[box]مخابرات ما – باز هم شما را به مهمانی کمپین ره نگاشت مخابرات ما می برم.جایی که همکاران , نظرات خود را برای اجرائی شدن ره نگاشت می نویسند. [/box]
می خواهید در کمپین ره نگاشت مخابرات ما عضو شوید!
مخابرات ما (یادآور86) – وقتی نوشته های شخصی همکاران را در گروه تلگرامی کمپین ره نگاشت مخابرات ما می خواندم به موارد جالبی برخوردم.
این مطالب را با دو سوال شروع می کنم:
- سرویس های مخابراتی را چه کسانی باید به مشتری بفروشند؟
- سرویس های مخابراتی را چه کسانی باید به مردم معرفی کنند؟
همین دو سوال ساده, جوابی ساده دارد: کارکنان شرکت!
اما اگر کارکنان شرکت از این سرویس ها استفاده نکنند , یا از آن و انکاناتش مطلع نباشند , چگونه می توانند دو مورد بالا را عملی کنند؟
نظرات همکاران در کمپین ره نگاشت مخابرات ما در همین باره است.لطفا بخوانید:
نظر اول:
[box type=”info”]
Mohammad vahidi
وقتی کارمندی به استخدام بانک در میاد سعی میکنن در برابر پول اونها رو بی نیاز کنن تا فکر خیانت در اموال بانک و دزدی به سرشون نزنه.
کسی که به عنوان شاگرد قنادی کار میکنه انقدر شیرینی به خوردش میدن که دیگه به فکر ناخونک زدن نیفته ولی اینجا متاسفانه در محصولی که مال خود شرکت هست یعنی تلفن و اینترنت خست خاصی به چشم میخوره و غیراز قسمتهای adsl و ریاست اداره در هیچ جایی نمیتوان اثری از اینترنت دید مگر اینجانبان غیر از اینکه در شرکت به نوعی شاغل هستیم به نوبه خود یکی از مشتریان نیز نیستیم؟
تعداد ما خود به عنوان یک فاکتور مهم و تبلیغاتی است همانگونه که از ابتدای واگذاری اینترنت چنین نقش داشتیم و میتوانیم تاثیر بسیار مثبتی داشته باشیم ولی متاسفانه ……
[/box]
این پیشنهاد, تنها نظری نبوده است که در این باره داده شده است.عضو دیگری از این گروه می نویسد:
[box type=”info”]
y-farahbakhsh
سلام
وقتی کارمند تبعیض ببینه در اصل قدرت پاسخگویی به مشترک کم میشه .
همه میدانیم فقط واحد هایی از مخابرات مستقیم با مردم یا همان مشتریها سر کار دارند مثل شبکه هوای امور مشترکین بازار یابی adsl و… که تقریباً کلیه کارکنان این واحدها از پرسنل پیمانکاری یا اصطلاحا شرکتی میباشند اکثر این عزیزان بخاطر مشکلات مالی و حقوق های کم ویا مشکلات مشابه برخورد مناسبی با ارباب رجوع ندارند که این یکی از دلایل گرایش مشتریان اینترنت به سمت شرکتهای pap میباشدو گریز مردم در استفاده از تلفن ثابت هم بخاطر همین مشکلات میباشدالبته در این میان شرکتهاىpap با سمپاشی و بزرگ نمای مشکلات مخابرات نهایت استفاده را میبرند[/box]
اگر تاکنون قانع نشده اید نظر نفر سوم را بخوانید:
[box type=”info”]
ق نادریان:
با سلام خدمت همکاران محترم. به نظر بنده نیروی انسانی یکی از ایتم های اصلی و تاثیر گذار در یک سازمان می باشد که در دنیا و در همه شرکتها و سازمانهای موفق یکی از الگو های تاثیر گذار را نیروی انسانی مطرح نموده اند ، در شرکت ما هم مدیران محترم و خط مشی گذاران نیز همین را مطرح می نمایند ولی در عمل چیز دیگری ست که تبعیض و نارضایتی عمومی همکاران باعث افت درآمدی شرکت شده است ،چندین سال است طرح طبقه بندی مشاغل را اجرا نمی کنند.حق حقوق همکار را درست نمی دهند.
چرا و اینکه کی و چه وقت دیگر به درد ما نمی خورد فقط سود آن را صندوقهای بازنشستگی می برند این تنها یکی از چندین فقره علل و عوامل نارضایتی ست. و فکر می کنند که از جیب همکار زدن به شرکت کمک خواهد کرد.
برای همکار خرج کردن هزینه نیست.این دغدغه عموم همکاران شرکت می باشد ، این یه معادله چند مجهولی نیست یه معادله ساده است اگه همکار از نظر روحی روانی و معیشتی مشکلی نداشته باشد ( یا حداقل کم باشد)می تواند برای شرکت مفید باشد در غیر اینصورت هرچقدر سیستمها اصلاح و خودکار و ماشینی و سرمایه گذاری بیشتری هم باشد سر و ته قضیه مشکل خواهد داشت.
امیدواریم دکتر سرائیان و تیم مدیریتی ایشان در این خصوص اقدامی عاجل داشته باشند.
[/box]
7306500cookie-checkشما در کمپین ره نگاشت مخابرات ما: شرکت باید ابتدا سرویس هایش را به افراد شرکت بدهد!no
سلام
فعلا مخابرات به مدد روابط و لابی هایی که داره یکه تازه میدانه روسا و مدیران ادارات همه اش در استانداریها و فرمانداریهاجلسه دارند طبق اطلاع موثق 90 درصد مردم نمی دانند مخابرات خصوصی شده ودر واقع همه سرویس خود را از مخابرات می گیرند این حرفهایی که در مورد بازاریابی زده می شه زمانیکه مخابرات از بابت مشتری در تنگنا باشه
زمان اینکار سه ساله دیگه هست ! تا ان زمان مخابرات نونش تو روغنه !
سلام به همه همکاران وسردبیرسایت
آیا واقعا مخابرات ایران نمی خواهدروال واحدی رابرای انجام امور بکارگیرد(مثلا برای انجام امور نگهداری مراکز مخابراتی)l
مخابرات تبریز ازبابت کارکرد تلفنهای اداره قبض صادرمیکنه وپیمانکارها نیز(محلی هارا عرض میکنم تی سی تی اطلاع ندارم)مبلغ کارکرد رو از حقوق کارکنان کسرمیکنه!!!!!!!!
سلام مخابرات زیرساخت قوی وتوانمندی دارد امامتاسفانه خوب مدیریت نمیشه تومحل ما یک مغازه هستش که خیلی شلوغه وده تامغازه هست که هیچ مشتری ندارند رازقصه دراینه که این مغازه شلوغه قیمت جنساشو باسودکمتری قیمت گذاری کرده وسودکمتر وفروش بیشتر وشده عادت برا هم محله ایها که یکراست میرن سراغ این مغازه اماچندتانکته ظریف دیگه هم هست که به ان میپردازیم یکی اینکه این اقاخوش برخورده شیک پوشه تمیزه باکارگرای مغازش مثل پسرای خودش رفتارمیکنه ببینم کدام ازاین گزینه های خوب را مخابرات داره؟؟؟؟رهنگاشت باید اون مغازه شلوغه تومحله مارو بایدالگوی خودش بکنه اگه قراره مدیرعاملش یه بازنشسته خوش شانسه؟؟؟بایدازاین مغازه داردعوت کنه که بشه مدیرعامل مخابرات …..
بخش خصوصی یعنی اون مغازه نه اداره ما که هنوز فکر میکنه مثل زمان دولتی انحصار داره و همه مجبورن بیان سراغش