مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین گفتگوی زنده مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام برگزار شد

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای اولین با در تاریخ مخابرات، در اینستاگرام گفتگوی زنده برگزار کرد.

مخابرات ما- بر اساس برنامه اعلام شده قبلی، چهارشنبه شب ،ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه صفحه اینستاگرامی مهندس صدری برای اجرای گفتگوی لایو با کارکنان مخابرات باز شد.

ابتدا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ار برنامه های سال جاری خود گفت.ضمن اشاره به نقش توسعه در مخابرات  و قول داد در تمامی لایه ها در سال جدید توسعه خواهد داشت.او به طرح جدید مخابرات و وریز ارتباطات در تبدیل تعداد زیادی از مشترکین adsl  به  vdsl  در سطح کشور اشاره کرد. سپس با ذکر دو مثال  از جمله ۵۵۰ هزار مشترک در تهران و تمامی شش هزار مشترک  شهر قم –  گفت اینها سرویس vdsl  خواهند گرفت.

متقاضیان این تبدیل  در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت مخابرات ایران  ثبت نام و کد پیگیری دریافت کنند.پس از آن اپراتورهای ۲۰۲۰ با آنان تماس خواهند گرفت.

 

مدیر عامل در بخشی از سخنانش به قرارداد دندانپزشکی   اشاره کرد که در سال ۹۹ حداقل چهار پنج  برابر شده است.

 

در مورد کرونا نیز اشاره کرد ما تابع قوانین کشور هستیم و در این میان حفظ جان پرسنل و مشترکین برای ما مهم است.

تولیدات داخلی در این گفتگو جایی به خود اختصاص داد. مدیر عامل مخابرات ایران معتقد است با تکیه بر تولیدات داخلی صرفه جویی ارزی مناسبی در سال گذشته داشته اند ضمن اینکه با ادامه این شیوه در سال ۹۹ به توسعه تولیدات داخلی کمک خواهد کرد.

 

مهندس صدری تعدادی از تقاضاها را برای حضور آنلاین در صفحه  پذیرفت. از جمله یکی از کارگزاران، یک مدیر شرکتهای پیمانکاری،یکی از کارکنان دفتر بازرسی.

در لابلای صحبت ها برای قراردادی ها و شرکتی های دو شرکت-شسکام و خدمات اول- صحبت شد.در باره قراردادی ها مانند همیشه مهندس صدری گفت ما سعی کرده ایم فاصله ها را برداریم لذا هر چه به رسمی ها داده می شود به قراردادی ها نیز تعلق  می گیرد  اگر مشکلی بود به من اطلاع دهید.

در مورد شرکتی ها نیز همان حرفهای گذشته مطرح شد.مدیر عامل معتقد است دو شرکت شسکام و خدمات اول باید از شرکتهای دیگر نیز کار بپذیرد تا بتواند با افزایش درآمد به پرسنل خود حقوق بیشتری بپردازد.در این لحظه مهندس صدری به نکته ای اشاره کرد که بنظر می رسد عمق مشکل را دریافته است. او گفت با این حقوق حتی در شهرستانها هم نمی توان زندگی کرد تا چه برسد به تهران.

 

در مورد طبقه بندی نیز توسط همکاران بازرسی صحبتی شد. او گفت من جزو پرسنل دبیرخانه هستم ولی شامل طبقه بندی مشاغل نشده ام باید این اختلافات برداشته شوذ.باز هم تاکید مهندس صدری بر افزایش درآمد شرکت ها و در نتیجه افزایش حقوق کارکنان بود.

 

این برنامه در حالی به پایان رسید که بعلت کندی اینترنت یکی دو بار قطع شد.

 

 

1181650cookie-checkاولین گفتگوی زنده مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. حمید می گوید

    هزینه دندانپزشکی چقدر شده بیمه معلم میده یامخابرات من چهارمی ایون دادم دومورد یکیش رااسفند۱۳۰۰داده مخابرات گفته چنین چیزی نیست. چرادروغ میگن مهندس صدری قبل ازعیدهم گفته بود اضافه شده ولی ندادن ازکجا پیگیری کنیم. یک مورددیگرراهنوزنمیدعنیم چقدر دادن

  2. میلاد از گیلان می گوید

    درود بر شما سردبیر

    من داشتم می دیدم لایو رو!!!
    و خسته از تمام وعده های بی خود در طی این سال ها
    بدون هیچ حرف تازه و امیدوار کننده
    مگه میشه به شرکت ها بگید درامدشون رو،از جاهای دیگه زیاد کنن تا حقوق کارکنان زیاد بشه؟؟؟
    خـــــنده ام می گیره
    اخه این چه منطقیه
    تاسف انگیزه
    و چقدر از کلام اون خانمی که اومدن توی لایو لذت بردم
    و اگه جای مهندس صدری بودم آرزو میکردم زمین باز بشه و ناپدید بشم اون لحظه
    حرف بسیار و حوصله اندک
    سرتون رو درد نمیارم

    روزگارتون خوش سردبیر

  3. علی می گوید

    سلام به سردبیر محترم ما به قول شما نیروهای شرکتی یا بخش خصوصی جدا از مخابرات نیستیم اصل نیروهای مخابرات همین بچه های مظلوم هستند بازوهای توانمند مخابرات که این شرکت را با تحمل شرایط و سختیهای فراوان طی سالهای گذشته به این جایگاه سودآور رساندند. آقای مهندس صدری چطور می توانی اینگونه راجع به این نیروهای خدوم بی تفاوت باشی و چون بیگانه ها باهاشون برخورد کنی. از خدا بترسید، بترسید.

