مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در نشست شنبه ی سردبیر با همکاران مازندرانی چه گذشت؟

mazandaran-2-web[box]مخابرات ما-  در ادامه سفرهای سردبیر سایت مخابرات ما, این بار در بابل, نشستی جالب با همکاران مازندرانی  برگزار شد. [/box]

مخابرات ما (محمد) – سردبیر سایت مخابرات ما , در ادامه سفرهایش از تبریز تا استانهای حاشیه دریای مازندران, این بار ایستگاهی در شهر بابل داشت.

نمایندگان سایت مخابرات ما در این استان , علاقه مند برگزاری نشستی ساده و صمیمی میان همکاران و سردبیر بودند.این موضوع به برگزاری جلسه ای منتهی شد که روز شنبه از ساعت 11 تا 13 در اتاق جلسات مدیر عامل این استان تشکیل شد.

علیرغم برگزاری جلسه ای عمومی در اتاق ویدئو کنفرانس این استان و حضور همگانی همکاران در این جلسه, و نهی سردبیر از اطلاع رسانی عمومی, حضور مدیر عامل در تهران برای شرکت در جلسه هیئت مدیره , مهندس موسوی مدیر عامل این استان اتاق جلساتش را در اختیار قرار داد تا با حضور جمعی از همکاران این جلسه بیش از دو ساعت برگزار شود.

مهندس نوروزی عضو هیئت مدیره  شرکت مخابرات استان مازندران با حضور در جلسه به برگزاری منظم آن کمک بزرگی کرد.

ابتدا همکاران بازنشسته به بازگو کردن مسائل و مشکلات خود پرداختند.آنان خواستار کاهش معدل مورد قبول مخابرات و افزایش رشته های مورد قبول برای پذیرش فرزندان جایگزین بازنشستگان , تغییر میزان پرداختی رفاهیات به بازنشستگان و بهبود شرایط پرداخت پاداش های بازنشستگی بودند.

یکی از همکاران در پاسخ به سوال سردبیر در مورد شکل پرداخت پاداش تاکنون می گوید :«230 نفر بازنشته بوده اند که 205 نفر از آنان بوسیله وام قابل پرداخت توسط مخابرات پاداش های خود را گرفته اند اما 25 نفر مایل به قبول این شرایط نبوده اند.»

مهندس نوروزی میگوید تعدادی از این 25 نفر هم دیروز و امروز نزد من آمده اند و شرایط پرداخت پاداش را پذیرفته اند.

در این شیوه مخابرات بنام همکار وام گرفته است.پرداخت اقساط, ضمانت, سود پرداختی به بانک و حتی دو هزار تومان پول دریافت کارت عابر بانک را مخابرات بعهده گرفته است.این کار با تضمین هاش با قانونی محکم همراه شده است که هیچ مدیر بعدی مخابرات نتواند از پرداخت اقساط جلوگیری کند!

همکاران دیگر نیز خواستار کمک سایت بوسیله طرح مشکلات آنان در سایت بود.از جمله پذیرش طرح ایثارگری سربازی در مخابرات, معوقه رفاهیات , بودند.

یکی از بانوان همکار ضمن تشکر از سایت مخابرات ما اشاره کرد:«زمانی که من به مخابرات آمدم در بهترین شرکتهای بخش خصوصی و با بهترین حقوق می توانستم استخدام شوم اما مخابرات را انتخاب کردم به دلایل خاصی! حالا کارمند بخش خصوصی شده ام بدون هیچ پشتوانه و حمایتی! این چه کاری است که با ما کردند؟»

او اشاره کرد که حالا نه گروه می دهند, نه مدارک ما را پذیرفته اند و نه ارتقا در کارمان وجود دارد!

سردبیر سایت مخابرات ما ضمن تایید حرف ایشان گفت :«وضعیت بسیاری از همکاران چنین بوده. رشته هایشان در بازار متقاضیان زیادی داشت ولی برای امنیت شغلی و آینده فنی بهتر ؛ مخابرات را انتخاب کردند.اما اینک با بی مهری مخابرات روبرو شده اند!»

آخرین جمله آخرین همکاری که صحبت کرد این بود که :«سایت مخابرات ما اگر بتواند در 2 مسئله کمک کند بسیار خوب است :«گروه, رفاهیات!»

خلاصه بیشتر درخواستها به همینها برمیگردد.

یکی از مهمترین مسائلی که بقول سردبیر متاسفانه , مورد نظر اکثر حاضرین بود , کمبود صداقت در میان برنامه ریزان است.آنها در برنامه هایشان با کارکنان صادقانه برخورد نمی کنند.

در پایان جلسه مهندس نوروزی به برخی از سوالات همکاران پاسخ داد و نوید روزهای بهتری داد.سپس سردبیر سایت مخابرات ما از حضور همکاران تشکر کرد.ضمن اینکه از مهندس موسوی مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران نیز بابت همکاری بسیار خوبش سپاسگزاری کرد.او اشاره کرد که مهندس موسوی اصرار فراوانی در حضور سردبیر در این استان داشت که بحمدالله امکاناتش نیز فراهم بود.

mazandaran-5-web

636640cookie-checkدر نشست شنبه ی سردبیر با همکاران مازندرانی چه گذشت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با این جمله ، دقیقا داره میگه ؛
    یه …. تا قیام قیامت ، مخابرات باید تاوان پس بده !!!!!!!!!!
    منظور ،
    در این شیوه مخابرات بنام همکار وام گرفته است.پرداخت اقساط, ضمانت, سود پرداختی به بانک و حتی دو هزار تومان پول دریافت کارت عابر بانک را مخابرات بعهده گرفته است.این کار با تضمین هاش با قانونی محکم همراه شده است که هیچ مدیر بعدی مخابرات نتواند از پرداخت اقساط جلوگیری کند!

    ای خدا به داد ما برس

  2. ناشناس می گوید

    حی برو با خودتون جلسه بزار با شرکتی ها جلسه بزاری بد نیست سردبیر

نظرات بسته شده است.