مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه پذیرش قطعی مصوبه ۱۷ آذر برای مهندس صدری ارسال شد

مخابرات ما- سرانجام دکتر قنبری بعنوان نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارسال نامه ای به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مصوبه ۱۷ آذر را پذیرفت.

 

مخابرات ما– در تجمع اخیر، مهندس آذری جهرمی یکی از مشاورین خود به نام دکتر قنبری را به عنوان نماینده وزارتخانه در پیگیری مطالبات کارکنان معرفی کرد.

اینک دکتر برات قنبری مشاور وزیر ارتباطات در  امور بازارهای اقتصادی و سرمایه ای و همچنین نماینده وزیر در پیگیری مطالبات کارکنان  طی نامه ای به مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مصوبه ۱۷ آذر و همچنین مصوبات پیشین نمایندگان کارکنان و بازنشستگان را با ستاد اجرائی و مدیر عامل مخابرات ایران، پذیرفته است.

دکتر قنبری در این نامه به مدیر عامل مخابرات ایران می نویسد “با تشکر مجدد از جناب آقای دکتر مخبر از همکاران و پیشکسوتان مخابرات کشور و رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  که طی نامه شماره  ۲۰۳۴۵۲۷/ ۷۰/س به تاریخ ۹۹/۰۶/۱۷ به عنوان سهامدار عمده موافقت خود را با صورتجلسات فوق اعلام فرمودند و بدین وسیله ضمن اعلام موافقت و دستور اقدام سریع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  جناب آقای مهندس آذری جهرمی و نظر مساعد دولت محترم مقرر نمایید  موضوع فروش سهام همراه اول و یا املاک قابل نقد کردن فوری، با اولویت در جلسه هیئت مدیره مطرح شود تا منافع مالی لازم برای پرداخت مطالبات تأمین شود علاوه بر آن لازم است نکات مهم زیر مورد توجه فوری قرار گیرد.”

به این ترتیب دولت به عنوان دومین سهامدار بزرگ مخابرات، مطالبات کارکنان و بازنشستگان را به رسمیت شناخته و ابزار کافی در اختیار مدیر عامل قرارداده تا این مطالبات در زمانی کوتاه پرداخت گردد.

در بخش های مختلف این نامه ۵ بند مورد تاکید قرار گرفته است:

  • همکاران بازنشسته محترم شرکت سهامی تلفن ایران حتماً در فاصله زمانی تا ۲۵ ام هر ماه حقوق بگیرند و در صورت امکان تحت پوشش یکی از بیمه های تامین اجتماعی و یا بازنشستگی قرار گیرند.
  •  اساسنامه صندوق پس انداز کارکنان شرکت مخابرات ایران  مجدداً بازنگری شده،  مورد حسابرسی مجدد قرار گرفته و ضمن حفظ استقلال این صندوق‌ها و مشارکت فعال کارکنان در مدیریت آنها، کسری های صندوق تامین و مطالبات بازنشستگان در اسرع وقت ممکن پرداخت شود.
  •  لازم است صندوق پس انداز ایثارگران هم سازماندهی و مدیریت آن به خود عزیزان واگذار و مطالبات آنها از شرکت در اسرع وقت پرداخت شود .
  •  اجرای کسورات مشمولان صندوق بازنشستگی کشوری همانند قوانین سازمان تامین اجتماعی و هماهنگی و اجرای بند “د” ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری به طور همزمان توسط سازمانهای بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی به طور جدی پیگیری شود .
  •  پیگیری و لزوم هماهنگی با بیمه دانا جهت پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان و شاغلین و نیز اصلاح شیوه پرداخت نسخه بیمارستانی توسط بیمه معلم از خواسته های برحق همکاران است.

کلیه  این موارد در مصوبه ۱۷ آذر و اواخر بهمن ماه ۹۸ به تفصیل ذکر شده و مورد قبول سهامدار بزرگ مخابرات(ستاد اجرائی)قرار گرفته بود که اینک دولت نیز به صراحت آن را پذیرفته است.

 

 

1232710cookie-checkنامه پذیرش قطعی مصوبه ۱۷ آذر برای مهندس صدری ارسال شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرعزیز فیش حقوقی بنده باواریزی که به حساب من میادهمخوانی ندارد.به مخابرات منطقه هم که مراجعه میکنم میگن درسته واشکالی نداره. شمابگیدچکارکنم.؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چقدر اختلاف داره؟ زیاده؟
      بیشتره یا کمتره؟

  2. ناشناس می گوید

    اقایان تازه دستور فروش سهام همراه اول را که هر روز شاهد ریزش ان که با دستکاری مسیولین بورس که خودشان را دلسوز مردم قرار داده بودند تا فکری به مثبت شدن ان شود که الحمدالله ریزش ادامه دارد و فروش املاک مخابرات را دادند که این هم چند مدتی طول می کشد کارمندان مخابرات به این امید نباشند که این امر انجام بگیرد اینها فقط دلگرمی است .

