مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نیروهای شرکتی در نامه ای به مهندس صدری خواهان تسریع در اجرای طرح ساماندهی کارشناسان شده اند.

مخابرات ما- تعداد 726 نفر از نیروهای شرکتی برای گفتگو در گروهی تلگرامی دور هم جمع شده اند.در این گروه فراخوانی داده شده بود برای ارسال نامه ای به مهندس صدری مدیر عامل.

133 نفر از این گروه به امضای نامه ارسالی برای مدیر عامل اقدام کرده اند که در آن از مدیر عامل خواسته شده است بدلیل مشکلات اساسی قشر جوان و تورم فزاینده امروز, در اجرای طرح موسوم به طبقه بندی یا ساماندهی نیروهای کارشناسی تسریع نماید.

متن این نامه را در تصویر زیر می خوانید:

چنانچه متن این نامه بدستمان رسید در خبرهای بعدی منتشر خواهیم کرد.

 

982360cookie-checkنیروهای شرکتی در نامه ای به مهندس صدری خواهان تسریع در اجرای طرح ساماندهی کارشناسان شده اند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بعد سالها بی عدالتی و برتری نورچشمیها ، تنها یه مدیر عادل و تواناست که میدونه پیشبرد اهداف به هر قیمتی میسر نمیشه در شرایط فعلی که بقیه کارشناسانی که لیاقت واقعی طرح رو داشتند و ظالمانه حذف شدند، اجرای خواسته نورچشمیها کاری منطقی نیست. اگرچه همه ما خواسته مون طی سالها اجرای دقیق و بی کم و کاست طبقه بندی مشاغل بوده اما غربالگری صورت گرفته توسط مدیران مانع از این شده تا طرح مطابق قانون و دقیق اجرا بشه. و ما هم انگار تو همون نقطه ای هستیم که قبلا” بودیم و پیشرفتی رو به جلو در جهت پیشبرد خواسته های قانونیمون نداشتیم. امیدواریم مهندس صدری با در نطر گرفتن همه جوانب و حفظ حقوق کلیه افراد شرکتی، طرح رو مطابق قانون اجرا نمایند نه اینکه تنها یه عده به هر قیمتی حرفشونو سبز کنند

  2. خدمات اولی می گوید

    سلام.چرافقط لیسانس مرتبط مگه بقیه آدم نیستند؟؟؟باید مطابق با کاری که انجام می دهند طبقه بندی شوند مثلا کسی که بالای 14 سال کار کارشناسی انجام می ده و لیسانس غیر مرتبط داره تکلیفش چیه ؟ این همه سابقه و تجربه به کنار ؟ عدالت باید بر قرار شود.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام. در خواست کلیه نیروهای شرکتی که کارشناسی انجام می دهند همین است .امید دارم که برای همه اجرا شود.

    1. ناشناس می گوید

      در پشت هیچ در بسته ای ننشینید تا روزی باز شود.
      راه کار دیگری جستجو کنید
      و اگر نیافتید همان در را بشکنید.

  4. بی پول می گوید

    کاری برای بازنشسته هانکردن

  5. ناشناس می گوید

    با سلام و تشکر این خواسته ۱۳۳نفر نیست درخواست تمام نیروهای شرکتی هست که به وضعیت معیشتی شان رسیدگی شود .

  6. پیام - خراسان شمالی می گوید

    تسریع !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ایول بابا

    خدایی مطالب سردبیر عزیزمون رو نمی خونید ؟
    این بنده خدا به چه زبونی باید بگه که طبقه بندی کلا کشک شد رفت

    سردبیر جان ، شما ببخشید به بزرگواریتون که ما دقت نمی کنیم به گفتهای شما عزیز دل

  7. شرکتی منتظر طرح طبقه بندی می گوید

    من کاملا موافقم

  8. شرکتی های مظلوم می گوید

    دمتون گرررررررممممم
    میگفتید ما هم امضا میکردیم خبر نداشتیم چرا؟؟؟

  9. powerman می گوید

    آقای صدری مشکل کارکنان رسمی و بازنشستگان برطرف کرد وتمام.من 13 داخل مخابرات کار میکنم تنها خاصیت و سود این مدیران فقط برای خودشان هست.

