مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نیروهای شرکتی؛ دو گروه, دو دسته , در اختلاف رای.

مخابرات ما – از روز گذشته بارها شنیدیم که توافقاتی بین تجمع کنندگان اصلی و نماینده مخابرات ایجاد شده بود ولی با مخالفت گروهی خارج از جمع نمایندگانشان , توافق بهم خورده است.

ما متوجه این تفاوت در آرا نمی شدیم و دلیلش را نمی دانستیم تا اینکه دیروز گروه اصلی مایل به اتمام موقت تجمع بود , تا روز چهارشنبه.اما گروهی دیگر افراد را به جلوی وزارتخانه کشاندند دیشب نیز آنجا بودند.

اینک گروه اصلی ساماندهی تجمع, از جلوی مجلس رفته اند و منتظرند نتیجه مذاکرات روشن شود تا تصمیم بگیرند روز چهارشنبه برگردند یا برنگردند.

اما گروه دوم بشدت خواهان برگشت امروز به جلوی مجلس یا  ماندن در جلوی وزارتخانه هستند.این گروه جدید به هیچ چیزی رضایت نمی دهند غیر از اجرای تمامی خواسته ها که یکی قرارداد مستقیم با مخابرات است.آنان از دیشب همه را به جلوی وزارتخانه فرا خوانده اند.

مخابرات حاضر شده است تمامی خواسته ها را بجز قرارداد مستقیم انجام دهد.این را هم اگر مصوبه مجلس باشد اجرا میکند نمایندگان معترضین به این واقف هستند که این امر به مصوبه نیاز دارد از گذشته هم با درایت کامل و هوشیاری بدنیال فراهم کردن امکانات از جمله گفتگو با نمایندگان بوده اند   اما اختلاف در اندیشه ها و عملکردها کار را از اختیار آنان خارج کرده است.

بخاطر دارم در اولین نوشته ها سردبیر خطاب به معترضین نوشت : کاری نکنید که کاری از دست مصلحین هم ساخته نباشد و اختیار کار از دست همه خارج شود.

 

682010cookie-checkنیروهای شرکتی؛ دو گروه, دو دسته , در اختلاف رای.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سلام خدمت سردبیرزحمتکش ,جناب سردبیرحالاکه مخابرات و وزارتخونه قبول نکردن برا قراردادمستقیم ,پس این قولی که قبل ازاینادادن که استخدام داریم ,بنظرشما شرکت برای اینکه این اعتراضات صورت نگیره تواین مدت این حرفوزده یاواقعا بازم قراره خودشون دست بزارن روهرکس ک دلشون خواست جاهای خالی را پرکنند

  2. مهدی می گوید

    با سلام
    مشکل از جایی شروع شد که کارگزاران با تحصن مقابل مجلس قرارداد مستقیم شدن اگر برای آنها این اتفاق نمی افتاد این تحصن روی نمی داد البته با توجه به حمایتی که آن زمان دولت بدلیل مخالفت با مخابرات داشت این اتفاق بدیهی بود . اما حالا که تخم مرغ های دو طرف در یک سبد هستند قضیه فرق کرده پس عزیزان شرکتی نباید منتظر قرارداد مستقیم و این حرفا باشن

  3. محمد می گوید

    آقای سردبیر چه قولی بهت دادن که اینقدر داری فرافکنی میکنی؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما که توان انتشار نامه محرمانه اطلاعاتی رو دارین, این یکی رو دربیارین خب! لابد جایی ثبت است.
      وگرنه بد نیست کمی یاد بگیرید دهانها بسته باشد و مغزها کار کند.

  4. بسیجی گمنام می گوید

    بدبختی ایران اینه که عدم اجرای قانون و عدم احترام به ایرانی: این کشورو به فساد گسترده و دامنگیری مبتلا کرده

  5. ناشناس می گوید

    هر که را طاووس باید ، جورِ هندوستان کِشد.
    هر آدمی یه دفه دنیا می آد و خودشه، ممکنه در بعضی چیزا با بقیه مشترکاتی پیدا کنه.
    بهتره شعاری رفتار نکنیم.طرف های کار با مخابرات ، سابقه ی این تجربیات رو نداشته ن.

نظرات بسته شده است.