  3. ناشناس می گوید

    بزک نمیر بهار میا
    باز هم وعده سر خرمن
    بابا بس کنین خجالت بکشین هی نامه و ….
    عمل کنین ببینیم چه گلی سرمون میخواین بگیرین دق مرگمون کردین

  4. جلال می گوید

    جای بسی تاسفه این بلاها ازناحیه ستاد اجرایی به سر ما میادواقعا”جای تاسفه من که همه امیدی که داشتمو ازدست دادم

  5. دشتی می گوید

    من که از تبدیل وضعیت قراردادی های ۹۲ که جزء بیانیه ۱۷ آذر بود،چیزی نمیببنم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در بیانیه ۱۷ آذر چیزی از این نبوده
      ولی انتظار شما منطقی است

      1. ناشناس می گوید

        بوده من فایلش رو دارم نوشته شده کسانیکه آزمون دارن و خانواده شهدا باید تبدیل بشن

  6. ناشناس می گوید

    اولا احتیاج به این نامه موافقت دولت نبود آیین نامه حقوق ودستمزد همان روز اول به تصویب رسیده بود لازم الاجرا.
    دوم دولت فقط بیست درصد از سهام مخابرات را دارد بنابراین این سهامدار عمده است،که باید سر کیسه را شل کند که ظاهرا تمایلی ندارد.
    سوم اگر دولت خیلی صادق است همانطور که سهامش را فروخت و حقوق کارمندان خودش را کلی اضافه کرد میتواند به مخابرات هم این اجازه را بدهد تا با فروش جزء کوچکی از سهامش این بدبختی را که با خصوصی سازی مخابرات سر کارمندان آورده جبران کند.
    چهارم بازی بازی من نبودم کتم بود تقصیر آستین بود است آبی گرم نخواهدشد.

  7. مریم می گوید

    نمیتونن حرف نزنن . بجاش اجرا کنند داخل فیش حقوق بگذارند آیتم ها را!!!! آذر پارسال تا الان … خیلی ها فوت شدن خیلی ها درگیر کرونا میشن و میمیرن اینا هنوز امضا میکنند و ابلاغ مجدد نامه برگشتی تامین منابع دوباره این زمین را بفروشم یا نه …. و این اثر پینگ پونگی ادامه پیدا میکنه . آخه مخابرات خودش درآمد نداره مگه قسط بندی نکردید مگه پاداش های شش ماه را با تاخیرهای دو ساله پرداخت نمیکنید نکنه با کمیته امداد پیمان بستید چهارتا فقیر و گشنه را دارید نان میدید. خجالت آوره زندگی در مملکتی که قیمت پرایدش شده ۱۲۰ بعد مخابراتش داره واسه نهایت یه میلیون افزایش حقوق خودش را به دیوار میزنه.

  8. بنده خدا می گوید

    سلام دوستان. فقط به تارخهای ذکر شده دقیق بشین. نامه ای با تارخ موخر ، نامه با تاریخ جدیدتر را تایید نموده!.
    احتمالا عجلهدر نوشتن نامه یا مواردی از این قبیل _ انشالله که در نامه اصلی دستکاری نشده باشه_ سبب چنین اتفاقی شده است.
    نامه تاریخ ۹۸/۰۹/۲۵ ، مفاد صورتجلسه ۹۸/۱۱/۲۷ را چگونه میتواند تایید کند؟!!!

  9. یه مخابراتی که از شرکتش منزجر شده می گوید

    کاش بجای کار در شرکت مخابرات ، میرفتم دلار فروش میشدم. الان با موهایی ژولیده به سبک شاعران پا رو پا مینداختم، یه پیپ کنج لب میذاشتم و با لبخندی ملیح در حال سرودن شعری در مورد سختی های روزگار و مشکلات بینوایان بودم و کلی از دیگران به به و چه چه میشنیدم.
    اما افسوس حالا که در بطن خود مشکلات زندگی میکنم، نه حال و نه مال پیپ خریدن دارم و نه شعر سرودن. که زندگی ما خود سراسر شعریست سروده شده توسط آقایان بالا نشین و مسئول شعرسرا و پیپ به دست…..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همین حالا هم دیر نشده
      اینو جدی میکم
      هر فکری داری بکن
      این روز خوب ماست
      دیگر خود دانید
      ولی من بهت میگم نه شما نه هیچیک از ما اهل کار دیگری نیستیم

  10. ناشناس می گوید

    وقتی میخان حقوق نصفه نیمه و خشک بدن قبلش این چنین اخبار را درج میکنند . خیلی به خیال خودشان زرنگن ولی متاسفانه به آخر کوچه بن بست رسیده اند و ماهم دنبالشان هستیم.

