مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکلاتی که در سیار موجب کاهش راندمان شده است

 

[box]مخابرات ما – او کارشناس نگهداری است در حوزه ارتباطات سیار.پس می تواند به اشکالات و ایردات حوزه کاری اش اشاره کند.[/box]

hamrah-520x280

[box]

كارشناس مخابرات ….

سلام
سردبیر محترم
احتراما اینجانب از کارشناسان نگهداری ارتباطات سیار (mci) یکی از استانهای غرب کشور هستم مواردی از اشکالات و ایراداتی که در مدیریت نگهداری استانها مشاهده می شود به قرار زیر است.

۱-به پرسنل و کارشناسان اهمیت و ارزش داده نمی شود .
۲- بعد از وقت اداری جهت انجام برخی امور از جمله رفع خرابی هیچگونه اضافه کاری حتی در حد
یک ساعت پرداخت نمی شود.
۳- در تمامی مواردیکه پرسنل نگهداری جهت رفع خرابی به محل ماموریت اعزام می شوند
با موبایل شخصی مکالمه می کنند در صورتیکه ریالی از این بابت به آنها پرداخت نمی شود
۴-خودروهای اختصاصی به نفرات نگهداری از کیفیت بسیار پائینی برخودار است .
۵- یونیت های زیمنس عمر مفید خود را از دست داده و بعد از چندین نوبت تعمیر
فاقدکارایی می باشند.
۶-به دلیل مشکلات مالی در استان بستر انتقال با مشکلات متعددی از جمله خرابی باتریها
– عدم نظافت – خرابی کولر ایستگاهها مواجه بوده و موجب قطعی سایتها می شوند.
۷- مشکلات متعدد ی از ناحیه ادارات برق از جمله نبود ارت به سختی و با مقاومت زیاد
قابل حل نمی باشند .
۸-استان جهت صرفه جویی مالی از عزیمت همکاران به ماموریت در موعد مقرر
خودداری و در هنگام عزیمتبه جندین نقطه اعزام می کنند که باعث افت راندمان می گردد
۹- به علت محدویت کار واحدهای بهینه سازی خرابی های متعددی در استانها پوشیده می ماند
لازم به ذکر است واحد بهینه سازی با تعدیل نیرو مواجه شده است .
۱۰- پاداشهای پایان سال بین مسئولین استان تقسیم و به کارشناسان چیزی عاید نمی شود .
۱۱- در حال حاضر آرزوی اکثر همکاران با سابقه بازنشستگی و در صورت امکان جذب به سایر شرکتهای مخابراتی میباشد .
۱۲- واحد توسعه مهندسی از پیمانکاران کم دانش – بی مسئولیت استفاده و مشکلات
زیادی در سایتهای mci ایجاد می کنند .بنابر این نظارت به پیمانکاران ضروری می باشد
لازم به ذکر است منابع مالی زیادی از بابت پیمانکاران تلف می شود.
۱۳- جو غالب استان استفاده از رابطه می باشد نه ضابطه .علی الخصوص در واگذاری
امور به پیمانکاران .
۱۴- به پوشش رپیترها به دلیل عدم مانیتورینگ ( نبود سوپر وایزری ) اهمیت داده
نمی شود در صورتیکه برخی جاده ها به کمک رپیتر می توانند موجب افزایش پوشش
و محبوبیت سیار شوند.
۱۵- تنها راه افزایش راندمان نظارت مستمر – دقیق و کارشناسی و ارزیابی دقیق از عملکرد
استانها می باشد .

[/box]

 

615710cookie-checkمشکلاتی که در سیار موجب کاهش راندمان شده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موضوع افشای اطلاعات شخصی کاربران ایرانسل بیان کرد: در تعهداتی که هنگام اخذ قرارداد با اپراتورها منعقد می‌شود موضوع امنیت اطلاعات کاربران مورد تأکید جدی قرار و آنها ملزم هستند حریم مردم را حفظ کنند و لذا هیچ اطمینان وجود دارد که در تمام بخش‌های این اپراتورها امنیت بالایی وجود داشته و دسترسی به آنها از طریق هک کردن ممکن نیست.
    واعظی افزود: تمام کشورها بر اساس قانون در مواردی بسیار ویژه امکان دسترسی به اطلاعات شخصی مردم را دارند و افشای اطلاعات کاربران ایرانسل به علت مشکلاتی است که در یکی از همین موارد اتفاق افتاده است.
    وی تأکید کرد: در این مورد قوه قضائیه به سرعت وارد عمل شده و آنچه مربوط به شبکه اجتماعی تلگرام بوده است بلافاصله مسدود شد.

  2. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام

    شرکت ارتباطات سیار رابه استانها باز گردانید

    اقایان هیئت مدیره

    1- شرکت سیار از بطن مخابرات استانها پدید آمده است.
    2- شرکت سیار با دستهای توانمند مردان و زنان مخابرات استانها پایه گذاری شده است .
    3- چه شب ها و روزها در دل تپه ها و کوهها ودر میان جاده ها برای جستجوی مکان مناسبی برای
    پایه گذاری دکل سیار تلاشها یی صورت نگرفت بدون منت کسی غیر از خدا شاید خبر ندارد!
    4- می دانید رایزنی جهت مکان یابی برای دکل سیا ر یعنی چه ! با روستایی صاحب زمین گرفته
    تا زمین شهری – شهرداری – سازمان جنگلها –طرفی و هر کدام زبان خاص خود را دارند!
    5- می دانید در سرما نصب دکل یعنی چه !
    6- می دانید برای رفتن به بلای تپه ای که شاید پای کسی تابحال نرسیده چه تلاشی کرده اند!
    7- می دانید اخذ انشعاب برق در دل بیابانها یعنی چه !
    8- می دانید طراحی مسیر انتقال بالغ بر دهها روستا و تپه وایستگاه یعنی چه!

    وانگاه به یکباره مردی از راه می رسد و سیار را در لفافه شرکتی می پیچد و استانها را بی آب
    ونان رها می سازد !
    -اقایان هیئت مدیره تلاشهای مردان وزنان شرکتهای استانی را اینگونه پاسخ
    گفتید ! لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
    حالا چطور ! بازهم دستهای مردان وزنان شرکتهای استانی چرخهای سیار را به گردش در می اورد
    بیایید ارزش همکاران خود را در استانها قدر بدانیم !
    تنها حساب مدیران استانها را با میلونها تومان پاداش پر کردن دردی را دوا نمی کند !
    همکاران خود را در استانها ارج بنهید !

  3. مجید می گوید

    بعد میگید چرا مردم از همراه اول رویگردان شده و می خوان به اپراتور دیگه نقل مکان کنند.

  4. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام

    قابل نوجه همراه اول

    طی چند روز اخیر، اتفاق لو رفتن و افشای اطلاعات بیش از بیست میلیون مشترک اپراتور دوم موبایل کشور، به موضوع داغ و جنجالی در سطح افکار عمومی و رسانه ها تبدیل شده است؛ اتفاقی که به خوبی بیان می کند زیرساخت های امنیت اطلاعات در کشور تا چه حد با مشکلات اساسی روبه روست و از سوی دیگر، بیان کننده یک موضوع اساسی و قابل توجه به شکلی عیان است: عدم اهمیت موضوع برای اپراتور دوم کشور که حتی زحمت پاسخگویی را نیز به خود نمی دهد!

  5. ناشناس می گوید

    دقیقا این شرایط برای تمام استانها همینه ضمنا این موارد ذکر شده در تلفن ثابت بسیار حادتره

نظرات بسته شده است.