مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه

مخابرات ما – مهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه؛براهمیت تعامل با وزارت ارتباطات و توجه بیشتر به کارکنان تاکید کرد.

روی این خبر، یادداشت سردبیر منتشر خواهد شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر فتاح رییس ستاد فرمان امام در حاشیه بازدید از مرکز عملیاتی شبکه در نشستی با حضور مدیران ارشد مخابرات ( رییس و نایب رییس هیات مدیره ،اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ) به بررسی مسایل و مشکلات حوزه مخابرات پرداختند.

مهندس فتاح در این نشست با تاکید بر اهمیت تعامل با وزارت ارتباطات و توجه بیشتر به کارکنان اظهارداشت : نظام اسلامی برمبنا رضایت مردم شکل می گیرد . با تقویت روابط و ایجاد وحدت رویه از مخابرات حمایت می کنیم تا مسایل و مشکلات این شرکت بر طرف شود .

وی با اشاره به اهمیت مخابرات درایجاد ارتباطات امن وپایداری در کشور بر ارایه خدمات به مشتریان  تاکید داشت و گفت: توسعه در حوزه ICT در دنیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است ، باید به فناوری روز دست یابیم و از دنیاعقب نمانیم زیرا رضایت مردم و مشتریان برای بهره گیری از خدمات فناوری بسیار اهمیت دارد .

دکتر محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران  همچنین در این نشست با اشاره به راهکارهای مختلف برای حل مسایل در این شرکت تصریح کرد  : با شناسایی هزینه درآمد ها و مطالعات دقیق اقتصادی ، با وجود ۱۱ هزار مرکز در هر منطقه از شهر و روستا در سراسر کشور مخابرات وارد وضیعت جدیدتری نسبت به گذشته می شود .

وی با اشاره به اینکه در این دولت فرصت خوبی ست که شرکت مخابرات  با حمایت وتعامل مناسب بتواند به تعهدات خود عمل کند گفت : توجه به نیروی انسانی از اولویت های اصلی شرکت است .در حوزه منابع انسانی و عملکرد در بخش های خودگردانی شرکت های خدمات اول و شسکام اقدامات خوبی انجام شده است و نظامات نیروی انسانی وضعیت بهتری را در پیش گرفته است.

دکتر محمود زاده همچنین تصریح کرد: از نظر ترکیب نیروی انسانی تحولاتی مناسب با تغییرات و ساختار آتی ایجاد می شود و آموزش لازم برای نیروی آموزش انسانی متخصص متناسب نیز صورت می گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود : امیدواریم با تحقق برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزه های مختلف،  از هر لحاظ شاهد توسعه متناسب و متوازن شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور باشیم.

دکتر سید هاشمی معاون ستاد فرمان امام نیز در این نشست با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر برای حل مسایل مخابرات گفت : با همکاری و همفکری و تعامل با وزارت ارتباطات موضوعات مطرح شده در این شرکت به نتیجه مطلوب برسد .

وی با اشاره به حمایت و توجه بیشتر شرکت مخابرات ایران گفت : نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است . با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را می توان به زودی برطرف کرد .

1465620cookie-checkمهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    از فتاح هم ابی گرم نمیشه از هیچ کس

  2. ناشناس می گوید

    آقای فتاح عزیز
    حقوق کفاف هیچ چیز را نمی‌دهد فقط داریم زجر میکشیم سنوات و بیمه را بدهید حق ما خوردنی نیست حقوق پرسنل شرکتی ترمیم اساسی گردد گوجه کیلویی ۵۰ تومن پیاز ۳۰ تومن چه خبره مگه،به خدا ما کارمندان، برده نیستیم حداقل برده جا و غذا داشت، ما چی داریم حقوق بخور نمیر که اونم بموقع پرداخت نمیشه دلمون به چی خوش باشه،آیا خدا راضیست شهدا راضی‌اند که اینگونه در ضعف و بدبختی باشیم؟من به اخلاص شما باور دارم،این باور را از ما نگیرید، خدا از شما راضی باشد .خدایا مرا پاکیزه بپذیر.

  3. بازنشسته 1401 می گوید

    نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است . با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را می توان به زودی برطرف کرد .

    الحمدااله .