  11. ناشناس می گوید

    جناب مهندس صدری با سلام :برای چندمین با ر از طرف تمام سهامدارن و سهامدار ان عمده مخابرات و دولت دستور اجرای مصوبه ۱۷ اذر و جدیدا”دستور ستاد محتر م اجرایی فرمان امام و دستور وزیر محترم مخابرات هم صادر شد حالا ببینیم دیگر چه غذر و بهانه ای برای اجرای
    اجرای ان شده است چه عذر و بهانهای برای اجرای ان دارید و تنها کسی که در شرکت مخابرات ایران راضی به اجرای این موضوع نیست معاون توسعه منابع انسانی است چون ایشان راضی نیستند که کارمندان به حقوق ضایع شده چندین ساله خود برسند .

  12. سوشیانس می گوید

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. ناشناس می گوید

    بشین تا بدن

  14. فنی می گوید

    بقیه بندهاش کو؟ آیین نامه باید بطور کمال و تمام اجرا بشه

  15. بازنشسته اخیر می گوید

    سلام یازده سال طول کشید تا آیین نامه استخدامی مخابرات به رسمیت شناخته شود و متأسفانه در این فاصله عده زیادی از همکاران مشمول را از دست دادیم .روحشان شاد.بعد از کلی جنگ و گریز و تلفات بالاخره مصوبه ای بنام ۱۷ آذر اختراع شد و همه به آن دل بستیم.یکسال گذشت و بعد از کلی جنگ و گریز دیگر و توأم با تلفات بالاخره این مصوبه امضا و ابلاغ شد. خدا میداند چند سال دیگر باید صبر کنیم و چقدر تلفات بدهیم تا سهام و املاکی بفروش برسد و مبلغی ابتیاع گردد تا انتظار همگی به پایان و به وصال مطالبات برسیم . خدا میداند با اینهمه وقت کشی چه خوابی برایمان دیده اند اما هر چه هست آرزو می کنم تا همکاران زنده اند به مطالباتشان برسند.آمین یا رب العالمین

  16. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود وگردی و ما رستگار.

  17. بازنشسته ۹۳ ای می گوید

    سلام
    امیدکه بند ۴ اجرا شود واین اختلاف حقوق فاحش کشوری وتامین اجتماعی ازبین برود .وهمه بازنشستگان یکسان منفعت ببرند

  18. ناشناس می گوید

    متن ابتدایی این نامه با شماره گذاری از شماره ۶ آغاز میشه که غیرمعمول و نامعقوله، در پیوست براتون ارسال میکنم، همین که دو نسخه داره شک و شبهه رو راجع به اصالت نامه به شدت افزایش میده، علی الخصوص که اول نسخه شماره گذاری شده از شش تا ده منتشر شد و وقتی همه متعجب و پرسان شدند، بعد از چند ساعت نسخه اصلاح شده منتشر شد!
    به علاوه این نامه به خودی خود اثبات میکنه که دولت به دنبال اجرای توافق ۱۷ آذر برای شاغلین نیست، به وضوح در تمام نامه فقط از بازنشستگان صحبت شده، نمیدونم چطوری برداشت شما “دستور قطعی اجرای مصوبه ۱۷ آذر” شده، در حالیکه در تمام نامه فقط به همکاران بازنشسته اشاره شده!
    در نهایت، در صورتیکه این نامه صحت داشته باشه (با توجه به وجود دو نسخه!)، شایعاتی که دولت و نمایندگانش در هیئت مدیره رو مخالف توافق ۱۷ آذر اعلام میکنه، پر رنگتر میشه و به نظر واقعیت داره، هر چند که با توجه به ترکیب هیئت مدیره و این واقعیت که ستاد اجرایی حتی در صورت مخالفت دولت هم توانایی اجرای توافق ۱۷ آذر رو داره و نیازی به آرای نمایندگان دولت نداره، ثابت میکنه که ستاد هم فقط ظاهرسازی میکنه و نه تنها به دنبال اجرای توافق نیست بلکه مخالف هم هست.
    به نظرم نیاز اساسی داریم که روی تشکلهای خودمون کار کنیم، متأسفانه اگر تا انتهای این هفته، حداقل، شاهد تصویب جدول اصلاحی حق جذب نباشیم و باز هم شاهد سکوت و ادامه مذاکرات توسط انجمن های صنفی و شورا باشیم، باید نتیجه بگیریم که سد اصلی ما در اجرای توافق ۱۷ آذر که دستاورد مذاکرات شورا و تشکلها بوده در حال حاضر، در حقیقت، خود شورا و تشکلها هستند.

  19. نه درصدی ناراضی می گوید

    سلام. بالاخره نفهمیدیم تبدیل صندق بانبشستگی کشوری به تامین اجتماعی از مصوبات هفده آذر انجام میشود یا خیر. چرا صریح نمیگن؟؟

  20. همکار می گوید

    سلام بر شما و ممنون از خبر رسانی

    خب ایشان پرداخت را مشروط کردند به فروش سهام و املاک …..
    احتمالا مجددا چند سالی باید صبر کنیم تا مصوبه اجرایی شود!

نظرات بسته شده است.