مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداداز هفته گذشته تغییر یافته است،  تا اول مردادبا همین روند ادامه می یابد.

علی رضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری، ساعات کاری ادارات ،بانک ها ، شهرداری ها و دیگر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های  خراسان رضوی تا اول مرداد از ساعت  6 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه خواهد بود و  پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت  12 و 30 دقیقه است.

وی گفت: این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه 19تیربر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری اداره ها تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت  5 و 45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا 14 و 15دقیقه فعال هستند.

رشیدیان گفت: ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه ها و نهادها با رعایت مفاد این مصوبه با هدف افزایش پایداری شبکه برق سراسری  و به حداقل رساندن مصرف برق در  ساعات کاری ، همه  وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کنند و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند که باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

925140cookie-checkتمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    سلام جناب سردبیر
    یه سوال پیش میاد
    استاندار محترم فرمودن مهدکودکها تا 14:15 بچه هارو نگهداری میکنن . اونوقت مادری که به دلیل این کاهش ساعت کاری، از استفاده از کاهش ساعت کاری بانوان محروم شده، و در مخابرات شاغله، و ساعت 14:15 از اداره خارج میشه چطوری باید در عرض یکدقیقه خودش رو به مهد فرزندش برسونه و بچه رو تحوبل بگیره؟؟؟؟!!!!!!

نظرات بسته شده است.