مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سیستم های نوین, افکار تازه, خروجی های متفاوت؛ این بار در گلستان!

[box]مخابرات ما- این بار به مطالعه خبری متفاوت دعوت می شوید.با ما همراه شوید.[/box]

 

مخابرات ما – سیستم های نوین, افکاری تازه می خواهد, افکار تازه خروجی های متفاوتی خواهد داد.از چرخه بسته قدیمی با هیچ فشاری چیز جدیدی گیرتان نمی آید.

بعنوان نمونه, نیمی از کارکنان در مخابرات مرد سالار به حاشیه رفته اند.اگر واقعیت را بخواهید بانوان در کار, مشکلاتی دارند ولی هرگز مشکلاتشان از مردها بیشتر نبوده است. اما در مخابرات زنها در حاشیه اند.

سیستم های نوین به جسارت نیاز دارد, جسارتی که ممکن است خروجی دلخواه شما را هم ندهد, ولی گریزی از آن نیست.افکار جدید از این جسارتها نمی ترسند.

به این حکم نگاه کنید:

در نظر اول , حکمی است مثل همه احکام دیگر.یک نفر بعنوان رئیس یا سرپرست اداره ای منصوب شده است.

حالا کمی بیشتر دقت کنید:

 

دقت کردید؟ ارزش این حکم در این است که در کشور برای اولین بار یک همکار بانو, یک خانم مهندس جوان, بعنوان رئیس اداره ای پرکار و حساس در حوزه ارتباطات سیار منصوب شده است.

golestan-hokm-3

گمان می کنید برای شکستن تابوهای قدیمی , مدیر صادر کننده حکم , چقدر تلاش کرده باشد؟ چقدر برای متقاعد کردن دیگران انرژی گذاشته باشد؟

حتما بسیار زیاد!

در حالیکه این انرژی برای نصب مردان هرگز مورد نیاز نبود.

سایت مخابرات ما برای مهندس اصغرپور آرزوی توفیق می کند و از مهندس شهمرادی بعنوان صادر کننده این حکم بقدر تلاش فراوانش سپاسگزار است.

سیستم های نوین, روش های تازه, الگوهای نو , و جسارت و نوآوری نیاز دارد.

 

674830cookie-checkسیستم های نوین, افکار تازه, خروجی های متفاوت؛ این بار در گلستان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. همكار می گوید

    سلام حالا يه مديرعامل به خانم هاي اداره بها داده حالا هرچي به ذهنتون ميرسه ميگيد يعني چه آخه شما اگه واقعا ازاين انتخاب ناراحت هستي كه نبايد با اين جملات همكاراتون رو تخريب كنيد واقعا اگه يه اقا رو انتخاب ميكردند همينجور نظر ميدايد زياد جالب نيست گفته هاتون حتما اقاي شهمرادي شايسته ترازاين خانم نديدند كه انتخابشون كردند شماهم اگه همكارشون هستيد سعي كنيد همكاري ودلسوزي واسه اداره تون داشته باشيد كه موفقيت بيشتري داشته باشندنه اينكه ……

  2. نیروی خدمات اول گلستان می گوید

    من به مدیریت آقای شهمرادی هیچ شکی ندارم
    بزودی مطلبی رو عنوان خواهم کرد تا بینندگان این سایت بیشتر از چگونه مدیریت کردن این مدیر جوان آگاه شوند و قضاوت ها بی مورد و از روی غرض مطالبی رو منتشر نکنند

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    این که مطرح کرده اید جدید نیست در استان اصفهان نیز مسئول سیار استان مرد نیست.

    1. کارمند سیار گلستان می گوید

      تا آنجائیکه ما مطلع هستیم مدیر سیار اصفهان آقای تقدسی هستند و خانم نیستند. مگر اینکه این چند ماهه عوض شده باشند.

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        اول اینکه آقای تقدسی نه و آقای قدوسی
        دوم اینکه مدیر سیار نه و معاون ارتباطات سیار استان
        سوم اینکه ایشان در این چند ماهه عوضی نشده اند بلکه چندین سال است که هستند.
        چهارم اینکه مسئول و رئیس اداره مشترکین سیار اصفهان خانم هستند و نه ایشان
        پنجم اینکه برای اینکه بفهمب یکی مرد است یا نه باید از نزدیکانش سوال کنی نه دیگران

  4. ناشناس می گوید

    متاسفانه در سالهای اخیرشاهداقدامات …. از جمله انتصابات مدیران وروسای ادارات در مخابرات ایران ویا استانها هستیم که فقط از طریق رابطه وباند بازی صورت میگیردوهیچ سنخیتی با توسعه روز افزون شرکت مخابرات ندارد وشاهدآنهم نارضایتی کارکنان ووعقبگرد عملکردشرکت مخابرات می باشدکه به وضوح در سطح شرکت مشهوداست وکافی است که یک نظرسنجی از موقعیت فعلی شرکت انجام گردد

