مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کار جالب مخابرات ایران، بررسی و تصویب بودجه در حضور مدیران استانی

مخابرات ما- شیوه کار بر مبنای توسعه اطلاعات ضروری به استانها در مخابرات ایران شکل گرفته، بررسی و تصویب بودجه در حضور مدیران استانی
مخابرات ما- روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱، جلسه بررسی و تصویب برنامه بودجه شرکت مخابرات ایران با حضور اعضای هیئت مدیره،  مدیر عامل و معاونین مدیر عامل مخابرات ایران و همچنین با حضور ویدئویی مدیران استانی ، معاونین ایشان و افراد موثر در امر بودجه استانی تشکیل شد.
در سال های گذشته این جلسه در هیئت مدیره مطرح و مصوبه آن به استانها ابلاغ می شد از این حیث تفاوت عمده ای دیده می شد.
حضور استانها در بحث های کلان شرکت، گسترش اطلاعات ضروری شرکت در بین مدیران موثر، انجام بحث های موافق و مخالف در مورد درآمد شرکت، قطعا فضای جدیدی در گستره کشور ایجاد خواهد کرد. حداقل نتیجه آن، ایجاد مطالباتی برای استانها بود که تا سال گذشته در اتاق های دربسته محدود می شد.

 

در عصر اطلاعات، شرکت ها هر قدر بتوانند پایانه های اجرائی را با بحث بودجه بویژه درآمد- هزینه همراه کنند مشکلات  کمتری خواهند داشت.وقتی شما سیاست یک ساله شرکت خود را بدانید تکلیفتان به همه چیز روشن است حتی در بازنشستگی پایان سال.

 

در اینجا هرگز قصد بررسی محتوایی جلسه را نداریم چرا که جلسه ای داخلی بوده و انتشار مطالب به مجوز نیاز دارد اما در کلیت کار، حرکت خوبی بود، امیدواریم در سطح معاونت ها نیز ادامه یابد.ما در شرکت مخابرات ایران و استانها مشکلات عمده ای داریم اما اولین گام در هر تحولی درک ایده های مالک یا نماینده ایشان در شرکت است.مدیریت کلان باید اطلاعات و خواسته هایش را به اشتراک بگذارد با کارکنان آن شرکت.مشکلی که همیشه بوده اما امید می رود با سیاست های جدید بهبود یابد.

پایان مطلب.

1423820cookie-checkکار جالب مخابرات ایران، بررسی و تصویب بودجه در حضور مدیران استانی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. محسن می گوید

    سلام. لطفا زمان تعیین احکام جدید را حتما پیگیر باشید دوباره شهریور نزنن !!!. همون فروردین اعمال کنند حوصله نداریم به خدا.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متوجه نشدم محسن خان!

  2. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    هیات مدیره وسایر مسولین وسهامداران شرکت مخابرات ایران . هرسال بدتر از سال قبل میشین . وهیچ تصمیم منطقی ودرست درمانی اتخاذ نکردین . نزدیک ۱۵ماه حق است خواربار وسایر حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده اید . بااین تورم سر سام اور . وگرانی کمر شکن ظلم به بازنشستگان است .

  3. همکار بازنشسته می گوید

    مخابرات و بیمه معلم تواما با یکدیگر تبانی و حق بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان را در قرار داد ۱۴۰۰-۱۴۰۱ پرداخت نکرده اند و جالب اینکه هر کدام دیگری را مقصر میداند و پول کارکنان و بازنشستگان را به یغما برده اند. پولی که از جانب آنها برای بیماری پرداخت شده!

  4. ناشناس می گوید

    که متاسفانه از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۳ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نتوانسته اند مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات را حل و فصل کنند چرا؟
    محمود واعظی، وزیر سابق ارتباطات
    محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات
    زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

  5. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۱۰:۲۶
    بنده در اسفنده ماه سال۹۵ بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۳ سال و ۵ ماه نیست چرا؟
    و متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  6. ناشناس می گوید

    به نظر می رسد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و معاونین ایشان کمترین ارزشی به حفظ جان کارکنان شرکت نمی دهند. اقای سلطانی شما حقوق کارکنان شرکت را زیر پا نهادید . حق بیمه تکمیلی را افزایش دادید ولی فاکتورها را پرداخت نمی کنید . از خدا بترسید .

