ماجرای حقوق این ماه در مخابرات
مخابرات ما. بدلیل ضرورت در محلی نامناسب و با تبلتی کوچک این خبر تنظیم میشود لذا اشتباهات ما را ببخشید
این اظلاعیه دیروز منتشز شد
[box]سلام عليرغم تلاشهاي همكاران خزانه داري شركت در تامين نقدينگي و حواله وجوه متاسفانه مجددا مشابه اختلال روز سه شنبه، مشكل اختلال در سامانه محب بانك ملت تكرار وامكان حواله وجه حقوق و كسور را سلب نمود لذا لطفا هرگونه آگاهي بخشي لازم رابه همكاران مبني بر اينكه شنبه وجه حواله و حقوق قابل پرداخت خواهد بود را معمول بفرمايند بيگدلي[/box]
این اختلال در طی چند روز گذشته نیز بوده است.
اما توضیح اضافه اینکه
[box]مبلغی حدود ١٧٠ ميليارد تومان و براي كسورات و حقوق بسیاری از استانها بود كه با حضور همکاران مالی در شعبه تا ساعت يك و نيم ظهر پيگيري انجام ولي مشكل محب حل نشده و شعبه هم بجز گزارش به انفورماتيك كارديگري نميتوانست انجام دهد .[/box]
.
اطلاع رساني به مديران مالي استانها به هدف آگاهي بخشي و رفع نگراني همكاران استانها بوده است.
اما ما که در حقیقت درگاه خبری کارکنان هستیم بدون خبر ماندیم.
چرا پرداخت حقوق اینقدر به تعویق افتاده است که بروز این مشکلات پدیده ای بنام نگرانی شدید کارکنان را فراهم اورد؟
گفته میشود در مشكل مذكور بجز مشكلات مبتلا به نقدينگي در سيستم، تعلل ارتباطات سيار در واريز تتمه طلب تابستان استانها تا اخرين روزهاي آذر و مشكلات چند روزه سيستم محب و البته بلاتكليفي بانكها بعد از حادثه زلزله ( و بخشنامه هاي متضاد در تعطيلي پنجشنبه و سپس لغوآن )كه تا ده صبح بسته بودند نيز تاثير گذاشته است
.
حالا نتیجه اینکه انشالله پول تا قبل از ظهر شنبه به اکثر استانها ميرسد باید استانها همت كنند تا اخر وقت به حساب كاركنان بريزند.
حالا منتظر میماتیم تا روز شنبه.
مشکل کارکنان هزینه های شب یلدا و چک های صادره برای پایان ماه بوده است.
بطور کلی مخابرات ما با درک مشکلات شرکت مخابرات ایران در این مورد حق را بطور کامل به کارکنان میدهد.ضمن اینکه استانها کاملا خود را ازبه مشکلات کنار کشیده اند و این اخلاقی نیست.
***
نظرات بسته شده است.