  5. ناشناس می گوید

    با عرض تبريك و آرزوي موفقيت براي همكار خوبمان،در پاسخ به نظرات منعكس شده، لازم مي دانم كه به موارد ذيل دقت و تامل شده و از يك كارمند تحصيل كرده در شركت بزرگ مخابرات انتظار تفكر و منطق بسيار بالايي مي رود.
    ١- تا كنون در همه استانها اين گونه بوده كه شخصي كه در پست مهم مديريت سيار قرار مي گيرد حتماً حتماً فردي بسيار قابل، مدير و مدبر بوده كه مديران عامل استانها مديران خاص و نابغه مديريتي خود را در اين پست منصوب مي كنند( نه هر كسي را كه براي مديريت شب و روز در حال تب و لرز باشد) كه در تمام استانها ملموس مي باشد.زماني مديري در حوزه سيار روساي خود را انتخاب مي كند استانداردهاي بسيار قوي و بالايي براي گزينش دارد كه در جهت اهداف شركت با بهره وري و موفقيت بالا قرار گيرد پس حتماً انتخاب دو همكار بانو در پست هاي كليدي سيار و wll با گذشتن از هفت خان رستم و گزينش ميكروسكوپي صورت گرفته است.
    ٢- اگر افرادي از مجموعه خارج شده اند و در عرايض دوستان آمده كه از همكاران فني و با تجربه بوده اند؛ آيا دليل رفتن آنها را مي دانيد؟! آيا با رفتن اين به اصطلاح نابغه ها سيستم دچار مشكل شده؟! آيا نه اين ست كه در 7-8 ماه گذشته استان گلستان وضعيت بسيار رو به بهبود و پيشرفتي داشته و قابل پي گيري از سوي mci مي باشد!! ( شايد دليل رفتن آنها به همان دلايل رفتن شاه پهلوي و دليل ادامه كار سيستم به دليل روي كار آمدن جمهوري اسلامي بوده باشد!!!!!!!).
    ٣- همكار محترمي كه اذعان داشته اند همكاران فني بهتري در استان گلستان بوده و اين انتصاب جنبه نمايشي و شو داشته!! تا جايي كه همه مي دانند يك اداره به رييس نياز دارد كه مديريت، هماهنگي، رهبري و كنترل امور انجام دهد نه اينكه يك فرد فني باشد، فني بودن يك فرد در هيچ جاي دنيا دليلي براي رييس و مدير شدن نبوده و نيست.براي شما و همه كساني كه تصميمات و اقدامات مهم مدير استانتان را شو و نمايش مي دانيد متاسفم.
    ٤- از همكاري كه به دروغ نظر به اين موضوع دارند كه پست گرفتن ايشان منجر به خروج چندين نيروي با سابقه از يك مجموعه شده، اگر وجدان دارين، مسلمانين، تحقيق كنين و سپس اعلام كنين. خدا به تمام امور آگاه و ناظر است.
    در آخر بياييم براي موفقيت همه همكاران خوبمان، چه مرد، چه زن دعا كنيم كه در جهت رشد، پيشرفت، بهره وري و بازدهي بالاي شركت، موفق و پايدار باشند.
    با تشكر.

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز پیشنهاد می کنیم به موارد ذیل بذل توجه فرمایند .
    1- از انتشار و استقبال شتابزده از اخبار هرگونه تغییرات در استانها خودداری فرمایند .
    برای مثال انتساب یک خانم به اداره نگهداری سیار با معیارهای عرفی و ضوابط و شرایط خاص کار در این رشته
    تطابق نداشته و فاقد راندمان مطلوب می باشد . کافی است به وضعیت کار مشابه در استانها دقیق شوید
    2- از انتشار ذوق زده فرمایشات برخی از مدیران خودداری فرمایند . برای مثال در گذشته
    مصاحبه جنجالی شما با اقای سیدهاشمی نه تنها بار مثبتی برای کارکنان شرکت نداشته بلکه به توهینها و
    بی احترامی ایشان به ساحت کارکنان و حاشا نمودن حقوق حقه ما منجر گردید .
    3- متاسفانه تا اصلاح ساختار اداری شرکت از باند بازی و … تحلیل مثبتی از انتصابات متصور نمی باشد .
    4- متاسفانه علیرغم خویشتنداری شما در رابطه با عدم افشا حقوق مدیران و سایر مسائل حاضر نشده اند
    سایت مخابرات ما را بعد از گذشت ده سال به رسمیت بشناسند.

    1. دبیر -دوم می گوید

      همکار عزیز سردبیر در این خبر به نوع انتخاب اشاره داشتند که بعضی از حصارهای نامرئی را شکسته شده بود ودر مورد چگونگی انتخاب اشاره ای نداشتند . در مورد مصاحبه با آقای دکتر سید هاشمی تمامی پرسشهای که در ذهن بدنه مخابرات بود را پرسیدند وکاملا امانت را رعایت کرده جوابهای ایشان را نیز جهت اطلاع همکاران منعکس نمودند مانند هر رسانه دیگر باید توجه داشت که این روال معمول در هر رسانه گروهی است

  7. ناشناس می گوید

    انشالله خدا يار و نگهدار ايشان و تيم كاريشان باشد و شاهد موفقيت ها و پيشرفت هاي بالاتر شان باشيم.
    حتماً خانم مهندس توانمندي هستند كه مفتخر به انتصاب چنين مقامي شده اند و مديراني لايق و عادل دارند كه شايسته سالاري و عدم توجه به جنسيت از خصوصيات بارزشان مي باشد.
    خدا ايشان را از همه بلايا محافظت كند.و تبريك صميمانه مرا پذيرا باشند.