  7. ايثارگران همدان می گوید

    هفتمین کارت زرد مجلس به زارع پور رسید

    نتیجش چی شد ؟؟؟

    چرا ایثارگرى رو ادامه نمیدهید
    خدایا جلوى این ناعدالتى رو بگیر

  8. ناشناس می گوید

    سلام ، یکسال سود سهام اخابر بنده شده ۶۰۰هزار ت،امروز از سهام اخابرم ۳میلیون و ۷۵۰ هزار ت دزدیدن .
    فقط ۶۰۰ هزار تومان سود سهام واریز کردند چرا اینقدر کم؟ من ۷۹۰۰۰ سهم دارم خیلی کم پرداخت کردند.

  9. ناشناس می گوید

    مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از ۹۹۹ هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟

  10. ناشناس می گوید

    اقای سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اگر توان رفع مشکلات را ندارید حداقل مرد باش واستعفا بده تا بیش ازاین عتاب بازنشستگان قرار نگیری

  11. جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور می گوید

    شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است
    قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  12. مشترک تلفن ثابت می گوید

    شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود

    شرکت مخابرات ایران از مهم ترین و بزرگترین شرکت‌های خدماتی کشور است، اما چون اداره آن در دست دولت نیست، در تازه‌ترین اقدام مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان حق اشتراک تلفن های ثابت به قبوض آن اضافه کرده است و پاسخگوی اعتراض‌های مردم هم نیست. اگر این شرکت زیانده است و نمی‌تواند به مردم پاسخ دهد، بهتر است ملی اعلام شود که در این صورت مردم چون می‌دانند که تمامی درآمدهای شرکت‌های دولتی به حساب خزانه و یا بیت‌المال واریز می‌شود، با پرداخت ۲۰ هزار تومان و بیشتر از آن هم به شرکت جدید مخابرات موافقت خواهند کرد.

    مشترک تلفن ثابت

  13. ناشناس می گوید

    شرم آور و تاسف باراست که از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ دستگاهی تاکنون به دنبال حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات نبوده و نیست چرا؟

  14. جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم می گوید

    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.

  15. ناشناس می گوید

    کسانی که در زمان خصوصی سازی در شرکت مخابرات و کشور شعار سر می دادند کجا هستند در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان مخابرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

    1. 38سال خدمت9درصد می گوید

      منظورصابرفیضی است.

  16. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید می گوید

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

  17. 38سال خدمت9درصد می گوید

    امیدوارم که بزرگان قوم سرعقل آمده وسرشان به سنگ ندامت خورده باشد.وزندگی پس هززندگی راتجربه کرده باشند.وسال۱۴۰۲راباتوجه به درآمد۲۰برابری تعرفه ها وکاهش پرسنل وبه حداقل رسیدن کارکنان رسمی وحذف ردیف سازمانی انها وکوچک سازی مخابرات مطالبات معوق شاغلین وبازنشستگان تمام وکمال پرداخت کنند تاخداازانها راضی وشایدازگناهشان وتقصیرشان بگذرد.

  18. ناشناس می گوید

    امسال هم مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرد که بن خوار بار بازنشسته های مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ واریز نکرده است.

  19. حسین می گوید

    حتما بحث بیمه تکمیلی و رفع مشکل آن هم مطرح شده،این موضوع به سلامت تن و روان عده کثیری از شاغلین و بازنشستگان مستقیم ربط داره ،حتما این را میدانند،البته امیدواریم بدانند و برایش فکری بکنند،هزینه های پزشکی را از دو سال پیش پرداخت نکردند،بخدا جای دارد بخاطر همین یک مورد مدیران مواخذه شوند،این چه وضعیه؟

  20. اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور می گوید

    ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟
    اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

نظرات بسته شده است.