مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تمدید بخشنامه بازنشستگی

مخابرات ما- زمان درخواست بازنشستگی افزایش و برخی پاداش ها مصوب شد
مخابرات ما- بخشنامه بازنشستگی با لحاظ یکی دو بند تشویقی دیگر تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ تمدید شده است.به نظر می رسد هنوز مخابرات ایران به درصدهای مورد انتظار نرسیده است و برای رفع برخی مشکلات بخشنامه تلاش کرده است.
1422240cookie-checkتمدید بخشنامه بازنشستگی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
64 نظرات
  1. ایثارگران مخابرات بندرعباس می گوید

    ایثارگران مخابرات جی شد پس ؟
    وعده های ۲ ماهه و سه ماهه که میدادند در کمیسیون اصل ۹۰ پس چی شد ؟

  2. بازنشسته امسال می گوید

    متاسفم بابت اینکه نمی‌فهمند بازنشسته کردن افراد فنی با تجربه چیزی جز ضرر برای مخابرات ندارد امسال با رفتن تعدادی از همکاران با تجربه و فنی و به چالش کشیدن دیگر همکاران بالای سی سال مخابرات ضرر هنگفتی را لمس کرد سال دیگر نیز مسلمآ بدتر از امسال میشود میخواهند جلو ضرر را بگیرند اما خودشان با دست خودشان دارند کاری میکنند که مخابرات زیان ده باشد اگر به نیروهای فنی ارزش وبها ندهند تا از قطع شدن ارتباط کاسته گردد درآمد کمتر و کمتر میشود

    1. نیروی شرکتی می گوید

      دو.ست عزیز شما زمان استخدام می دانستید که باید ۳۰ سال کار کنید و بازنشسته شوید.شرکت هم خودش جایگزین برای شما دارد بروید و از زندگی لذت ببرید تا جایی برای جوون ها باز بشه ما هم حق زندگی دارم.

    2. زبان تلخ می گوید

      سلام سر دببر جان ب نظرم باید یه سایت اختصاصی برا این ایثارگران ایجاد کنید هر مطلبی میخونم اینا پایینش پست گذاشتن‌تبدیل وضعیت ما چی شد آخه چشم و ابروی شما سیاهه بقیه کشکن؟!

  3. بازنشسته ۹۷ می گوید

    باسلام دوستانی که قصد بازنشستگی دارن توجه کنن بیرون خبری نیست منظور بعد از بازنشستگیه لذا با توجه به اینکه حقوقتون میاد تو مایه های ده ملیون با این خرج گرون و راحت بودن کار دولتی وحقوق خوب اگه جای دنج و راحتی دارین واسه خودتون وایسید گول نخورید

  4. ناشناس می گوید

    والا پول‌نداره یک‌قرون دوزار عیدی و حقوق‌اسفند‌را پرداخت بکنه

  5. ناشناس می گوید

    به نظر میرسد زمانبندی درستی برای پروسه بازنشستگی امسال صورت نگرفته چرا که برای طی مراحل اداری در مخابرات و صندوق بازنشستگی کارهایی باید صورت بگیرد گه حد اقل دو هفته و بیشتر زمان نیاز است با این حساب احکام متقاضیان بازنشستگی به تاریخ سال ۱۴۰۲ صادر خواهد شد و در اینصورت این بازنشستگان از مزایای ضریب افزایش حقوق ۱۴۰۲ محروم و متضرر خواهند شد لذا متقاضیان به این نکته مهم توجه داشته باشند.

    1. حسنک وزیر می گوید

      سلام نگران ضریب افزایش نباشید…اگر قبل از سال حکم صادر بشه و مقرری بازنشستگی تعیین بشه ..اونوقت ضریب افزایش صندوق بازنشستگی شامل حال بازنشسته خواهد شد.اما اگر سال بعد اقدام بشه تا اخرسال دیگر ضریب افزایش صندوق بازنشستگی شامل حال فرد بازنشسته نخواهد شد.

