مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش نهایی از جلسه نمایندگان شاغلین با دکتر محمودزاده

مخابرات ما- گزارش نهایی از جلسه نمایندگان شاغلین با دکتر محمودزاده در هفته گذشته
مخابرات ما- از جلسه ای که هفته گذشته با دعوت رئیس هیئت مدیره و نماینگان شاغلین برگزار شد گزارش های مختلفی نوشتیم و بطور کلی تمام حرفها را آوردیم اما این بار و پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره می توانیم کلیات جلسه را منتشر کنیم. مخابرات ما، بر اساس تکلیف اخلاقی باید اصولی را رعایت می کرد که عدم انتشار این گزارش به همین دلیل بوده است.
پیش از جلسه و در گفتگوی نویسنده  با یکی از این دوستان نماینده، تاکید کردم که شما نماینده شاغلین هستید لذا نباید نیروهای شرکتی را فراموش کنید بویژه اینکه این دوستان فعلا گروه فعالی ندارند.
نمایندگان شاغلین هم ابتدا در مورد مشکلات نیروهای شرکتی در شسکام و خدمات اول گفتگو کردند.آنجا ذکر شد که این گروه با حقوق و دریافتی حداقلی کار می کنند لذا سزاوار نیست سنوات ۱۴۰۱ و مانده مرخصی این گروه ۶ ماه به تاخیر بیفتد.ضمن اینکه طرح کارشناسی با تبعیضات فراوانی اجرا شده و افراد محق از حق خود دور مانده اند.
دکتر محمودزاده با نظر مثبت به این موضوع، قول پرداخت زودتر سنوات و مانده مرخصی آنان را داد اما زمانی برای آن اعلام نکرد.گمان کنیم طی دو سه هفته باید پرداخت شود.

پس از آن نمایندگان خواسته های شاغلین را در ۵ بند و در یک بسته اعلام کردند و از رئیس هیئت مدیره خواستند با اولویت تعیین شده به اجرای  این درخواستها کمک کنند.

  • اجرای آیین نامه – برای جلوگیری از انباشت مطالبات جدید
  • حق جذب سال ۹۸
  • بهره وری این سالها
  • رفاهیات سالهای ۹۲ تا ۹۶
  • تعیین تکلیف صندوق ۶ درصد

 

مقرر شد تیم مدیریت این خواسته ها را با نظر مثبت و موافقت با اجرای آن، به هیئت مدیره ببرند و فردای آن روز نتایج اعلام شود.

 

در جلسه هیئت مدیره، بر اساس شنیده های غیر رسمی با پرداخت این موارد بر اساس همین اولویت موافقت شده است. این که چه زمانی پرداخت آغاز شود به شرایط مالی شرکت بستگی دارد.

در مورد آیتم پرداختی اول، یا همان حق جذب، که اولین آیتم پرداختی است شنیده ایم که اقداماتی برای پرداختش شده است اما ما زمانی برای پرداختش نشنیده ایم.

 

در مورد صندوق ۶ درصد هم در مطلب دیگری صحبت می کنیم.در آنجا نظرات شما را باید ببینیم تا تصمیم گیری بشود.

1444530cookie-checkگزارش نهایی از جلسه نمایندگان شاغلین با دکتر محمودزاده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. فنی رسمی می گوید

    پای جلسه و جلسه گذاشتن اومد وسط دیگه هیچی بهمون نمیدن راهکار فقط تجمع در ستاد اجرایی و وزارت ارتباطاته ما کارمند وزارت ارتباطات بودیم کار به مخابرات نداریم وزارت بیاد تکلیف ما رو روشن کنه که چرا اینطور حقمون رو میخورن

  2. سلام فرمانده می گوید

    با سلام و احترام خدمت سردبیر عزیز,میخواستم ازتون تشکر کنم بابت پیگیری در مورد سنوات و مرخصی نیروهای شرکتی.از کارمندان رسمی مخابرات هم میخوام که نیروهای شرکتی رو بیشتر درک کنند تو این شرایط اقتصادی.ممنون

