مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارایه سرویس های نوین ، رویکرد مهم شرکت مخابرات ایران است.

[box] مخابرات ما – یکی از رویکردهای مهم و اساسی این شرکت، ارایه سرویس های نوین و جدید به مشتریان است. [/box]

مخابرات ما (محمد – ایران اکونومیست) – سراییان، مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق افزود: جنس خدمات ارتباطات بر پایه فناوری های روز است، از اینرو باید همواره خدمات جدید و به روز به مشتریان ارایه دهیم.

وی رضایتمندی صددرصدی مشتری را در گرو توجه به نیازهای او دانست و تاکید کرد: امروزه قطعا مشتری خدمت با کیفیت و بدون اشکال از اپراتورها می خواهد، اگر رضایت او را در این زمینه کسب کنیم به سمت توسعه پایدار پیش خواهیم رفت.

سراییان، حفظ مشتری را یکی از نشانه های موفقیت هر سازمان دانست و گفت: اگر مشتری در دریافت خدمات خود رضایت داشته باشد، همواره به عنوان مشتری دایمی خواهد ماند. توجه شرکت مخابرات ایران به این امر، یک ضرورت است.

khabar4

***

720530cookie-checkارایه سرویس های نوین ، رویکرد مهم شرکت مخابرات ایران است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. رضايي می گوید

    فقط شعار و حرف ؟؟با اين مديران بازنشسته ره به جايي شركت نمي برد . هيات مديره بازنشسته ،مديرعامل بازنشسته و سه معاون بازنشسته و…… واقعا انگيزه اي هست ………….

  2. ناشناس می گوید

    سلام آقای دکتر سراییان در عصر ارتباطات برنامه ره نگاشت 5ساله اشتباه است طرح در مخابرات باید همانند کلیه شرکت های مخابراتی به روز باشد نه به ماه چه رسد به سال ضمنا به جای گشتن در استانها و وقت تلف کردن پشت میزت بنشین واز فکر های جدید و نیروهای با استعداد استفاده کن نه از نیروهای … شده و طرحهای بی ارزش که فقط وقت شما و نیروها رامیگیرد وبس خیلی زود نگاه میکنی دو سال تمام شدو حضرتعالی نیز فقط زمان راکشتی
    همانند طرح سیمرغ شما باید روزانه طرح و نبوغ ارایه بدهید چون در عصر تکنو لو ژ ی طرح روزانه هم طولانی است

  3. ناشناس می گوید

    تنها راه نجات مخابرات ورشکسته وابسته کردن مزایا و پاداش مدیران به درآمد است و بس وگرنه هیچ مدیری به فکر کار نیست و زیردستان هم به مدیر نگاه میکنند

    1. ناشناس می گوید

      سلام

      احسن همکار عزیز واقعا بایستی تنها راه کسب درامد و افزایش بهره وری منوط کردن حقوق مدیران به افزایش
      کیفیفیت وراندمان کار باشد و در کنار ان به پرسنل تلاشگر ارزش گذاشته شود.

  4. ناشناس می گوید

    بابا بس کنید دیگه شعار را دو صد گفته چو نیم کردار نیست چرا این مسولین سر را مثل کبک تو برف کردن و نگاه نمیکنند به اطراف بابا تمام مشتریان از مخابرات ایران نارضی هستند ببینید شرکتهای دیگه چطور دارند خدمات میدهند و مشتریها را جذب خود میکنند شما هم فقط از اول دارید شعار شعار شعار مدهید

نظرات بسته شده است.