  6. ناشناس می گوید

    پس بقیه چی

  7. ایرج می گوید

    خدایا نیازم را از دارایی های آشکار و پنهان خودت براورده کن.

  8. ناشناس می گوید

    سلام تو این بخشنامه جدید بازنشستگی این ۷۰ میلیون تشویقی که برای بانوان ژیژ ۳۰ سال سابقه بیان شده جدا از ۵ ماه سنوات تشویقی بخشنامه قبلی هست؟

  9. ناشناس می گوید

    سلام مدیر عامل وهیت مدیره هنوزنمی داند مشکل کجاست .در عین حال که میخواند کارکنان را به نفع خودشان بازنشسته کنند .هیچ هزینه ندهند.مردان حسابی در این شرایط تورم با این مشوقها میخواهی چند هزار کارمند بازنشسته کنید در این چند سال چقدر به وعدهایتان عمل کردید که همکاران به یخشنامه شما اعتماد کنند

  10. ناشناس می گوید

    این نشان میده که اقایان به اهدافشان نرسیدند.حلسه شورای کارگری برای تعیین حداقل حقوق ۱۴۰۲به روزهای پایانی سال کشیده شد .یعنی بعداز۲۲اسفند.

  11. مینا ع می گوید

    سلام
    جناب سردبیر عزیز و همکاران گرامی
    درخواست راهنمایی دارم
    اینجانب ۲۱ سال سابقه و ۵۰ سال سن دارم
    با توجه به بند ۱ اگر درخواست بازنشستگی بدهم حقوق ۳۰ روز به من تعلق میگیرد؟

    1. رضا می گوید

      ,سلام همکار عزیز ، شما طبق قانون میتونین با این شرایط بازنشست بشین ولی ۲۱ روز حقوق از تامین اجتماعی دریافت خواهید کرد .

  12. ناشناس می گوید

    چرا خبری از ایثارگری نمیزارید؟یا اره یا نه،؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام من به جای سر دبیر میگم نه نه نه نه نه نه نه نه نه حالا دیگه فکر کنم خیالت راحت باشه اشتباه بزرگ ایثارگرا این بود اومدن مخابرات بایست میرفتید اداره دیگه تا الان هم رسمی شده بودین مخابرات بقول همدانیا ( داغانه دادا )چرا نمیفهمید

  13. احمد قادی می گوید

    با سلام و احترام
    بند ۳ منظور از کلیه شهداء چیست؟

    1. ناشناس می گوید

      واقعاً برای من هم سوال بود! یعنی شهدا در مخابرات مشغول به کار هستند!؟ یعنی همکار شاغل شهید داریم و قصد دارند شهدا رو بازنشسته کنند و براشون پاداش تشویقی در نظر گرفتند!؟
      حرفی در ارج و قرب شهدا نیست و به گردن ما حق دارند و من قصد بی احترامی ندارم. ولی واقعاً نحوه نگارش این بند از بخشنامه سبب خنده و تعجب میشه! یعنی نگارنده معنی لغت شهید رو نمیدونسته! یا حداقل طوری نوشته تنظیم شده که چنین برداشت میشه!

      1. ناشناس می گوید

        سلام دوست عزیز باعرض معذرت شماازقوانین مطلع نیستید وگرنه اینجوری نمینوشتید.اول اطلاعات خود راتکمیل بعد اظهار نظر نمایید

      2. ناشناس می گوید

        این نشون میده که چقدردست پاچه وعجولانه این متمم رو به بخشنامه میخواستن اضافه کنند.به کجاچنین شتابان.جلسه شورای تعیین مزدکارگران بعدهز۲۲اسفنده.!!!!!!!

