مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دو اشتباه مهم سرائیان/ضمنا مدیرانش نتوانستند به او کمک کنند.

[box type=”info”]مخابرات ما – شما در کامنتها مطلب جالبی نوشته اید.در این کامنت دو اشتباه کلان دکتر سرائیان ذکر شده ضمن اینکه معتقد است دیگران به او کمک نکردند.[/box]

 

[box type=”info”]

ن…

 

سلام
آقای دکتر سرائیان دو کار مهمشان را در دوران مدیریتشان به دیگران واگذار کرده بودند که تصور من این است که در همین دو مورد دو ضعف مدیریتی را از خود بجا گذاشتند. هر چند ایشان بی شک موثرترین و قویترین مدیر شرکت پس از خصوصی شدن مخابرات بودند.
اولین ضعف بحث انتصابات بود که ایشان این امر مهم را از سر خود باز کردند و به کمیته ها و افراد مختلف واگذار کردند و این واگذاری باعث عدم انتصاب بموقع افراد موثر در مدیریتشان شد که فقط در یک صورت این روش خوب بود و آنهم وقتیکه انتظار مدیریتی بیش از دو سال برای ایشان تصور نکنیم که عملا نیز همین اتفاق افتاد.
البته روش انتخابی ایشان برای شرکتی که اصول دموکراسی در آن نهادینه شده باشد خوب است ولی نه برای مخابرات ایرانی که صاحبان قدرت در جای جای آن منتظر فرصتهایی برای تصاحب می باشند و کاری به پیشرفت و توسعه مخابرات ندارند.
دومین ضعفی را که می توان نام برد موضوعات عمومی مرتبط با مسایل داخلی و مسایل نیروی انسانی و مسایل سیاسی درون سازمان بود. ایشان با اولویت دادن به بهبود موضوعات تجاری و توسعه و یکپارچگی موضوعات فنی و آی تی که الحق نیز مهم بودند متاسفانه از مسایل داخلی شرکت چشم پوشی کردند و این امور را به مدیران داخلی بی کفایت خود واگذار کردند. با عرض پوزش از تمامی مسئولین مدیریت منابع انسانی و حراست و بازرسی و روابط عمومی باید بعرض برسانم شما بهیچوجه نتوانستید مدیرعامل را در شرایط خاصش در خصوص مسایل داخلی شرکت یاری کنید و متاسفانه مدیرعامل از لحاظ این موضوعات عملکرد مطلوبی را از خود جا نگذاشتند. هر چند هیچگاه مدیرعامل نیز بدلیل مشغله های زیاد و البته ضعف اولی که اشاره کردم نخواستند تغییری در این حوزه ها بوجود آورند.

[/box]

حالا نظر شما چیست؟

 

851720cookie-checkدو اشتباه مهم سرائیان/ضمنا مدیرانش نتوانستند به او کمک کنند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.