد ،تعریف کردن و اعتقاد به بهره برداری از سرویسهای جدید دارن. اما پشت پرده این تصمیمات ممکن است مسایل دیگرباشد. بخصوص فشار به مدیران استانی که بالابی های سیاسی مدیرشده اند و کاراىی ندارن.

  10. زیر ذره بین می گوید

    سلام
    حضور ایشان در مجامع و استانهای مختلف، حتی اگر به بهانه هفته ارتباطات نیز بود نشان تحرک و پویایی داشت و این بسیار خوب است. و امیدوارم ادامه داشته باشد.
    به نظر من تمام این دو هفته به کلی گویی گذشته است.
    حتی ایشان وقتی 10 مورد برنامه های کوتاه مدتشان را نیز ارائه می کنند اصلا به جزئیات آن نپرداخته اند.
    هیچ حرفی نیز از اشکالات موجود نزده اند چون تصور می کنم گفتن اشکالات برای برخی سیستمها و یا ادمها مستلزم اصلاح و تغییر آنهاست که به نظر می رسد تا شناخت کاملی برای ایشان حادث نشود دست به تغییرات نخواهند زد.
    مدیران زیر مجموعه ایشان نیز در حال محک زدن ایشان می باشند و آنها نیز تحرک خاصی نداشته اند. و اگر متوجه بشوند که دکتر مردد است سریعا خود و اندیشه هایشان را تحمیل می کنند.
    علی رغم اینکه همه ما اذعان داشتیم که ایشان مخابراتی هستند و مخابرات را می شناسند ولی مثل اینکه شناخت ایشان در همان حد نظری می باشد. و ایشان حتی اگر سیستمهای فعلی و ادمهای فعلی مخابرات را نیز می شناختند می باید در خصوص جزئیات حداقل اظهارنظر را می کردند ولی این اتفاق نیافتاده است. و هیچ اخم و تخم و اظهار نظری در خصوص چیزی و یا کسی نکرده اند. و شناخت نظری خود را به شناخت عملی مبدل نکرده اند. من واهمه دارم که ایشان حتی یک میز و یا صندلی را نیز در محل کارشان عوض نکرده باشند!
    در هر صورت نجات مخابرات علاوه بر اینکه، نیاز به برنامه دارد، نیاز به اصلاح و تغییر هم دارد و امیدوارم ایشان هر چه سریعتر اقداماتشان را شروع کنند. و اگر شروع نکنند آنگاه فرصت طلبان، چاپلوسان، دروغ گویان و حرافان و بی سوادان مسلط به اوضاع می شوند و آقای دکتر سرائیانی که خیلی از ماها به موفقیتشان دل بسته ایم، خدای ناکرده، در زمره مدیران منفعل قرار خواهند گرفت.
    برایشان از اعماق جان و در این ماه مبارک شعبان دعا می کنیم.

  11. م می گوید

    فکر کردن خصیصه ی بزرگ انسانی است و مطمئناًجذابیت شعار و های و هوی را ندارد. حتی در کار قضایی ، “تفهیم اتهام ” می شود ، یعنی قراراست به فهمی دست بیابیم.
    اینکه ایشان شش ماه مطالعه و بررسی برای شرایط موجود بکندو از حرکات نمایشی دوری کند ، حسن است.

    1. ناشناس می گوید

      سلام به فکر مطالبات بازنشتگان مازندران باشید

نظرات بسته شده است.