  3. بازنشسته رنج کشیده می گوید

    رنج نامه
    آقای سردبیر محترم باز هم که شما از القاب نامتجانس برای نام بردن افراد استفاده کردید، خواهشا بنویسید رئیس محترم هیئت مدیره آقای محمودزاده ، فکر کنم همین قدر کفایت کند. آخه دکترها در حال معالجه مردم هستند نه ضربه زدن به روح و روان مردم و آسیب زدن به سلامتی آنها . و اما بعد ، اکثریت دوستان اعتقاد دارند که شما ضربه گیر آقایون هستید ولی ما با توجه به ایمانی که به قلم داریم تا کنون این صحبت ها را باور نمی کردیم ،ولی کم کم داره باورمون میشه که نشریه شما ضربه گیر سیستم است. شما آنچنان این حضرات را بی گناه جلوه می دهید که انگار بازنشسته و شاغل گناهکارند که برای یک گروه منفعت طلب و زیاده خواه عمر خودشون سپری کرده و نیز همچنان سپری می کنند. این شرطی که این حضرت آقا فرموده ( تامین منابع مالی ) شاید حالا حالاها برقرار نشود. خواهشا به اطلاع این حضرات خودی برسانید اگر توان تامین منابع مالی را ندارند لطفا صراحتا اعلام نمایند ، شاید افراد ناخودی ( بیگانه ) چه از داخل کشور و چه از خارج کشور بتوانندحرکتی به این کشتی به گل نشسته بدهند و آن را به مقصد اصلی که همانا خدمت صادقانه به کلیه ذینفعان شرکت از مردم عادی به عنوان صاحبان اصلی شرکت گرفته تا کارکنان آن اعم از بازنشسته ، شاغل رسمی و غیر رسمی هدایت نمایند.
    آقای سردبیر لطفا به اطلاع آقایون برسانید که اولا دروغ بزرگترین ضربه را به اعتقادات اعضای یک مجموعه می زند و ثانیا سکوت اکثریت اعضای مجموعه نشان از رضایت آنها نیست بلکه از نجابت آنهاست ، بنابراین برای حفظ کرامت انسانی خود لطفا به مردمی که همه چیز را متوجه هستند دروغ نگوئید. اگر توان انجام وظایفی که به شما محول شده است را ندارید ، لطفا دست از سر شرکت برداریدو به جائی بروید که می توانید بهتر خدمت کنید و بیش از این بار گناهان خود را سنگین نکنید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما یک سایت داریم
      خصوصی است
      همینقدر میتونیم کار کنیم در این شرایط
      اینکه هر کسی چه نفعی از این سایت می بره به من ربطی نداره
      ولی واقعا متاسفم براتون.واقعا دوستانه میگم هآ!!!
      من از اون طرف تحت فشارم چونکه میگن کارکنان رو تحریک میکنی
      من از طرف شما هم تحت فشارم که فکر می کنید همه چیز باید باب میل شما باشه یا فکر میکنید به محض انتشار در سایت باید عملیاتی بشه
      ما سایتی خبری داریم.
      خوندن خبر یا نوشتن خبر در همه جای دنیا آگاهی بخشی میاره
      در اینجا میشه سوپاپ!
      جالب اینه که هیچکسی مجبور نیست بیاد اینجا! ولی اط خبرهاش استفاده میکنه تهمت هم میزنه میره پی کارش!

  4. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام از بیمه عقب افتاد ه سالهای ۱۴۰۰و۱۴۰۱که شش ماه شده تعیین تکلیف کنید و همچنین در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات هم خبر بگذارید که ما منتظر خبرش هستیم

  5. همکار می گوید

    این حرفا همش دروغه و هیچ پرداختی انجام نمیشه و این حرکت و جلسه و قول و قرار هم صرفا فقط به خاطر به اصطلاح وضعیت خاص کشور انجام شده که کارکنان رو اروم نگه دارن .. والا چطور شد که یهویی اقایون مهربون شدن و یاد مطالبات کارکنان افتادن؟ ده ساله داریم فریاد میکشیم که طلب رو بدبد و ندادن که هیچ منکرش هم شدن حالا یهویی مهربون شدن ..خودتونید

  6. رضا از اهواز می گوید

    یعنی هیچ …

  7. مجید می گوید

    خب این همون وعده های تکراری . شاغلین بشینید ببینید کی درآمد ایجاد میشه. آخه از سال ۹۰ تا ۱۴۰۲ هنوز درآمد ایجاد نشده . برو بابا . کاری از دستمون بر نمیاد ولی ایشالا خدا یه جو فقط یه جو عقل به شما مسئول ناکارآمد بده که درست مدیریت کنی

  8. تایگر می گوید

    ایثارگران که هیچی یه خبر برا ما ها بگیر

  9. حقیقت می گوید

    سلام آقای سردبیر اگر صورتجلسه ای هم دراین خصوص امضا کردند لطفا منتشر فرماید واگرنه همه این حرفها به یک ارزن نمی ارزد این وعده ها درواقع بمانند حرف بدون عمل میماند دوستان روی این حرفها حساب باز نکنید

  10. محمدی می گوید

    سلام
    چرا در بسته اعلامی اشاره ای به مطالبات همکاران از بیمه معلم نشده است؟ آیا فراموش شده است و یا سهوا به آن اشاره نشده است?