      3. همکار می گوید

        بله همکارعزیز درست حدس زدیدهمکاران شهیدی که کارمند اداره بوده اند و شهید شده اند مثل بقیه بازنشسته میشوندو البته پاداش ک علی القاعده خانواده شان میگیرند.بنده یک مرتبه سندی در نرم افزار مالی ایریسا دیدم که زده بودایجادکننده سند فلان شهید فکر کردم اشتباه شده بعد از تحقیق متوجه شدم اشتباه نشده هرازگاهی سندی به اسم بزرگواران میزنند که یعنی مشغول بکار هستند و بتوانند حقوقشان را بدهند.

    2. ...... می گوید

      پرستاران عزیزی که جان شان را در اثر کرونا از دست دادند را استخدام کنید …خخخخخ

  14. همکار شما می گوید

    کلیه شهدا هم مشمول پاداش تشویقی هستند!!!!!

  15. ناشناس می گوید

    سلام و خدا قوت به همه فعالان سایت خوب مخابرات ما ، به نظرمن ،اول مطالبات چندین سال گذشته شاغلین و بازنشته ها ها را واریز کنن بعد رفاهیات را از فریز خارج کنند و مابتفاوت چهار ماه اول سال به تامین اجتماعی واریز بشه ، و خود مدیران بالای سی سال پیش قدم شون ، ، ، بعدا ، ، ،

  16. ناشناس می گوید

    با سلام
    پرداخت هزینه های درمانی بیمه تکمیلی معلم کجا رسید دو سال است هزینه ها را داده ایم لکن از پرداخت خبری نیست

  17. ناشناس می گوید

    با سلام
    همکاران متقاضی بازنشستگی
    اول باید تکلیف رفاهیات ۱۴۰۱ روشن شود سپس درخواست بازنشستگی بدهیم ودر غیر اینصورت به قانون وراههای قانونی متوسل میشویم.

  18. فنی رسمی می گوید

    شهدا حالت اشتغال؟وات؟

    1. عبدالله می گوید

      شهید ان زنده اندو نزد پروردگار روزی میخورند

  19. Safa0421 می گوید

    فکر میکنم باز یک خیانت و اجحاف در مورد بازنشستگان پایان ۱۴۰۰ انجام گرفت و ان تشویقی پایان خدمت برای بازنشستگان ۱۴۰۱ چه فرقی بین بازنشستگان ۱۴۰۰ با ۱۴۰۱ بود که ما را با تهدید و وعده دروغ بازنشست و امروز با طرح تشویقی برای بازنشستگان ۱۴۰۱ اقدام به بازنشست کردن همکاران اجرا شد ،خدایی جنایت و خیانت بالا تر ازاین وجود دارد مدیران شرکت مخابرات ایران با ما ۱۴۰۰ یها چه کردند این درد مان را تو این مملکت به کی بگیم ، اگه خدایی هست صدای دل پر درد ما را میشنود و هر جور که بتوانیم حقمان را از این شرکت بی در و پکر خواهیم گرفت برایمان فرقی نمی کند چجوری بحرحال ،حق گرفتی ست و ما خواهیم گرفت فقط مدیران بدانند که پیشکسوتان درسته سنشان بالا رفته ولی غیرتشان بیشتر از سنشان است ،تا زنده ایم کوتاه نخوایم امد و تا ریال اخرحقمان را از حلقومشان بیرون خواهیم کشید اقای سردبیر توهین نکردم تا کامنتم را بگذارید اگر نگذاشتید این اخرین پیامم در مخابرات ما است چرا که فکر میکنم انچه مدیران می خواهند مخابرات ما باید باشد پس ثابت کنید شما طرفدار مظلوم هستید والسلام

  20. شرکتی می گوید

    حاجی یه سوال نمیخوای ذر مورد ایثارگران یه خبری بگیری
    شما سردبیر همه ماهایی ، ما بخشی از کاریران سایت شماییم و زیر تنام پست های خبریاون عده زیادی این سوال رو میپرسند

نظرات بسته شده است.