مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعدادی از بازنشسته ها در تهران و اصفهان برای خواسته هایشان دور هم جمع شدند.

مخابرات ما – بدنبال اعلام لغو اجتماع کارکنان توسط تشکل های کارگری و کانونهای بازنشستگی, گروهی از بازنشستگان مستقل با هماهنگی با یکدیگر دور هم جمع شدند.(عمدا از کلمه تجمع برای پرهیز از بار منفیش استفاده نمی شود)

بر اساس اطلاعات رسیده از گروههای مخابرات ما در کشور در دو نقطه از جمله ساختمان سردار جنگل و در اصفهان بازنشستگان دور هم جمع شده اند.

البته خبر رسمی نرسیده ولی این گروه بعنوان منفرد و جدا از تشکل های معمول کارگری برای مطالبه   اجرای آیین نامه استخدامی سال 1389 برای بازنشستگان آمده اند.

5 نفر از آنها در سردار جنگل ساعتی پیش مهمان اتاق مهندس صدری بوده اند.

مهندس صفری که خود به سختی با این جریانهای مطالبه گری موافق نیست بدقت همه حرکات و گفته ها را رصد میکند.بنظر نمی رسد این حرکات منفرد دستاوردی جمعی داشته باشد.

تشکل های م انجمن های مختلف کارگری مخابرات وقتی مورد سوال ما واقع می شوند می گویند با تمامی کانونها صحبت کرده اند و تصمیم جمعی آنان را پشت خود دارند. ضمن اینکه قطعا تمامی انجمنها و  گروهها خود را مقید به پیگیری همه خواسته ها میدانند نه فقط شاغلین.

آنها می گویند در مذاکره با مهندس صدری همه این موارد پیگیری شده است لذا تشکل ها با این حرکات موافق نیست.

 

 

 

 

925590cookie-checkتعدادی از بازنشسته ها در تهران و اصفهان برای خواسته هایشان دور هم جمع شدند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    فکر کنم همه چی خراب شد…باید دوباره اعتماد سازی کرد

  2. منتظر می گوید

    شرکتی که برای کارمندان شاغلش ارزشی قائل نباشد، هیچگونه اهمیتی هم به مطالبات بازنشستگانش نخواهد داد.
    به نظرم بهتره که همه بازنشستگان متفقا وکیلی توانمند و صالح را جهت احقاق حق خود انتخاب نموده و بطور قانونی و با قدرت و حکم قضایی به مقابله این بی عدالتی و ظلم آشکار بروند.

نظرات بسته شده است.