  11. ناشناس می گوید

    “”در مورد آیتم پرداختی اول، یا همان حق جذب، که اولین آیتم پرداختی است شنیده ایم که اقداماتی برای پرداختش شده است اما ما زمانی برای پرداختش نشنیده ایم.””
    ببخشید آیتم اول که “”اجرای آیین نامه – برای جلوگیری از انباشت مطالبات جدید”” بود! یعنی اون مورد رو حل شده فرض کردید؟ آیا دلیلی برای این موضوع وجود داره یا اشتباهاً و سهواً آیتم اول رو نادیده گرفتید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      توی دست نوشته هام اولش حق جذب بود به همین دلیل اشتباه کردم

  12. همكار رسمی می گوید

    باسلام خدمت سر دبیر محترم دوستان نماینده رفاهیات سال ۹۲ که بی ارزش شده مطرح کردنند ولی حرفی از رفاهیات سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ مطرح نکردن ظاهرا سناریو رو از قبل چیده بودن و در مورد صندوق ۶ درصد اگر معاونت مالی سهم کارمند همرا با سهم کار فرما رو پرداخت می کند ما حاضریم بگیریم نه اینکه بخواهند فقط سهم کارمند رو بدن

  13. ناشناس می گوید

    باسلام
    انصافا دروغ هم نگفته ،تاحالا هیچ وفت مدیرعامل وهیئت مدیره نگفتن نمیدیم همیشه گفتن مول نداریم به محض آماده بودن بودجه ومول پرداخت میکنیم ولی چیکارکنن که ده ساله پول دستشون نمیاد،انشالله که خیره!!!!

  14. معصومه ازمشترکین می گوید

    متاسفم که توی این جلسه فقط خواسته نیروی شرکتی پرداخت سنوات بوده . انقدرحق حقوق اولیه مون رو نمیدن که فرصت نمیشه بقیه مشکلات و اجحافی که در حق نیروهای شرکتی بخصوص مشترکین که حتی حق کارشناسی شاملشون نشده رو کسی بخوادپیگیرباشه یاحتی حرفی در موردش بزنه انگارپاسخگویان مشترکین اصلا”وجودندارن.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خواهر من
      چرا متاسف باشین؟
      اینا نماینده صنف خودشونن به خواهش من مسائل دوستان شرکتی رو مطرح کردن
      شما باید با خودتون و گروه خودتون و صنف خودتون ازتون دفاع کنه
      از دیگران چه انتظاری دارید

  15. ناشناس می گوید

    لطفا در خصوص خروج رفاهیات از فریزکه آیا در بند اول هست یا خیر ، اطلاع رسانی نمایید.با تشکر

  16. علی می گوید

    باسلام ,,والا ….هاهم این بلاهاراسر نیروهاوکارگرای خودشون نمیارن…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببخشید برداشت سیاسی میشه
      منتشر نشد

  17. ناشناس می گوید

    دقت کردید از زمان روی کار آمدن هیئت مدیره کنونی پس از هر موافقت پرداختی یک دیالوگی تو همه جلساتشان باب شده که معنی آن یعنی عدم پرداخت .دیالوگ طلایی اینه : این که چه زمانی پرداخت آغاز شود به شرایط مالی شرکت بستگی دارد.

  18. رساگو می گوید

    سلام ضمن تشکر.مواردی که ندیده گرفته شده ودرمستمری کارکنانی که بازنشته شده یا میشوندعدم پرداخت افزایش رفاهیات وعدن دریافت بیمه معوقات است ،که این ۲مورددرحقوق بازنشستگی تاثیردارند.

  19. فرشاد می گوید

    در مورد بیمه های نیروهای شرکتی چطور که ما ها وقفه افتاده

  20. بهمن می گوید

    ما الان پول میخوایم مهر ماه شروع شده بچه هامون پول کتاب ودفتر وکیف میخوان

    1. ملک الموت می گوید

      سلام فعلا از همون کیف پارسال استفاده کنید. تا انشاالله پول های بلوکه شده ازاد بشد. کتاب هم یک ماه اول مهم نیست معلم ها درس های پارسال را دوره میکنند. انشاالله مشکل نقدینگی حل بشود اخه میدونی پول هست نقد نیست. حالا پاداش بازنشسته ها را دادند پولاشون تموم شده

      1. حقیقت می گوید

        لطفا شما هم کارکردهای سال قبل را برای این ماه حساب کنید ما کار نخواهیم کرد .

      2. آرش می گوید

        جسارتا اگه پاسخ شما به این دوستمون از روی مزاح بود که جداست ولی اگه جدی گفتین واقعا همکار عزیز تامل کنید کیف رو میشه پارسالی رو استفاده کرد ولی شکم خالی فرزندشون چی البسه شون چی و غیره نکنه اونم میخواین بگین فیلم غذا ببینن سیر میشن

نظرات بسته شده است.