مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینستاگرام مهندس صدری؛ قراردادی ها می توانند مدیر بشوند.

مخابرات ما- مهندس صدری در اینستاگرامش متنی منتشر کرده است که خبر خوبی است برای نیروهای قراردادی. تاکنون در بیشتر استان ها هیچ پیشرفتی در جایگاه سازمانی نیروهای قراردادی داده نمی شد به این بهانه که قراردادی هستند.

این سد از سر راه آنان برداشته شده است.

مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرامش می نویسد:

  • طی شدن مراحل ارتقاء شغلی در هر حرفه و سازمانی با توجه به نوع استخدام و قرارداد کارکنان، طبق قانون اجتناب ناپذیر است و اجرای درست این مهم در سایه مهارت، تخصص، دلسوزی، کاردانی، مسوولیت پذیری و تجربه همه افرادی است که ارتقاء شغلی را نه فقط امری ظاهری برای بالا رفتن سطح شغلی خود بلکه فرصتی برای ارایه توانایی های خود در سطوح بالاتر در راستای تحقق اهداف شرکت می دانند.
    در شرکت مخابرات ایران نیز این فرایند طبق قانون اجرا می شود و خوشحالم که در دوره مدیریتی بنده این امر به طور جدی پیگیری می شود.
    این دستور به همه معاونان، مدیران کل ستادی و مدیران مناطق ابلاغ شد که از توان مدیریتی و تخصصی کارکنان قراردادی شرکت در مشاغل مدیریتی به بهترین و درست ترین نحو استفاده شود.
    خانواده مخابرات با وجود نیروهای توانمند و دلسوز به خود می بالد و امیدوارم این اقدام ما در راستای شایسته سالاری و احترام به توانایی های سرمایه بی بدیل انسانی شرکت، انگیزه ای مضاعف برای همه کارکنان و عملکرد موثرتر همگان باشد. ان شاءلله.

 

مهندس صدری با توجه به محدودیت های فعلی مخابرات،  می خواهد تمام تفاوت ها بین نیروهای رسمی و قراردادی را از میان بردارد.

 

930160cookie-checkاینستاگرام مهندس صدری؛ قراردادی ها می توانند مدیر بشوند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. عسگری نیا می گوید

    جناب مهندس صدری از جنابعالی‌ از صمیم قلب تقاضا دارم نسبت به جایگاه شغلی و طبقه بندی مشاغل برای نیروهای قراردادی با تحصیلات بالا و مرتبط (به طور مثال نیروی قراردادی با فوق لیسانس مخابرات) دستورالعملی مقرر بفرمایید تا انگیزه ها از بین نرود و شایستگی های ایشان قابل ارائه باشد ـ یک همچون نیرویی چطور می تواند بعد از چندین سال کار در واحدهایی چون MDF و همگانی خودش را بالا بکشد؟
    خواهش می کنم مدیران ارشد این نیروها را شناسایی و در جای مناسب به خدمت بگیرندـ با تشکر

نظرات بسته شده است.