مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک پیشنهاد- 118 را بعنوان برند ثبت کنید!

مخابرات ما(سردبیر) – باور کنید کارهای مهم و ماندگار از یک اتفاق ساده شروع می شود.چیزی مثل یک پیشنهاد در یک گفتگوی معمولی.

درست مثل چیزی که برای این اتفاق افتاد.

روزی روزگاری جواب کامنتها را می دادم که این اتفاق ساده افتاد.یک کامنت خواندم به این مضمون:

    118 می گوید

سلام
لطفا بفرمائید تا دیر نشده است برند ۱۱۸ را نیز ثبت کنند.

یک مرتبه احساس کردم چیز مهمی خوانده ام.یک سوال کردم تا بدانم صرفا یک پیشنهاد بوده یا روی آن فکر شده!

نه!

واقعا روی آن فکر شده! پاسخ این دوست گرامی را در مقابل درخواست توضیح بخوانید.

   ۱۱۸ می گوید

سلام

واضح است.

۱۱۸ علاوه بر اینکه یک شماره است همچنین یک برند است

چرا که بسیاری از شرکتها درصورتیکه این شماره را می داشتند می توانستند میلیاردها درآمد از آن کسب کنند. در حال حاضر بسیاری از سایتهای معرفی مشاغل با مشتقات ۱۱۸ نام خود را انتخاب می کنند و در صورتیکه این برند بنام مخابرات ثبت می شد می توانستیم جلوی آسیب هایی که این سایت ها به درآمد مخابرات می زنند را گرفت.

و یا اینکه لااقل برای استفاده آنها از نام هایی از مشتقات ۱۱۸ از آنها حق السهم گرفت.

از مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران می خواهیم این پیشنهاد را بخوبی بررسی کند.بنظر می رسد این نمونه و نمونه های دیگر ارزش یک بررسی اساسی داشته باشد.

118 در جهان کاربردهای زیادی دارد به این تصویر توجه کنید.

956140cookie-checkیک پیشنهاد- 118 را بعنوان برند ثبت کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. درد دل یک وامانده می گوید

    همکاران عزیز سلام
    احتمالا دو مدیرعامل و دو مدیر روابط عمومی باید تعویض شوند تا اهمیت و ارزش و جایگاه منابع شرکت مخابرات ایران و دارایی های معنوی اش از جمله شماره ارزشمند 118 را بدانند.
    دارایی، زیاد داریم ولی کو کسی که آن ها را دریابد و قدرشان را بداند!!
    نیروی انسانی مخابرات ایران نیز دارایی ارزش مندی هست که مدیران فعلی قدر آن ها را نمی دانند و حتی در بسیاری از احوال آن ها را از بین می بردند.
    مثال های زیادی از این مورد در این 7 سال گذشته دیده ایم.
    یکی از نمونه های آخراینکه شاهد هستیم دانشجویان مخابرات در دو دانشگاه شریف و امیرکبیر را معلق کرده اند. باوجودیکه از دو سال دوره ،یک سال را کامل طی کرده اند و هزینه های هنگفتی شامل پول و وقت و خطرات راه را در یک سال بجان خریده اند ولی با یک نظر کوتاه و تنگ و سطحی حاضر نیستند دوره آن ها کامل شود و علاوه بر اینکه نزدیک 60 نفر از مدیران استان ها می توانند از بهترین دانشگاه های کشور درس مدیریت را یاد بگیرند همچنین جلوی نارضایتی بزرگی که پیش روی این مدیران میانی و سرپرستان محلی و سختکوش شهرستانی هست و باعث خواهد شد که از مخابرات و مدیران تصمیم گیرش متنفر شوندرا بگیرند. یکسال هزینه های تحصیل از طرف مخابرات و دانشجویان و دانشگاه داده شده است و با بدمسئولیتی نمی خواهند از هزینه ای که داده اند محافظت کنند و آن را به نتیجه برسانند. این مثل همان برند است که سال ها برای ارتقای آن پول داده اند و هزینه کرده اند ولی نمی خواهند با یک دوراندیشی منطقی از آن سرمایه عظیم محافظت کنند.

  2. محمود4آزی می گوید

    به به چه پیشنهاد خوبی بریم زودتر خودمون ثبتش کنیم تا مخابرات نفهمیده. جالبه حرفی از روال اداری که چقدر طول کشیده و از چه زمانی پیگیری کردن برای این کار نزدن. آقا این مخابرات ما رو هم میتونیم آرمش رو به نام خودمون ثبت کنیم ها. برند سردبیر هم خوبه، برند زبون دراز، آقا دلار نخرید، آرم و لوگو و اسم معروف بخرید

نظرات بسته شده است.