  8. ناشناس می گوید

    خیلی خیلی جالبه اینکه خانمها پیشرفت داشته باشند خوب است ولی اینکه یک مدیر هر دوسمت wll و موبایل را به خانمها بدهد با توجه به اینکه خود این مدیر موبایلی نبوده و با توجه به مسائلی که در این انتصاب نهفته است و اینکه در یک سال گذشته اتفاقاتی افتاد و سبب نقل و انتقال افرادی شد نکات ریزی دارد که از دید بعضی دوستان مخفی مانده و روشن خواهد شد به به و چهچه و خوشحالی زیاد سایت مخابرات ما جای تعجب دارد در ضمن در استان گلستان نیروی فنی بهتری هم موجود بود که این انتصاب جای تعجب داشت بیشتر جنبه نمایش و شوی تبلیغاتی در انتخاب خانم به این پست داشته مرور زمان خیلی از مسائل روشن می شوذ

    1. دبیر -دوم می گوید

      بالاخره یکی پیداشد از استان گلستان انتقاد کرد
      دوست عزیز واضح تر بفرمایید در نوشته شما پرده پوشی زیاد است

      1. ناشناس می گوید

        قدرت رسانه بسیاربالاست وامید می رود سایت وکانال شما بی طرفی را رعایت کرده و محلی برای مجیز گویی و بادمجان دور غابچین ها نشود همچنین محلی نیز برای تخریب دیگران چه مدیران و چه پرسنل نگردد بعضی نکات وجود دارد که بیان بی پرده انها امکان درج در رسانه را ندارد مثلا اگر مبلغ دقیق حقوق مدیر عامل و هیات مدیره اسبق را بدانید ایا توان درج ان را دارید ایا اگر از مسائل پشت پرده شرکتهای اقماری مثل ناک مبالغ رد و بدل شده و زدو بند ها خبر بدهیم ان را درج می کنید مسائلی از این دست زیاد است اگر هم درج کنید که نمی توانید سریعا بساط این رسانه ها برچیده می شود اینکه افراد و مدیران چه اهدافی را دنبال میکنند برای عدهای از دوستان پوشیده نیست خوب است قبل از درج خبری با شادی فراوان کمی تحقیق کنید اینکه پست گرفتن فردی به قیمت خروج چندین نیروی با سابقه بالا از یک مجموعه شود نکاتی دارد

        1. دبیر -دوم می گوید

          شما بفرمایید ما یه کاریش می کنیم

      2. ناشناس می گوید

        امیدواریم ایشان در کارشان موفق باشند ولی خودشان و هم تمامی همکاران گلستانی دلیل انتصاب ایشان در چنین پست مهمی را میدانند، و همینطور دلیل کوچ بسیاری از همکاران از ارتباط سیار، به هر حال فعلا دور دور افکاری می باشد که پشت آن آینده نگری نیست و این سایت هم فکر کرده که مدیران شایسته سالاری کرده و به قول معروف انقلابی در استان گلستان برای خانمها صورت گرفته، با این حال امیدواریم استانمان از این بابت ضرر نکند و مشکلی برای ارتباط سیار بوجود نیاید، سربلندی همه همکاران گلستانی در هر پست و جایگاهی آرزوی قلبی ماست، موفق و پیروز باشید.

        1. دبیر -دوم می گوید

          ببینید همکار عزیز بنظر می رسد که شما منتقد وضع موجود در استان گلستان باشید راستش را بخواهید بنده با ذربین دنبال منتقد در این استان می گردم نه اینکه با آقای شهمرادی مشکلی داشته باشم اصلا بنده هیچ ارتباطی با ایشان ندارم نمی خواهم در این سایت خدای ناکرده اطلاعات یک سویه منتشر شود شما یکم دقیق تر بنویس توضیح بده که اصلا در مورد چه چیز می خواهید حرف بزنید خیلی مبهم می فرمایید

  9. حامد می گوید

    این نه تابویی بوده وته کاری که برای اولین بار صورت گرفته ما از این موارد زیاد دیده ایم کسی که در بدو استخدام پست مدیریتی گرفته زن ومرد وجوان وپیرش هم هیچ فرقی ندارد فقط کافی است سفارش شده باشی دیگر همه چیز حل است

  10. ناشناس می گوید

    با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد و اینکه ایشان چگونه به این مقام رسیده اند، در مورد پشت پرده این انتصاب فعلا سکوت میکنیم و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت داریم

نظرات بسته شده است.