  4. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    مخابرات ما -رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در طی سفر به استان یزد در جمع مسئولان و مدیران مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات ایران ساماندهی می شود.!!!!
    منبع : http://mokhaberatema.ir/?p=133243
    ملاحظه بفرمایید.کلمات در نزد آقای دکتر در حکم باقلوای یزد است.شیرین و خوشمزه! اما معنای دیگری دارد!
    از ساماندهی چه خبر؟
    کارمندان عزیز بفکر کار دیگری باشید ازهمین حالا. این حرف با تعدیل ۱۱ هزار نیرو هیچ تفاوتی ندارد. مگر مخابرات چه کم از چای قند پهلوی دبش دارد؟؟؟؟(۳٫۷ میلیاردم نمره از $۱۰۰)!
    ۱- اعلام خــــــــــــــــــــــــــــــــــطر جدی:
    با شناسایی هزینه درآمد ها و مطالعات دقیق اقتصادی ، با وجود ۱۱ هزار مرکز در هر منطقه از شهر و روستا در سراسر کشور مخابرات وارد وضیعت جدیدتری نسبت به گذشته می شود .
    ۲- مطهری جان معاونت جدید الانتصاب منابع انسانی سلام علیکم ؛ جهت استحضار :
    دکتر محمود زاده همچنین تصریح کرد: از نظر ترکیب نیروی انسانی تحولاتی مناسب با تغییرات و ساختار آتی ایجاد می شود و آموزش لازم برای نیروی آموزش انسانی متخصص متناسب نیز صورت می گیرد.
    ۳- سازمان محترم برنامه و بودجه کل کشور ؛ سلام علیکم -جهت استحضار :
    امیدواریم با تحقق برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزه های مختلف، از هر لحاظ شاهد توسعه متناسب و متوازن شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور باشیم.(نیم نگاهی به ایرانسل و رایتل و شاتل و شهرداری و….)
    ۳- جناب آقای عیسی زارع پور وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات مواظب خودت باش ! چرا؟ به این خاطر:
    در این دولت فرصت خوبی ست که شرکت مخابرات با حمایت وتعامل مناسب بتواند به تعهدات خود عمل کند.
    محمود زاده سراغ شما هم می آید.
    ۴- به به سلام آقای سید هاشمی ! دستمال نداری عرق بازنشسته ها رو پاک کنیم ؟ یادتون هست دیگه اینها عرق ریختن و اتاق هایی که هشما نشستین رو ساختن!
    بازنشستگان عزیز این قسمت جهت رفاه حال شما بزرگواران نوشته شده!
    دکتر سید هاشمی معاون ستاد فرمان امام نیز در این نشست با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر برای حل مسایل مخابرات گفت : با همکاری و همفکری و تعامل با وزارت ارتباطات موضوعات مطرح شده در این شرکت به نتیجه مطلوب برسد .
    ۵- یک لطیفه ی لطیف هم گفتن!
    نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است . با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را می توان به زودی برطرف کرد .خداقوت پهلوان.خسته نباشی دلاور.
    اگر مشکل قند خون ندارید به تاریخ مراجعه کنید و باقلوا بخورید! مخصوصاً باقلوای مخصوص بنگاه آش پزی محمود زاده و سید هاشمی!
    راستی ! راستی ! راستی ! سلطانی چیزی نگفته؟ این عجیبه ! عجیب نیست؟؟؟ آقا جو بایدن رو که یادتون هست! نمیدونم چرا ولی یه دفعه یاد اون بزرگوار افتادم !!!! چون حرف زدنش آهنه و سکوتش طلا!
    پسته ی بی مغز چون لب واکند رسوا شود!
    سردبیر جان من چیز بدی نگفتم و حرف بدی هم نزدم و منبع ام هم سایت شما و حرف های خود آقایونه!
    پس لطفی کن چاپش کن!

  5. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    صرفاً جهت اطلاع…

  6. سلام فرمانده می گوید

    عرض سلام و ادب, ای کاش راهکارهایی رفع مشکل رو با مشورت از همکارایه رسمی ,شرکتی و بازنشسته بررسی کنن.امیدوارم عاقبت همه به خیر باشه ان شاءالله

  7. علی می گوید

    سلام و عرض ادب ،
    دوستان نظرات بسیار زیبا و جامعی دادند .
    بسیار عالی 👍

  8. مهدیار می گوید

    اگر معنی توجه به نیروی انسانی این هست و تا کنون این حال و روز نتیجه خدمت به کارگران بوده پس : از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید

  9. محمد می گوید

    قابل توجه دوستان محترم این داستان و این دور و چرخش از قدیم الایام دراین مخابرات بوده و ظاهراً باید شاهد تکرار آن باشیم. این نیز هم بگذرد، به قولی زمستون میگذره و رو سیاهیش برای زغال می مونه ،حالا ببینم اینا می‌تونن این قضیه رو عکس کنند.ضمنابا یک آقای فتاح اتفاق نخواهد افتاد،مخابرات به فتاح های زیادی نیاز دارد تا کمر زیر بار مشکلات راست کند…

  10. کارمند رسمی می گوید

    سید هاشمی نمی ذاره مخابرات وکارکنان آن پیشرفت کنند

  11. ناشناس می گوید

    ده سال هست ساده لوح هستیم
    اقای مهندس صدری خواست ومصمم بود برا مخابرات ومجموعه کاری کنه قشگ وفوری کنار گذاشتن بنده خدارا
    اگه نیت کاربرا مخابرات وپرسنل بود
    بااین جماعت که فقط تاتوانستن روز بد وفلاکت برا پرسنل رقم زدن عکس یادگاری نمیگرفتن
    این چندنفر بارها وبارها درعمل مواضع ضد کارمند وبازنشسته و…را کارکردن وهدفی غیر این ندارند