  4. جواد می گوید

    با سلام و احترام
    سردبیر گرامی … چند نکته ای است که باید به گوش همه به خصوص مهندس صدری و سایر مدیران و سهامداران صاحبان این شرکت استعمارگر مخابرات برسه
    ما نیروهای به اصطلاح شرکتی خودمان را جدای از شرکت مخابرات نمیدانیم . ما نیروی شرکت مخابرات هستیم و بیش از ۲۰ سال است که برای این شرکت داریم زحمت میکشیم و این شرکت رو سرپا نگه داشتیم و سوددهی این شرکت به واسطه زحمات شبانه روزی ما می باشد .. شرکتهای خدمات اول و شسکام فقط واسطه مالی هستند و بیشتر برای استعمار قانونی ما به وجود آمده اند …. من اینجا از همه دوستان شرکتی دعوت میکنم که متحد شوند و جلوی ظلم شرکت مخابرات بایستیم … همانگونه که عزیزان ما کارگزاران روستایی عزیز این کار رو کردند و نتیجه گرفتند … واقعا مهندس صدری باخودتون چی فکر کردید که اینگونه کرامت و عزت یک نیروی زحمت کش رو زیر سوال می برید … چطور به خودتون اجازه دادید ؟ از ضعیت موجود مملکت دارید به بدترین شکل ممکن سوء استفاده را می کنید . این شرکت الگوی نامناسب نظام سرمایه داری کشور مستکبر آمریکا را انتخاب کرده و به جای ارج نهادن به جوانان ایران زمین دارد رسما از همه ما بیگاری می کشد به طوریکه فقط به فکر سود سهامدارن خود می باشد … من از مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضایه تقاضا مندم به این مسئله مهم ورود کنند .. چرا کسی در مورد این ظلم حرفی نمی زند ؟

    1. رضا می گوید

      سلام
      جواد جان درست میرفایید .دقیقا بی عدالتی شدیدی حاکم شد و این مسئولین دست استعمارگران غربی رو از پشت بستن .ونظام سرمایه داری که مورد نکوهش امام راحل بود داره اجرا میشه . که البته رسمی وشرکتی نداره هر کسی درحد خودش مورد ظلم واقع شده

  5. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    گفتگو بکن حالشو ببر. کی به کیه . دو دو تا میشود ۲۲تا. ریش وقیجی دست خودته هر جور خواستی ببرو بتراش. خدای ما هم کریمه . داروغه خداوند هست بازار. انشاالله ……. خواهید شد. گران .

  6. مسیح می گوید

    در مورد طبقه بندی نیز توسط همکاران بازرسی صحبتی شد. او گفت من جزو پرسنل دبیرخانه هستم ولی شامل طبقه بندی مشاغل نشده ام باید این اختلافات برداشته شوذ.باز هم تاکید مهندس صدری بر افزایش درآمد شرکت ها و در نتیجه افزایش حقوق کارکنان بود.

    ببخشید همکار دبیرخانه مگه طبقه بندی اجرا شده ما خبر نداریم . یا شما از اداره برق یا اداره گاز ویا سایر ادارات مشغول بکار هستیین.

    ددرجای دیگه آقای صدری از اافزایش درامد صحبت کردن من دیگه دارم به همه چی شک میکنم حتی کدخدای ده ما

  7. بیت اله می گوید

    سلام .اقای مدیرعامل ازسنواتی۹۸ وحقوق فروردین ماه ۹۹ چه خبر؟

  8. ناشناس می گوید

    باسلام تکلیف سنوات حق مرخصی سال۹۸ ما شرکتیها چه میشود هیچ کس جوابی به ما نمیدهد به خدا از نظر مالی تو بد وضعیتی قرار داریم

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    لطفا مسوولان مخابرات ایران را از خواب ببدار کنید. فروردین تمام شد وخبری از حقوق وسنوات و….. .نشد. کارگران درمانده اند.

  10. برادر می گوید

    سر دبیر سلام هستید؟
    گفتگوی صدری برای ما نون و اب نمی شه
    هیچ چیز با ارزشی هم نگفتن تکرار مکررات
    خقوق و سنوات چی شد

  11. ناشناس می گوید

    نیروهای شرکتی مثل مورچه کارگر هستن واسه شرکت مخابرات
    در هر لحظه و زمانی مشغول به کارن ولی همیشه از کمترین امکانات و حقوق وووو بهره مند میشن

  12. ناشناس می گوید

    در مصوبه ۱۷ آذر درباره بچه اای قراردادی قرار شد کاری انجام بشه
    ولی صدری هنوز داره حرف خودشه میزنه دوباره

  13. قراردادی می گوید

    حرف امیدوارکننده ای نزدن. مثله همیشه سعی کردن بگن یا همه چیز خوبه یا اگه حوب نیست دست ما نیست.

