مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دلیل اصلی سفر سرائیان افتتاح این طرح بوده است؟

[box]مخابرات ما- با حضور مدیر عامل مخابرات و استاندار خوزستان چند طرح مخابراتی افتتاح شد.[/box]

 

مخابرات ما (همراه )-  غلامرضا شریعتی یکشنبه در گردهمایی مدیران شرکت مخابرات کشور که در هتل نیشکر اهواز برگزار شد اظهار کرد: ارتباطات یکی از زیرساخت های اصلی توسعه است.
وی با اشاره به پتانسیل های خوزستان در بخش های مختلف اقتصادی اعم از نفت و انرژی گفت: برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در این استان نیز باید تلاش شود تا در این بخش دچار عقب افتادگی نشویم و این بخش نیز همپای سایر بخش ها پیش برود.
شریعتی اظهار امیدواری کرد این گردهمایی باعث گسترش زیرساخت های خوزستان و سایر استان ها شود.

*همایش منطقه ای بدون حضور رسانه ها
همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران از صبح یکشنبه با حضور سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات در استان های بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در حالی در اهواز برگزار شد که هیچ خبرنگاری به این همایش دعوت نشده بود.
داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مدرس حوزه ارتباطات در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره دعوت نکردن از خبرنگاران در این همایش منطقه ای اظهار کرد: این نشست داخلی بوده و به همین دلیل از خبرنگاران برای حضور در آن دعوت به عمل نیامده است.
در این نشست همچنین با حضور استاندار خوزستان از 6 طرح نوآورانه محققان خوزستانی در حوزه مخابرات رونمایی شد.
این طرح ها شامل طراحی و پیاده سازی ساخت سوییچ NGN با ظرفیت 100k ؛ طراحی و پیاده سازی سرویس vodsl ؛ طراحی و پیاده سازی سرویس vo wifi یا voice over wifi ؛ طراحی و پیاده سازی آوای انتظار تلفن ثابت؛ طراحی و ساخت سیستم سرویس creidit crad جهت تلفن های همگانی؛ سرویس اپلیکیشن 118 برای صرفه جویی در هزینه ها و تفکیک شماره تماس ها بوده است.

 

مخابرات ما- فردا در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.ظاهرا دلیل اصلی سفر سرائیان به اهئاز افتتاح همین سوییچ 100k بوده است.

khuzestan-ostandar-modiramael

673610cookie-checkدلیل اصلی سفر سرائیان افتتاح این طرح بوده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. زاگرس می گوید

    آفرین بر خوزستانی های با استعداد و نخبه جا داره مدیران قدر دانی شایسته ای از این همکاران داشته باشند

  2. ناشناس می گوید

    خیر جناب سردبیر دلیل اصلی سفر همایش منطقه ای استانها بود و در بین این جلسه این موارد رونمایی شد و استاندار نیز بعد از ظهر به جلسه تشریف اوردند

نظرات بسته شده است.