  10. ناشناس می گوید

    عزیزم جناب آقای صدری طرح کنسل کرده و این یک خیآنت به نیروی شرکتی است که بعد از سالها امیدی در دلشان ایجآد شده بود انشااله خدا جوابش را بدهد

  11. الناز می گوید

    وآیا کسی هست صدایمان را بشنود و برای کسانی که حتماً از هرجهات شامل طرح هستند کاری بکند؟

  12. ناشناس می گوید

    تموم شد…برج 8 هم تموم شد ممنونیم آقای سردبیر

  13. حسین می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    بنظر بنده لازم نیست ایمیلی برای آقای صدری فرستاد.مگر ایشان از وضع نیروهای خود باخبر نیستند. مدیری که از زیرمجموعه خود باخبر نباشه بنظر من باید استفعاشو بده بره. مگه ایشون وضع جامعه و دریافتی سایر ادارات رو نمیبینن . مگه ایشون تبعیض پرداخت رو در مخابرات نمیبینن. بعدا چطور ایشان انتظار تحقق درامد و دایری رو دارن، وقتی کارمند یه شرکت همیشه دغدغه مالی داشته باشه چطور میتونه با تمرکز کام کار بکنه. آقای صدری و هیت مدیره محترم شرکت نمیدونم نیت شما از شیفت دادن و به تاخیر انداختن این طرح چیه، اما فقط وجدان خودتون را قاضی قرار بدید و به این فکر کنید که آیا راضی میشید بچه خودتون با این مبلغ کار کنه؟؟؟ آیا بچه خودتون رو با این مبلغ به کار میفرستید؟؟؟

    1. علی می گوید

      دقیقا همینه مگه میشه مدیر عامل مخابرات از وضعیت اسفبار نیروهای شرکتی خبر نداشته باشه!
      واقعا برای مخابرات زشته که نیروهای کارشناسش دو شغله یا سه شغله هستند بعد فرزند همکار زیر 25 سال سن اومده دو برابر اونا حقوق میگیره! فخر هم میفروشه بترسید از روزی که کاسه صبرمون لبریز بشه اونروز تر و خشک پای هم میسوزن

  14. نیروهای کارشناس آذربایجان غربی می گوید

    باسلام و خسته نباشین.ما جمعی از نیروهای کارشناس فنی آذربایجان غربی که با شرکت محلی قرارداد داریم،پس از دستور مهندس صدری مبنی بر دسته بندی نیروها در دو قرارداد شسکام و خدمات اول،امیدوار بودیم که بعد از اتمام قراردادمان با پیمانکار محلی با شسکام قرارداد ببندیم،ولی متاسفانه هر ماه قرارداد ما را با پیمانکار تمدید کرده و اکنون مجددا استان ما امور کارگری را به مناقصه گذاشته و ما کاملا ناامید شده ایم،خواهش ما از شما اینه که پیگیر موضوع در این استان باشین که ما همچنان با پیمانکار محلی ادامه میدیم،یا با شسکام قراردا میبندیم؟و اگه جواب مثبته پس کی شسکام به استان ما میاد؟
    ممنون از لطف شما