  14. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    در باره وعدهای داده شده جناب صدری صحبت نکردند . درباره مصوبه ۱۷ اذر وعده ندادند. درباره مطالبات بازنشستگان وکارکنان وبقیه چیزی نگفتند. درباره تغییر صندوق ۹%به ۷%باز هم حرفی نزنند. پس چه گفتند. بازهم شیره مالی.

  15. علی می گوید

    سر دبیر سلام
    دو نکته
    پس شرکتهای شسگام و خدمات اول قرار نیست منحل بشن چون بشایعه شده دادن بچه ها ررد میدن پیمانکار محلی
    دوم چرا کسی از مهندس صدری راجع به پرداخت سنوات نپرسبد

  16. همیشگی ۹۲ می گوید

    سلام بر سردبیر محترم و عزیز
    یک سوالی واسه ما پیش اومده ممنون اگه از جانب تصمیم گیرندگان تشریح بشه
    چطور دو سال پیش که آقای صدری قول تبدیل وضعیت رو رسانه ای کرد. بعد چندی دلیل مخالفتش این شد که اعضای هیئت مدیره نیز در این امر دخیل و نیاز به نظر ایشان هم هست که آن زمان جهت بررسی بیشتر مسکوت گذاشته شد، حال که اعضای هیئت مدیره در یک مصوبه رسمی متشکل از سهامداران و تمام تصمیم گیرندگان بر اجرای این کار سعه گذاشتن در جلسه ۱۷ آذر ۹۸، از در دیگر سخن گفتن جناب مدیر عامل ( انگار نه انگار در جلسه مهمی این امر به تصویب رسیده) و وارد همان صحبت کلیشه ای همیشگی که هیچ فرقی بین قراردادی و دائمی نیست ما رو با برهان خلف و تناقض روبرو می کند و یک بام و چندین هوا ( دم خروس یا حضرت عباس ) را در ذهن تداعی می نماید!!

    یا از افزایش درآمد شرکتهای اقماری مخابرات با عهده دار شدن فعالیت های پیمانکاری دیگر در بقیه فعالیت های شرکت تاکید داشتن ! آخه این شرکتها به فرض هم کار دیگه ای برداشتن و درآمد هم داشتن می خان از کارکنان پیمانکاری خودشون در مخابرات واسه اونجاها نیرو بفرسته! یا نیروی جدید جذب کنه در هر صورت اون درآمد ایجاد شده رو میاد میده به کارکنانی که واسش تو مخابرات فعالیت می کنن! اولا سهامداراش چه میشن و از حقوقشون می گذرن یا درآمد مازاد اونجا به پرسنل مخابرات منتقل میشه!!

  17. مازیار نظری می گوید

    با سلام
    از ابتدا مشخص بود که طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی سرکاریه بعد از پانزده سال خدمت در این شرکت اگر با ریسمان پوسیده بعضی افراد داخل چاه برویم باید خودمان را سرزنش کنیم.
    ای خدا در سال نو این وضع را پایان بده
    هرچه تا حالا ندادی ر‌ا بیا الان بده
    یا به مسئولین بی وجدان ما وجدان بده
    یا به نیروهای شرکتی سامان بده
    یا نفرما خلق موجودی و وقتی خلق شد
    ابتدا تبعیض را بردار، بعدش جان بده

  18. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز، اگر در مورد قراداد دندانپزشکی اطلاعاتی دارید لطفا بفرمائید

  19. ناشناس می گوید

    سلام خیلی جالب است که کارکنان شرکتی داخل مخابرات برای درآمد زایی مخابرات تلاش می کنند و کارهای مخابرات را انجام میدهند آنوقت مدیران شرکت هر بار در مقابل کارکنان شرکتی می گویند باید درامد افزایش پیدا کند حال هم شسکام و خدمات اول باید از شرکتهای دیگر کار بگیرند تا حقوق بیشتری به کارکنان خود بدهند آنوقت شرکتهای دیگر پول بدهند تا وضع کسانی که برای مخابرات زیر نام شرکت شسکام و خدمات اول کار میکنند بهتر شودچقدر مدیران به فکر کارکنان هستند خسته نباشید متشکریم .

  20. ناشناس می گوید

    این شسکام و خدمات اول هم سربار مخابرات شدند والله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      همه کا ظاهراسر بار مخابراتیم.
      ببینید.
      باید نیروهای مخابرات ساماندهی بشن.
      یادتونه پیمانکار از کنار خیابون نفر می آورد؟ یادتونه هر کسی با هر رفتار ناهنجار خودشو کارمند مخابرات می دونست؟پ
      یادتونه میرفتن در خونه مردم پول می گرفتن؟
      باید نیروها گزینش بشن و اتصالشون به مخابرات طولانی باشه. وگرنه ….
      راستی از سرقتهای این روزها خبر دارین؟

نظرات بسته شده است.