  12. خسته دل کهنه کار می گوید

    آقای سید هاشمی در یک سخنرانی تند بازنشستگان را از بدنه مخابرات جدا می دانست و در قبال مطالبه گری حق توسط بازنشستگان آنها را تحقیر کرد و مورد تمسخر قرار داد حالا راهکار دارد انسان برای منافع و مقام باید چقدر چند چهره باشد والله همگی در این دنیا خواهد ماند
    انشاءالله سریعا تغییرات صورت گیرد که همه منتظر تصمیمات ارزنده آقای فتاح هستیم

  13. انسانم آرزوست می گوید

    آقای فتاح و شرکا ، باور کنید باباطاهر عزیز این دوبیتی را در وصف شما عزیزان برای مخابراتی ها سروده اند :

    دو چشمانت پیالهٔ پر ز می بی

    خراج ابروانت ملک ری بی

    همی وعده کری امروز و فردا

    نمیدانم که فردای تو کی بی

    شما مدیران نه تنها به کارمندان بلکه به قیدهای و افعال زمان آینده زبان شیرین فارسی هم مدیون هستید چرا که از این افعال و قید ها استفاده انتفاعی کردید.

    حالا دو روز دیگه سربرج است و سه ماه دیگه شب عید باز داستان ادامه دارد!

  14. رضاخان می گوید

    زهی خیال باطل بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد بدتر از این نشه صلوات!!!
    با وجود این ترکیب توی عکس بخصوص سیدهاشمی که از قدیم در مورد مواضع خصمانش در قبال نیروی انسانی شهره است محال اتفاقی بیافته!!!

  15. ناشناس می گوید

    سنوات گارگران شرکتی

  16. میثم می گوید

    یأس و ناامیدی که مدیران مخابرات به خانواده مخابرات تزریق کردند را چطور میخواهید بهبود بدهید شخصیتی که از ما تو جامعه له شده چطور میخواهید ترمیم کنید همش لب و دهن هستید و بفکر جیب خودتون

  17. ناشناس می گوید

    ایشان چکاره مخابرات هستند که بازدید می کنند؟
    اگر سهامدار عمده هستند، امیدوارم در زمان های حساس نگویند که ما مالک بخشی از سهام هستیم و کنار نکشند. مثل دولت ها که وقتی که مخابرات به آنها نیاز داره می گن ما فقط ۲۰ درصد سهام مخابرات را داریم.
    البته با مرور گذشته مهندس فتاح علی الخصوص
    تحول کمیته امداد
    صداقت با مردم در زمان قطعی گاز ترکمنستان(دوران وزارت نیرو)
    شفاف سازی و انتقاد های صریح از ارگان های نظام قبل از انتخابات ریاست جمهوری که منجر به هجمه به ایشان برای جلوگیری از ورود به انتخابات شد
    همچنین قطع ارتباط با احمدی نژاد بعد از تغییر رفتار او
    نشان می دهد مدیر قابل اعتمادی می باشد

  18. توکل بخدا می گوید

    سلام جناب آقای سردبیر
    این قسمتی از سخنان دکترمحمود زاده است ملاحظه فرماید ..توجه به نیروی انسانی از الویتهای اصلی شرکت است ..همکاران شاغل وبازنشسته خداوکیلی چقدر این سخن محمود زاده را در زندگی تان لمس میکنید کاش آقای محمود زاده عین واقعیت را که همان نابودی نیروی انسانی میباشد میگفت بااین سخنان بدون واقعیت میخواهند سر کارمندان شیره بمالند وخود رادرپیش آقای مهندس فتاح خوب جلوه دهند وآیا آقای سیدهاشمی گفتند نخستین گام سامان دادن به خانواده مخابرات است آقای سید هاشمی خوب باآقای محمود زاده بلدید پیش آقای فتاح حرفهای خوب بزنید چراتابحال انجام نداید یادر خواب بودید تنهاراه نجات مخابرات کنارگیری هردو شما وامثال شماها هستند که مخابرات رابه این روز انداختید آقای مهندس فتاح خواهشا گول ‌این افراد را نخور اینها اگر میخواستند تابحال کاری کرده بودند اینها این حرفهارا برای جلب توجه پیش جنابعالی میزنند یاحق

  19. ب. ب می گوید

    سلام ازاین جلسات مدیران مخابرات که با مهندس فتاح درکنار آقای سید هاشمی برگزار میشود امکان دارد چراغی برای مخابرات ایران روشن شود یا اینکه طبق روال گور خواندیم

  20. ناشناس می گوید

    تعامل، توسعه ، حمایت ، توجه به خانواده مخابرات و نیروی انسانی و تحقق برنامه ها و متوازن سازی بسیاری کلمات و حرفهای قشنگ و تکراری که در این سالهای ، به دور از شفافیت و درستکاری و راستگویی از سهامداران مخابرات شنیدیم ، دیگه کافیه
    خسته ، بی انگیزه ، نا امید وووووو بریدیم

نظرات بسته شده است.