  15. خدمات اول می گوید

    مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
    جناب اقای مهندس سیدمجید صدری
    با سلام واحترام
    سپاس پروردگار مهربان را که پس از مدتهای طولانی مدیری در راس امور شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است که در واقع به مانند پدر معنوی به جوانان مجموعه نگاه می کند. .
    خوشحالیم که مدیرعامل این شرکت، در کنار نام کارکنان رسمی ، از کارکنان شرکتی و بخش خصوصی هم نام میبرد و برای رفع مشکلات آنان نیز همت نموده است.
    پس از رسیدگی اولیه به مشکلات نیرهای رسمی و بازنشستگان محترم شرکت مخابرات ایران امیدوار شدیم که نیروهای شرکتی نیز در ردیف بعدی رسیدگی قرار می گیرند بهمین دلیل امید داشتیم طرح طبقه بندی کارشناسان سرعت بیشتری بگیرد تا بتوانیم در این وانفسای تورم افسارگسیخته نظمی به زندگی خود بدهیم.
    در حقیقت از بهمن ماه 1396 هر ماه امیدوار بوده ایم که طرح اجرا شود اما هر ماه فقط شایعات و نظرات متفاوتی شنیده ایم که ما را متاسفانه دلسرد کرده است.آخرین بار گفته شده است که بدلیل عدم رعایت عدالت و جا دادن نورچشمی ها این طرح را نگه داشته اید تا اشکالاتش رفع شود .
    این تاخیرها روح جوانان شرکت مخابرات ایران را آزار می دهد و هر ماه از ماه قبل شکننده تر می کند.
    ما امضا کنندگان زیر بخشی از نیروهای کارشناسی شرکتی با مدارک مرتبط و سابقه کار زیاد از جنابعالی بعنوان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و پدر معنوی نیروهای شرکتی انتظار داریم هر مانعی که بر سر راه اجرای این طرح وجود دارد بسرعت رفع و دستور اقدام فوری برای اجرای آن صادر فرمایید و به این انتظار کشنده پایان دهید.
    ما نیز در این میان هر کمکی از دستمان بر آید دریغ نداریم.
    با تقدیم احترام
    بخشی ازپرسنل شرکتی در شرکتهای شسکام, خدمات اول مخابرات و شرکتهای محلی
    شاغل در شرکت مخابرات ایران

  16. بانوی شرکتی می گوید

    سلام
    چطور میتونیم عضو این گروه بشیم؟

    لینک گروه تلگرام شرکتی ها کار نمیکنه

    اکان داره لینکشو بگذارید

  17. ناشناس می گوید

    تمام نیروی شرکتی بر اساس رابطه به مخابرات آمده اند اگر طبقه بندی برای این شرکتی ها اجرا شود ظلم بزرگی در حق جوانان وتحصیل کرده های این مملکت میباشد.

    1. ناشناس می گوید

      واقعا موقع تایپ حرفتون فکرم کردید؟با ده سال سابقه و داشتن فوق لیسانس مرتبط امثال شما که مطمئنا با این طرز حرف زدنتون قراردادی هستید حق امثال مارو گرفتید بعد راحت کلماتی که مناسب نیست رو اینجا به صفحه میارید

      1. قراردادی می گوید

        شما چی موقع تایپ جواب آن آقا فکر کردید یا همینجوری تهمت زدید

        قراردادیها با آزمون اومدند و حق استخدام دایمی شان پایمال شده

        زورت …
        خجالت بکشید ، شما و شماها اکر حقی ازت پامال شده ، با کوبیدن همکارت میخوای حق بگیری

        عقل و انصاف خوب چیزیه والا

    2. امید می گوید

      مثلا تو اسخدام سال 1392 چه گلی به سرمون زدن با اون گزینش جالبشون!!!!! هر سازمان دیگری بود کارکنان با سابقش اولویت جذب داشتند نه اینکه نور چشمی ها را بگیرن و صدای همه را در بیارن.

  18. جواد جان می گوید

    از قدیم گفتن بچه تا گریه نکنه مامانش بهش شیر نمیده ………………. مخابرات که باید خودتو بکشی تا کمترین نگاه رو بهت داشته باشه …… من به نوبه خودم از این دوستان ممنون و سپاسگذارم

  19. ناشناس می گوید

    خیلی خوب نوشتن

  20. خدمات اولی می گوید

    سلام ، انشااله که جناب صدری با خوش قولی که درمورد همکاران رسمی و بازنشسته ازشان دیدیم هرچه سریعتر دستور اجرای طرح نیروهای کارشناس را بفرمایند، ما همگی منتظریم….

نظرات بسته شده است.