مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روابط عمومی مخابرات خوزستان چه نمره ای می خواهد؟

[box]مخابرات ما- ساماندهی برنامه های حاشیه سفر دکتر سرائیان توسط روابط عمومی درست ساماندهی نشد.[/box]

 

مخابرات ما- ما گمان کردیم فقط سایت مخابرات ما از برنامه های سفر دکتر سرائیان جا مانده است اما وقتی دیدیک سایت ایرنا م ینویسد:

[box]همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران از صبح یکشنبه با حضور سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات در استان های بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در حالی در اهواز برگزار شد که هیچ خبرنگاری به این همایش دعوت نشده بود.
داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مدرس حوزه ارتباطات در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره دعوت نکردن از خبرنگاران در این همایش منطقه ای اظهار کرد: این نشست داخلی بوده و به همین دلیل از خبرنگاران برای حضور در آن دعوت به عمل نیامده است.[/box]

این همایش داخلی بوده است اما استاندار در آن حاضر بوده است؟

همایش داخلی است ولی افتتاح طرح هایش در حد طرح های ملی اهمیت داشته است؟

حتی اگر داخلی هم بوده است باید روابط عمومی مخابرات خوزستان با ایجاد گروهی تلگرامی اطلاعات را در اختیار دیگران قرار میداد.

در حال حاضر سایت مخابرات ما بعنوان رسانه ای که با اطلاعات کارکنان کامل می شود و توسط کارکنان مطالعه می شود حداقل انتظار دارد برنامه سفر را مثل هر رسانه دیگری بگیرد.

به دوستان روابط عمومی و بزرگان آن توصیه می کنیم سری به گرگان و استان گلستان بزنند تا حداقل به عینه یک نمونه خوب در کارنامه روابط عمومی های مخابرات  ببینند شاید در آینده موثر افتد.

 

673830cookie-checkروابط عمومی مخابرات خوزستان چه نمره ای می خواهد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. شوشی می گوید

    … مخابرات خوزستان را به این روز در آورد و تمام املاک کیان پارس را فروخت ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این نقطه چین ها رو من گذاشتم.
      دوست شوشی من, خیلی خیلی ناراحت شدی از دست برخی؟!
      با این همه
      مردان بزرگ, از کلمات زیبا استفاده میکنن

  2. کارشناس می گوید

    با توجه به افزایش اعتراضات پرسنل رسمی وشرکتی ونارضایتی انها که ممکن است در راهرویی به گفتگو واعتراض با مدیرعامل منجر شود لذا به صلاح نیست که رسانه ها در این جلسات حضور داشته باشند . البته این نگاه از بالا به مسایل است نه نگاه من کارشناس از پایین

  3. م می گوید

    دیوار حاشا بلند است! همیشه ازین روابط عمومیِ مخابرات ، عدم ارتباط، دیده م:یا نمی گویند، یا دیر می گویند ، و یا ناقص می گویندو اهل نقد نیستند،و این در شان یک روابط عمومی نیست.

نظرات بسته شده است.